Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

door de prijs, ik haal er in de zomer eentje als ik mijn examen heb gehaald!

markps3fanman

Ik mag er pas 1 kopen voor de zomervakantie, mijn ouders denken anders dat ik deze periode niks meer voor school doe. volgend jaar heb ik profiel NT dus dan zijn al me moeilijke vakken weg

Link to comment
Delen op andere websites

Sony neemt 20GB PlayStation 3 uit productie

Nieuws | 12 april 2007 - Eerder deze week wisten we al te melden dat alle informatie over de 20GB PlayStation 3 van de Sonywinkel website was verdwenen. Onze vermoedens zijn vandaag officieel bevestigd door Sony. Amper zes maanden na de lancering van de PlayStation 3 in Amerika stopt Sony met de productie van het kleinere en goedkopere model.

Volgens Dave Karraker (SCEA) is de reden hiervoor duidelijk: “De consument is bereid om meer te betalen voor geavanceerde technologie, gezien het succes van het 60GB model, dat 90 procent van de vraag inneemt”.

Hij bevestigt ook dat de mensen met een 20GB model nog steeds kunnen rekenen op voldoende ondersteuning en gebruik kunnen maken van alle diensten die Sony aanbiedt, aangezien beide consoles dezelfde basis hebben.

Voorlopig geldt dit nieuws alleen voor Amerika en is het nog niet duidelijk of dit ook in Japan van toepassing gaat zijn. In Europa is het model nog niet verschenen en de kans dat dit ooit nog gaat gebeuren is wel heel klein geworden. Onlangs waren er trouwens ook al geruchten voor een 80GB model, maar daar wist Sony nog niets over te melden.

Bron: InsideGamer

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik probeer verbinding met internet te man met mijn ps3 via de kabel. Maar als ik verbinding wil maken dan kan hij mijn ip adderes niet ophalen. En ik heb geprobeerd handmatig in te voeren maar ik weet niet waar ik mijn dns en secundaire dns kan zien

help :dans: ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Sony neemt 20GB PlayStation 3 uit productie

Nieuws | 12 april 2007 - Eerder deze week wisten we al te melden dat alle informatie over de 20GB PlayStation 3 van de Sonywinkel website was verdwenen. Onze vermoedens zijn vandaag officieel bevestigd door Sony. Amper zes maanden na de lancering van de PlayStation 3 in Amerika stopt Sony met de productie van het kleinere en goedkopere model.

Volgens Dave Karraker (SCEA) is de reden hiervoor duidelijk: “De consument is bereid om meer te betalen voor geavanceerde technologie, gezien het succes van het 60GB model, dat 90 procent van de vraag inneemt”.

Hij bevestigt ook dat de mensen met een 20GB model nog steeds kunnen rekenen op voldoende ondersteuning en gebruik kunnen maken van alle diensten die Sony aanbiedt, aangezien beide consoles dezelfde basis hebben.

Voorlopig geldt dit nieuws alleen voor Amerika en is het nog niet duidelijk of dit ook in Japan van toepassing gaat zijn. In Europa is het model nog niet verschenen en de kans dat dit ooit nog gaat gebeuren is wel heel klein geworden. Onlangs waren er trouwens ook al geruchten voor een 80GB model, maar daar wist Sony nog niets over te melden.

Bron: InsideGamer

Ik heb een 60gb model, maar volgens mij maakt dit toch niet veel uit, of wel? Eeen savgeme is toch niet gigas grootµ...

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik probeer verbinding met internet te man met mijn ps3 via de kabel. Maar als ik verbinding wil maken dan kan hij mijn ip adderes niet ophalen. En ik heb geprobeerd handmatig in te voeren maar ik weet niet waar ik mijn dns en secundaire dns kan zien

help :dans: ?

Zet alles gewoon op 'Automatisch', wat, via een kabel, altijd werkt. ;)
...

Ik heb een 60gb model, maar volgens mij maakt dit toch niet veel uit, of wel? Eeen savgeme is toch niet gigas grootµ...

Die 60/20 GB heb je niet alleen voor savegames. Met de komst van 'next-gen' word alles online veel beter ondersteunt. Zo kan je ook uitbreidingen voor je games, demo's ect. downloaden op je Playstation 3, waarvoor je die extra GB' hard nodig hebt. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ik probeer verbinding met internet te man met mijn ps3 via de kabel. Maar als ik verbinding wil maken dan kan hij mijn ip adderes niet ophalen. En ik heb geprobeerd handmatig in te voeren maar ik weet niet waar ik mijn dns en secundaire dns kan zien

help :dans: ?

Zet alles gewoon op 'Automatisch', wat, via een kabel, altijd werkt. ;)
...

Ik heb een 60gb model, maar volgens mij maakt dit toch niet veel uit, of wel? Eeen savgeme is toch niet gigas grootµ...

Die 60/20 GB heb je niet alleen voor savegames. Met de komst van 'next-gen' word alles online veel beter ondersteunt. Zo kan je ook uitbreidingen voor je games, demo's ect. downloaden op je Playstation 3, waarvoor je die extra GB' hard nodig hebt. ;)

Ow, maar kun je je hard disk, vervangen door ene betere dan?

