Kai-ShockWave Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Echt verschrikkelijk dit! Lijkt mij een aanslag, het kon nog erger zijn als de auto langs dat monument reedt en zich in het andere publiek boorde... Bewerkt: 30 april 2009 door Kai-ShockWave Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Echt verschrikkelijk dit! Lijkt mij een aanslag, het kon nog erger zijn als de auto langz dat monument reedt en zich in het andere publiek reedt... Dan was t pas een rampdag, niet dat het nu al een ramp is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Is het misschien ook al bekend hoe het kan dat die auto al total los was, voordat hij tegen de Naald aan reed? Want dat vond ik al merkwaardig... hij reed allemaal mensen aan. al voordat hij tot stilstand kwam bij de naald. Mensen maken niet zo snel deuken in een auto, ik denk eerder dat het door de stalen hekken komt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 voor hetzelfde geldt zat er gewoon een bom in de auto. gelukkig hebben ze via de honden al alles afgespeurd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.NightFlower Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ik kwam thuis van joggen, ging in de tuin zetten met de radio aan en hoorde dat er zojuist een zwarte auto de menigte in reed in Apeldoorn. Echt verschrikkelijk, kan me niet voorstellen dat dit niet met opzet is geweest.... @ Gtaboy107, is die man gearresteerd? Op tv zag ik die man zwaargewond de ambulance ingetild worden... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 >> DIT KAN SCHOKKENDE BEELDEN BEVATTEN << http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlni...d_apeldoorn.xml >> DIT KAN SCHOKKENDE BEELDEN BEVATTEN << Hier zie je echt de mensen de lucht in geslingerd worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Is het misschien ook al bekend hoe het kan dat die auto al total los was, voordat hij tegen de Naald aan reed? Want dat vond ik al merkwaardig... hij reed allemaal mensen aan. al voordat hij tot stilstand kwam bij de naald. Mensen maken niet zo snel deuken in een auto, ik denk eerder dat het door de stalen hekken komt. als je met 100 km een mens van 80 kilo aanrijdt. heb je nog steeds een grote deuk in je auto hoor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Mensen maken niet zo snel deuken in een auto, ik denk eerder dat het door de stalen hekken komt. Met zo'n snelheid in een groep mensen rijden zorgt voor grote schade hoor. Vooral door de snelheid is er een grote impact.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Ik weet zeker dat de Dader als hij nog leeft een hele hoop onderzoekjes moet ondergaan. Waaronder den ik bloedprikken om te zien hoeveel alcohol hij in zijn bloed zit. Ik hoop wel dat hij nog leeft, we willen allemaal graag weten waarom hij dat dee. EDIT: Bevestigd, 2 doden 12 gewonden Bewerkt: 30 april 2009 door Rinaldootje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 >> DIT KAN SCHOKKENDE BEELDEN BEVATTEN <<http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlni...d_apeldoorn.xml >> DIT KAN SCHOKKENDE BEELDEN BEVATTEN << Hier zie je echt de mensen de lucht in geslingerd worden. omg de hele weg vol met gewonde mensen 2 doden zijn er gevallen en 12 gewonden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ongeloofelijk dit, erg triest persoon die dit heeft gedaan. En dan nog wel op zo'n mooie dag en dat het zo moet eindigen. De dader: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ik zie net dat als dat monument er niet was hij dan zeker minstens 50 mensen meer had kunnen raken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 of hij had de bus kunnen raken aangezien die net die bocht wou nemen. en aangezien het een bus met open dak was. zou de koninklijke famillie net zo goed over de reling kunnen vliegen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Belachelijk dit. Ik hoor net dat er al 4 doden zijn waarvan er 2 officieel zijn bevestigd. Nooit gedacht dat het zo erg zou zijn... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Egt erg er is ook een kind gewond! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts