thug Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 de nieuwste update van ps3 is er 1.90 zo kun je nu achtergrond beelden weergeven op je menu kun je nu ook muziek beluisteren als je een game speelt je drukt simpel weg op de PS toets en nu kun je je game gewoon uitwerpen dat wil zeggen dat je disc er automatich uitkomt nu kun je ook emoticons gebruiken als je een berichtje stuurt naar je vrienden Andere nieuwigheden bestaan er in dat je de controller niet langer hoeft aan te sluiten om de update uit te voeren en dat Blu-Ray 24HZ output levert via de HDMI kabel. Met betrekking tot de internetbrowser kan je voortaan bookmarks, ofschoon favoriete websites, opslaan en is er een nieuwe veiligheid voorzien. Tot slot is het mogelijk om ook games en demo's te rangschikken volgens grootte en aanmaakdatum. Reageren
Rullez Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 de nieuwste update van ps3 is er 1.90zo kun je nu achtergrond beelden weergeven op je menu kun je nu ook muziek beluisteren als je een game speelt je drukt simpel weg op de PS toets en nu kun je je game gewoon uitwerpen dat wil zeggen dat je disc er automatich uitkomt nu kun je ook emoticons gebruiken als je een berichtje stuurt naar je vrienden Andere nieuwigheden bestaan er in dat je de controller niet langer hoeft aan te sluiten om de update uit te voeren en dat Blu-Ray 24HZ output levert via de HDMI kabel. Met betrekking tot de internetbrowser kan je voortaan bookmarks, ofschoon favoriete websites, opslaan en is er een nieuwe veiligheid voorzien. Tot slot is het mogelijk om ook games en demo's te rangschikken volgens grootte en aanmaakdatum. Hier is denk ik het Grootte PS3 topic voor. BTW wel leuk zo'n update. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) Ik wilde net op mijn ps3 een youtube video bekijken. Er kwam een foutmelding van (uit engels vertaald) ''Of je hebt je flash player uit staat of je hebt een verouderde versie van marcomedia flash player''. Vroeger werkte youtube en video google video's altijd goed op mijn ps3. Het zal wel niet aan de 1.9 update liggen, het kan wel zijn dat de youtube video's oppeens een hogere versie van de flash player nodig heeft. Kan iemand anders kijken of youtube video's bij jouw wel werken? zo kan ik weten of het aan mijn ps3 ligt of niet. Bewerkt: 25 juli 2007 door Gta-killer Reageren
White Gold Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Ik wilde net op mijn ps3 een youtube video bekijken. Er kwam een foutmelding van (uit engels vertaald) ''Of je hebt je flash player uit staat of je hebt een verouderde versie van marcomedia flash player''.Vroeger werkte youtube en video google video's altijd goed op mijn ps3. Het zal wel niet aan de 1.9 update liggen, het kan wel zijn dat de youtube video's oppeens een hogere versie van de flash player nodig heeft. Kan iemand anders kijken of youtube video's bij jouw wel werken? zo kan ik weten of het aan mijn ps3 ligt of niet. Bij mij werkt het gewoon. Overigens typ ik vanaf mijn PlayStation 3 nu, ik heb het net gecheckt.. Vaag iets dus.. Reageren
thug Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 ik zal proberen vandaag nog kijken of het bij mij werkt vroeger kon ik gewoon kijken. eigelijk nog niet getest op de 1.90 versie Reageren
Gta-killer Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Domme fout van mij, ik had pas om bepaalde reden (weet niet meer welke) javascrips uit gezet via het browser en vergeten weer in te schakelen. Toen ik er achter kwam dat de filmpjes niet meer werkten, heb ik alleen bij systeeminstelingen gekeken of het niet uitgeschakeld is (bij psp staat het wel bij systeem instellingen). Ik heb nog wel een vraag over usb toetsenbord en muis. Kan je elke soort gebruiken of werken alleen speciaal voor ps3 gemaakte (en veel te dure) usb toetsenborden? Hoe ik nu typ (met controller) is namelijk niet zo fijn. Reageren
thug Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 lol ik weet wat je meemaakt ik ga er mij ook een muis en toetsenbord aanschaffen. volgens mij is het best een toetsenbord en muis te kopen speciaal voor ps3 lijkt beste Reageren
White Gold Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Ik heb even wat opgezocht voor je. Bij de Dixons heb je een toetsenbord voor de PS3, die is dan ook wel weer mega geavanceerd, met touchpad etc. en draadloos. Hier vind je de desbetreffende informatie over het product. Greetz, WG. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Ik heb even wat opgezocht voor je. Bij de Dixons heb je een toetsenbord voor de PS3, die is dan ook wel weer mega geavanceerd, met touchpad etc. en draadloos. Hier vind je de desbetreffende informatie over het product.Greetz, WG. Maar ik ben niet van plan om €70 aan een toetsenbord uit te geven. Dan koop ik nog liever deze met muis erbij voor 30 euro of deze alleen toetsenbord voor minder dan €24. Reageren
White Gold Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Ik heb even wat opgezocht voor je. Bij de Dixons heb je een toetsenbord voor de PS3, die is dan ook wel weer mega geavanceerd, met touchpad etc. en draadloos. Hier vind je de desbetreffende informatie over het product.Greetz, WG. Maar ik ben niet van plan om €70 aan een toetsenbord uit te geven. Dan koop ik nog liever deze met muis erbij voor 30 euro of deze alleen toetsenbord voor minder dan €24. Ik denk niet dat die toetsenborden een PS3 ondersteunen, vooral niet omdat die ene van Microsoft is. Microsoft is van de Xbox en dat is dus een concurrent en die gaat denk ik geen spullen maken voor de PlayStation. Dus ik denk dat je wel wat geld meer uit moet geven in plaats van iets te bestellen zonder dat je weet of het werkt. Het kan dan wel een USB aansluiting zijn, maar de PS3 moet het natuurlijk ook ondersteunen. Dat laatste denk ik niet dat het geval. Reageren
Ikkes Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Hoi, Ik heb het even nagekeken door middel van mijn eigen microsoft toetsenbord aan te sluiten op de PS3, ik kan je vertellen dat dit gewoon voor de volle 100% werkt. Dit biricht schrijf ik dan ook van mijn PS3. Kortom: het maakt niet welk toetsenbord je gebruikt, als hij maar draadloos (bluetooth) of in het bezit is van een USB aansluiting. Ikkes. Reageren
Velaro Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Ik denk niet dat die toetsenborden een PS3 ondersteunen, vooral niet omdat die ene van Microsoft is. Microsoft is van de Xbox en dat is dus een concurrent en die gaat denk ik geen spullen maken voor de PlayStation. Dus ik denk dat je wel wat geld meer uit moet geven in plaats van iets te bestellen zonder dat je weet of het werkt. Het kan dan wel een USB aansluiting zijn, maar de PS3 moet het natuurlijk ook ondersteunen. Dat laatste denk ik niet dat het geval. Waarom denkt iedereen zo? Oké, ze zijn concurrenten, maar zo erg is het nog niet dat Microsoft speciaal hun toetsenborden zo maakt dat ze niet compatibel zijn met de Playstation. Dus zoals Ikkes al zegt: je kan elk draadloos toetsenbord aansluiten op de PS3, en ook toetsenborden met een USB-aansluiting. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 (bewerkt) Jullie zullen het vast al wel gelezen hebben, maar voor die dat nog niet hebben: Rockstar werkt aan PlayStation 3-exclusieve franchise Nu Sony de tijdelijke exclusiviteit van de Grand Theft Auto-serie kwijt is, heeft het bedrijf een deal met Rockstar en Take Two gemaakt voor hun volgende franchise. De nog onbekende game-serie zal compleet gebruik maken van de PS3-hardware, en kan dus enkel draaien op Sony's console. Dit heeft Micael Shorrock van SCEA op de officiële PlayStation weblog geschreven. Shorrock maakt in zijn log duidelijk dat het niet gaat om LA Noire, maar om een compleet nieuwe game dat nog niet is aangekondigd. (bron) Rockstar gaat dus een nieuwe game serie maken exclusief voor de playstation 3. Omdat ze nu geen 2 apparte versies meer hoeven te maken, kunnen ze zich nu beter op de ps3 hardware richten. Ik hoop dat het een leuke game serie wordt, het zal denk ik geen gta achtige free-roaming game worden (anders lijkt het teveel op GTA) ik denk dat het iets heel nieuws gaat worden en in R* heb ik het vertrouwen dat het iets heel leuks gaat worden. Bewerkt: 28 juli 2007 door Gta-killer Reageren
White Gold Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Jullie zullen het vast al wel gelezen hebben, maar voor die dat nog niet hebben:Rockstar werkt aan PlayStation 3-exclusieve franchise Nu Sony de tijdelijke exclusiviteit van de Grand Theft Auto-serie kwijt is, heeft het bedrijf een deal met Rockstar en Take Two gemaakt voor hun volgende franchise. De nog onbekende game-serie zal compleet gebruik maken van de PS3-hardware, en kan dus enkel draaien op Sony's console. Dit heeft Micael Shorrock van SCEA op de officiële PlayStation weblog geschreven. Shorrock maakt in zijn log duidelijk dat het niet gaat om LA Noire, maar om een compleet nieuwe game dat nog niet is aangekondigd. (bron) Rockstar gaat dus een nieuwe game serie maken exclusief voor de playstation 3. Omdat ze nu geen 2 apparte versies meer hoeven te maken, kunnen ze zich nu beter op de ps3 hardware richten. Ik hoop dat het een leuke game serie wordt, het zal denk ik geen gta achtige free-roaming game worden (anders lijkt het teveel op GTA) ik denk dat het iets heel nieuws gaat worden en in R* heb ik het vertrouwen dat het iets heel leuks gaat worden. Ik heb het ook een zeer groot gevoel dat dit iets heel groots kan gaan worden . R* maakt altijd goede spellen, dus waarom dit niet? Kan niet wachten Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) Ik heb even wat opgezocht voor je. Bij de Dixons heb je een toetsenbord voor de PS3, die is dan ook wel weer mega geavanceerd, met touchpad etc. en draadloos. Hier vind je de desbetreffende informatie over het product.Greetz, WG. Maar ik ben niet van plan om €70 aan een toetsenbord uit te geven. Dan koop ik nog liever deze met muis erbij voor 30 euro of deze alleen toetsenbord voor minder dan €24. Net via marktplaats een toetsenbord + muis voor 10 euro gekocht. Hij werkt denk ik net zo goed als die van 70 euro, het is alleen bedraad en in plaats van tochpad een muis (vind ik ook veel handiger, sommige spellen die toetsenbord ondersteunen (zoals Unreal tournament 3) speel ik liever met muis dan met tochpad. Bewerkt: 29 juli 2007 door Gta-killer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.