Jump to content

Ik wil verder!


Fiegel5

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Fiegel5

    12

  • GTA Monster

    5

  • NickyHendriks

    4

  • K.O.

    2

Nee. Het is, vind ik, een zeer eenvoudige CMS.

Ik neem aan dat jij een IT-expert bent?

Joomla moet blij zijn dat ze nog de beoordeling 'CMS' krijgen, want veel mensen zijn het met mijn punt eens, Joomla! hoort deze beoordeling niet te krijgen.

Laatst had ik het eens voor mijn website geprobeerd, nou, na 30 minuten kon ik weer WordPress gaan installeren :@

Wat nou?

"een zeer eenvoudige CMS."

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

GTA Monster, leg eens uit waarom Joomla een slecht CMS zou zijn. Ik maak geen gebruik van een CMS, dus waarom zou ik - indien ik hier wel gebruik van zou willen maken - niet voor Joomla moeten gaan?

Met andere woorden: geef eens argumenten bij je mening...

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja, goed dan:

Joomla! is niet gebruikersvriendelijk, je kan niet IN het adminpaneel een plug-in of template installeren.

Joomla! is zo onveilig als de pest, elk jaar komen er wel 5 ernstige hackaanvallen/defacements. Bij WordPress is een grootschalige hackaanval/defacementsaanval (5 ernstige) niet eens in 2 jaar.

Joomla! krijg je alleen aan de gang als je een IT-expert bent, bijna niks is gebruikersvriendelijk + functioneel in Joomla!.

Joomla! gebruikt zoekmachine onvriedelijke URL's, daat bedoel ik dus dit mee.

http://joomla-is-kut.wordpress-0wn3d.org/index.php?option=com_content&view=article&id=7&Itemid=3

Joomla! heeft een enorm slechte documentatie voor programmeurs.

Joomla! is een tussenrol van een PHP nachtmerie, wie wat PHP snippet(s) werkend (dus niet de code zelf als out-put) wil krijgen kan al een stressaanval krijgen.

Joomla! heeft geen standaard ingebouwd Reactie systeem, dus als je een blog wilt runnen dan moet je eerst naar een goede plugin gaan kijken op code.joomla.org waar nog 5000 andere plugin's staan die dat je toch nooit 100% werkend gaat krijgen.

Joomla! kan je al herkenen aan zijn URL stijl. Typ het volgende in bij Google en je krijgt een hele lijst met Joomla! websites:

inurl:index.php?option=com_

En Thundercover, nu tevreden :7

>>> Door Thundercover: Een stuk beter, ja. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik hoorde dat het onderhouden van Joolma erg moeilijk is? Dat zei GTA Monster tegen mij. Klopt dit ook?

Joomla! is misschien niet zo heel moeilijk, maar ik heb het eens een uurtje gehad. Één instelling stond anders dan hoe Joomla het wilt, boem! Site werkt niet meer. Daarom kun je beter Wordpress of Wikimedia gebruiken. Ik ken een hele bekende site, die goed loopt en er totaal niet als Wordpress uitziet, namelijk Giveawayoftheday. Daar kun je zien wat je wel niet uit Wordpress kan halen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...