Link to comment
Delen op andere websites

PS World: PS3 versie Grand Theft Auto IV grafisch beter

In de nieuwste editie van de PlayStation World is weer gepraat over de game Grand Theft Auto IV. In een preview wordt namelijk gesproken over de verschillen tussen de Xbox 360 en PlayStation 3 versie van de game. Zo zeggen zij dat dankzij de Cell CPU in de PS3 en de gegarandeerde harde schijf in de console het spel kortere laadtijden zal bezitten dan de Xbox 360 versie. Verder zouden hierdoor ook meer details aanwezig zijn in het spel. Daarnaast zouden ook episodische downloads beschikbaar gesteld gaan worden, welke tevens ook voor de Xbox 360 zouden verschijnen.

Ook praat men in de preview over de connectiviteit van de PlayStation Portable met de PS3 en de game. Zo heeft Rockstar al duidelijk gemaakt dat je gebruik kunt maken van mobiele telefoons en PDA's om missies te starten en contact op te nemen met mensen in de game, maar de PSP zou zelfs eventueel als PDA gebruikt kunnen worden. Ook wordt gespeculeert over mogelijkheden waarbij de kaart op de PSP-handheld getoond zou kunnen worden. Dit is echter nog niet 100% zeker en nog niet bevestigd door Rockstar zelf.

BRON: Evilgamerz

Link to comment
Delen op andere websites

de informatie van de topic starter

mag wellis aangepast worden

een hoop dingen kloppen niet lol

maar de ps3 is cool

kheb al 4 spellen ervoor en 1 blueray film

spellen:

The Elder Scrolls: Oblivion (een errig cool spel)

Splintercell double agent (leuk maar tesnel uitgespeelt)

F1 championship edition (errig leuk spel)

Resistance: fall of man (leukste spel om online tespelen)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De PlayStation 3 krijgt, net als de PlayStation Portable, regelmatig updates via firmwares. Sinds een tijdje is firmware 1.7 alweer te downloaden, en volgens de geruchten zal firmware 2.0 binnenkort ook haar opwachting maken. Een recente post op de PlayStation forums beweert namelijk via het PlayStation press center de details van 2.0 te weten.

Natuurlijk wordt getwijfeld over de betrouwbaarheid van het bericht, maar de poster wordt volgens vele gezien als een zeer betrouwbare bron wat betreft firmware details. Mocht het waar zijn, krijgen we straks een zeer interessante update. Meerdere chats zullen mogelijk zijn, de backwards compatibility krijgt een update, wachtwoord bescherming voor user accounts, meer setting opties, meer visualisaties bij het afspelen van muziek, slideshows bij foto's en de mogelijkheid een wallpaper in het menu toe te voegen.

Handigste toevoeging is dat de XMB ook in games oproepbaar wordt. Je zou dan niet langer een game hoeven af te sluiten om naar het XMB te kunnen. Bekijk de volledige lijst met features hieronder.

Users

- You can now password-protect user accounts.

Settings

- [Dynamic Normalizer] has been added as an option under [sound Settings].

- [Energy Saver] has been added as an option.

- [Equalizer] has been added as a feature under [Music Settings].

- [Full] has been added as an option for [DVD Wide Display] under [bD / DVD Settings].

- [Photo Settings] has been added as an option.

- [PS / PS2 Settings] has been added as an option.

- [RSS Channel Settings] has been added as an option.

- [sample Rate] has been added to [Audio CD Import] under [Music Settings].

- [screen Saver] has been expanded under [Display Settings].

- The method of selecting an output resolution has been changed in [Video Output Settings] under [Display Settings].

- [Theme Settings] has been added as an option.

- [Zero Unused Disk Space] has been added as an option under [system Settings] > [Format Utility].

Photo

- Additional slideshow effects have been added.

- [Photo Effects] have been added as a feature.

- Wallpaper feature has been added.

- [Zoom] has been added as a feature.

Music

- Additional visualization effects have been added.

- CD information can now be entered.

- Three-speed fast forward and fast reverse has been added as a feature.

Video

- Files can now be played sequentially.

- Three-speed fast forward and fast reverse has been added as a feature.

- You can now select [Zoom] under [screen Mode] when playing video files saved on the hard disk or storage media. .

- An appropriate USB adapter (not included) is required to use storage media with some models.

Game

- Support for PLAYSTATION 3 format software titles has been expanded.

- XMB (XrossMediaBar) is now accessible during gameplay.

Network

- [RSS Channel] has been added as a feature.

Friends

- You can now have multiple chat sessions.

- You can now select an image to use as your Avatar from [Photo].

Other

- Date and Time is now shown when the PS button is pressed.

- File sorting has been changed.

- [Help] has been added as a feature.

- Playability status with the PS3 system has changed for some PlayStation and PlayStation 2 format titles. To check on the latest status, visit the search site for compatible titles.

- [secure Delete] has been added as an option.

- Some PLAYSTATION Network features have been revised.

Deze uitgelekte informatie is nog niet Confirmed door PS3

Als dit allemaal wel waar is hoe denken jullie erover?

Zelf ben ik heel blij datje kan chatten zonder een spel aftesluiten :duh:

EDIT: kan een mod de titel veranderen in PS3 Firmware 2.0!?

had een spellings foutje sorry :puh:

Bewerkt: door Biocount
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben aan het sparen voor een PS3 maar ik wil weten of ik op de PS3 ook PS2 games kan spelen zoals je op de PS2 ook PS1 games kon spelen

Weet iemand of dat kan

Bewerkt: door GTAVC
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...