Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

80 euro is miss een beetje overdreven, maar zo'n nieuwe technologie moet toch geld kosten :cab:. Gewoon, redenering, verder intreseert mij die hele ps3 ook niet zo, is toch een kutding :D

dat hoor ik graag iemand die hetzelfde over de PS3 denkt als ik zelf ga ik ook een Xbox 360 kopen de PS3 is gwn. te duur

Link to comment
Delen op andere websites

80 euro is miss een beetje overdreven, maar zo'n nieuwe technologie moet toch geld kosten :cab:. Gewoon, redenering, verder intreseert mij die hele ps3 ook niet zo, is toch een kutding :D

Een bluray schijfje kan wel duurder zijn maar dan hoeft de game dat niet perse te zijn, daarbij komt dat games genoodzaakt gaan zijn bluray te gebruiken, dit gebeurt zelfs nu al (MGS IV)

Link to comment
Delen op andere websites

Blu-ray film's zijn al goedkoper dan hd-dvd. :sigaar:

bron ? je zit te liegen hoor :ch:

  1. Pagina 101 van Het grote: PS3 topic.
  2. BRON van PS3 Only (zijn nog wel meer site's die het zegge)
  3. Hier een foto

bluvsdvd_114977.jpg

Eigenlijk zijn alledrie je punten exact hetzelfde.

Verder is het natuurlijk volkomen bullshit, zo'n overschakeling is natuurlijk nooit mogelijk, aangezien miss 20% van de mensen een ps3 zal hebben, en de rest niet. Plaatje zecht ook geen fuck, want het kan ook aan de film zelf liggen (war of the worlds DVD is nu ook 5 euro).

Link to comment
Delen op andere websites

Plaatje zecht ook geen fuck, want het kan ook aan de film zelf liggen (war of the worlds DVD is nu ook 5 euro).

Heb je het verhaal niet goed gelezen.

De prijs is erg interessant. Deze kan uitmaken welke speler je gaat kopen. De blu-ray film is in dit geval wel goedkoper als de HD-DVD film. Aangezien de blu-ray 25 GB heeft en de HD-DVD 15 is dit toch enigszins een verassing. Daarbij komt ook nog dat 'The Fugitive' (HD-DVD) uit het jaar 1993 is, en 'The Fith Element' (blu-ray) uit 1997, en dat is aan de prijs niet af te zien. Zal blu-ray hiermee zijn concurrent verslagen hebben?
Link to comment
Delen op andere websites

Plaatje zecht ook geen fuck, want het kan ook aan de film zelf liggen (war of the worlds DVD is nu ook 5 euro).

Heb je het verhaal niet goed gelezen.

De prijs is erg interessant. Deze kan uitmaken welke speler je gaat kopen. De blu-ray film is in dit geval wel goedkoper als de HD-DVD film. Aangezien de blu-ray 25 GB heeft en de HD-DVD 15 is dit toch enigszins een verassing. Daarbij komt ook nog dat 'The Fugitive' (HD-DVD) uit het jaar 1993 is, en 'The Fith Element' (blu-ray) uit 1997, en dat is aan de prijs niet af te zien. Zal blu-ray hiermee zijn concurrent verslagen hebben?

Dat verhaaltje is toch niet logisch? Goodmorning vietnam(1987) is nog altijd duurder dan War of the worlds(2005) bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Phil Harrison laat weer van zich horen

In een interview met The Guardian heeft Phil Harrison laten weten dat alles volgens schema loopt en dat ontwikkelaars de definitieve development kits en controllers ontvangen hebben.

Het verloopt allemaal goed, volgens de ontwikkelaars zijn we goed op dreef en over 10.000 developer kits zijn eral verscheept. Ontwikkelaars hebben nu de laatste PS3 hardware in hun handen, hoewel er sommige upgrades naar het besturingssysteem zal zijn, maar dat is niets bijzonders.

De nieuwe controller is nu in de handen van ontwikkelaars, dus alle stukjes uit de puzzel zijn nu compleet.

Verder in het interview gaf Phil aan over de aankomst van de werkende Blu-Ray drives voor de PS3 dev kits. Hij merkte op dat vele studio's ook Blu-Ray branders in hun PC's hebben zodat eral veel mee word gewerkt.

Tekens zijn goed, voegt Harrison toe, er zijn nu al zo'n 100 Blu-Ray films verkrijgbaar in de US. Meer dan 100 games zijn in ontwikkeling voor de PS3 en alle grote third party uitgevers hebben hun strategische steun voor het platform beloofd.

