Esther Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Hier heb ik nog wat plaatjes van games die uitkomen voor ps3. Formula 1 1-8 Mobile Suit Gundam: Gundam World NioH Eyedentify Teveel gewoon om naar uit te kijken! Zien er goed uit die screens of niet? Reageren
Silverwing Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Wauw zeg,wat een screens! B) De PS3 is echt geweldig,en de game's zeker. Reageren
MadMike Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 ook de gameplay ziet er goeduit veel details in verwerkt B) ik ben benieuwd hoeveel gigabite deze spellen zullen worden Reageren
The Outlaw Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Mooie Formula screens, hopen dat ze dat kunnen behouden tot in de game, word tijd dat ik er weer eens 1 probeer ben al nooit zo'n fan van de F1 series geweest aangezien de Graphics nooit van hoog niveau waren, de ps3 rn F1 kunnen mij weer overtuigen B) Reageren
Aloyz Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Hier heb ik nog wat plaatjes van games die uitkomen voor ps3. Formula 1 is dat een PS3 screen? of is het echt? echt vet!! Reageren
Sasuke Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Hier heb ik nog wat plaatjes van games die uitkomen voor ps3. Formula 1 is dat een PS3 screen? of is het echt? echt vet!! Zie al gelijk aan de textures dat het PS3 is, maar 1-8 en Eyedentifie zien er swéét uit ! Reageren
Esther Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 is dat een PS3 screen? of is het echt?echt vet!! Hahaha ja dat is echt een screen van de ps3, lijkt net echt hè! Oh en Sasuke: Eyedentifie is een spel wat je moet spelen met de Eyetoy, dus zo zie je maar weer, dat de Eyetoy een grote stap heeft gezet met dit spel. Reageren
Invisible_M Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 wauw! wat een sreens! egt vet! het enigste wat nu nog matig is zijn de controllers, maar ik denk dat die makers egt wel weten wat lekker ind e hand zit, ze gaan geen ****controllers maken. Reageren
Timotees Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 ik heb een vraagje, hier staat (onderaan) dat er geen gta meer komt op de ps, maar in de eerste post staat dat wel, of komt ie alleen maar op de pc en xbox Reageren
henk_jan Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 (bewerkt) Er staat dat er geen exlusieve show van de nieuwe GTA op de E3 is omdat Sony dan geen verrassing meer had met de PS3...maar heel veel mensen gaan er vanuit dat er wel een nieuwe GTA komt op de PS3. Daar boven staat ''No more GTA on the PS2'' Er staat dus nergens dat er geen GTA op de PS3 komt Bewerkt: 19 mei 2005 door henk_jan Reageren
MadMike Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Gta komt vast wel op de ps3 want gta scoorde hoog in de top 10 ps2 games B) Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Als ik nu een PS2 had en de PS3 kwam in mijn huis te staan, nou waarom de PS2 niet wegdoen?De Ps3 kan ook de PS2 games afspelen Je hebt mensen die graag hun oude consoles bewaren. Zo heeft BrokenTable nog z'n Commodore (right?) Commodore moet wel heel oud zijn ken ik niet eens Reageren
Yohan Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Als ik nu een PS2 had en de PS3 kwam in mijn huis te staan, nou waarom de PS2 niet wegdoen?De Ps3 kan ook de PS2 games afspelen Je hebt mensen die graag hun oude consoles bewaren. Zo heeft BrokenTable nog z'n Commodore (right?) Commodore moet wel heel oud zijn ken ik niet eens Ken jij de Commodore niet..? Wel Atari ofz... ? Hoe oud ben je dan (niet rot bedoeld miss heb je er nooit van gehoord kan ook) Ik heb me Sega, me SNES, N64 nog.. En ik denk wel dat GTA gewoon op de PS3 komt hoor.. Reageren
.Maze. Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Het lijkt me sterk dat er geen GTA meer komt op de PS3. Dus ik maak me geen zorgen , want die komt er wel Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 Het is toch officieel aangekondigd dat de volgende GTA game op de ps3 komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.