BRON :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet waarom blu-ray goedkoper is, de ontwikkeling is goedkoper, bovendien is de krasbestendige laag veel dunner en tog beter dan bij huidige dvd's. In boekje gelezen. en ik heb ook gelezen dat meesten denken dat de ps3 gaat winnen vanwege blu ray, mensen betalen namelijk liever 500€ voor iets dat het nieuwste van 't nieuwste kan afspelen en nog eens muziek foto en video op z'n hdd kan zetten, internetten en games draaien voor de kinderen ipv een blu-ray speler van 1000€ :*D

Link to comment
Delen op andere websites

[...] en ik heb ook gelezen dat meesten denken dat de ps3 gaat winnen vanwege blu ray [...]

De meesten? Bron? Er heeft laatst één iemand gezegd dat hij denkt dat de PS3 zou kunnen winnen door Blu Ray.

Jez San: "PlayStation 3 wint dankzij Blu-ray"

Nieuws | 4 augustus 2006 - Volgens Jez San zou Sony’s PlayStation 3 als winnaar uit de bus kunnen komen in de consolestrijd, alleen omdat het systeem beschikt over Blu-ray. Jez San is oprichter van Argonaut Software en werkt nu mee aan de veelbelovende PlayStation 3 titel Heavenly Sword. Volgens hem zou de next-gen console in combinatie met een next-gen DVD speler de sleutel tot success zijn. Dit ook ondanks de hoge prijs, want het gaat er niet om hoeveel de PlayStation 3 bij de lancering kost, maar hoe veel hij uiteindelijk zal gaan kosten, Aldus Jez San.

In hetzelfde artikel waar Jez San zijn uitspraken deed sprak ook markt analist Paul Jackson over de kansen van de PlayStation 3. Volgens hem zou Sony een goede kans maken omdat meer mensen een PlayStation 3 zouden kopen in plaats van 1000 dollar aan een Blu-ray speler uit te geven. Het draait er alleen om hoe snel Sony de prijs van haar console weet terug te dringen.

Bron: InsideGamer

--------------------------------------------------

Verder nog een leuk gerucht voor de 360 fans..

--------------------------------------------------

Saints Row ook voor de PlayStation 3

Gerucht | 4 augustus 2006 - In de geruchtenrubriek van Electronic Gaming Monthly (EGM), een Amerikaans gaming-magazine, staat aangegeven dat Saints Row van THQ een launchgame moet zijn voor de PlayStation 3.

Aangezien dit in de geruchtenrubriek staat kan niemand bevestigen of dit ook daadwerkelijk zo is. Maar EGM heeft het wel vaker bij het rechte eind met betrekking tot geruchten, al heeft het magazine ook wel eens geruchten als 'opvulling' staan.

Er is reeds een demo van Saints Row te downloaden op Xbox Live Marketplace. Het spel moet op 1 september verschijnen voor de Xbox 360.

Bron: InsideGamer

--------------------------------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben we al lang gezien xbot. en al de andere plaatjes van de xbot's en nindies ook dus bespaar ons de zever ja, als je tege de ps3 bent heb je hier niets te zoeken.

En omdat jij Jez San niet kent wilt 't niet zeggen dat ie onbekend is.

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

En omdat jij Jez San niet kent wilt 't niet zeggen dat ie onbekend is.

Omdat hij dat zegt, wilt dat ook niet zeggen dat de meesten dat vinden, daar ook zo over denken, of dat zeggen. :bonk:

Ik wacht nog steeds op je bron waaruit je haalt dat de meesten er zo over denken..

Link to comment
Delen op andere websites

[...] mensen betalen namelijk liever 500€ voor iets dat het nieuwste van 't nieuwste kan afspelen en nog eens muziek foto en video op z'n hdd kan zetten, internetten en games draaien voor de kinderen ipv een blu-ray speler van 1000€ [...]

Dat heb je denk ik erg fout Meetlat,

Mensen hebben eerder nog helemaal geen behoefte aan Blu Ray, ook geven mensen juist liever minder uit kortom liever een DVD dan een Blu Ray DVD.

Voorbeeld

Waarom zou ik een Blu Ray speler willen?

Ik heb net een zooitje DVD's, en het beeld is prima

Voor de Ps3 tegen de Ps3, ik vind het nog steeds een hilarisch plaatje.. :puh:

Jowx je hebt gelijk...

Wie is Jez San eigelijk ? :?

Voor de Ps3 tegen de Ps3, ik vind het nog steeds een hilarisch plaatje.. :puh:

Jowx je hebt gelijk...

Wie is Jez San eigelijk ? :?

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...