Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Schroevendraaier van aluminium-folie zeker...

Ha-Ha, nee, denk dat deze schroevendraaier een mis productie is, aangezien deze schroevendraaier van staal is en ik probeerde iets open te maken wat van plastiek is en mijn schroevendraaier brak.

Nja, scheelt dat een schroevendraaier set van Kraftwerk geen goudstaven kost.

Edit, ik heb wat testjes gedaan, blijkt als hij direct YLOD toont, dat er voornamelijk 3 dingen fout kunnen zijn.

Nummer 1 is de hardeschijf, die eruit en als ie dan wel doorstart is het dat dus.

Nummer 2 is je voeding, probeer de fan-test en als de fan goed(en luid) koelt, geeft je voeding dus gewoon 12v.

Nummer 3 is je moederbord, 99 van de 100 keer is een reflow/reball nodig.

En ik heb nummer 3 :N

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben al een aantal maanden mijn PSP lader kwijt, en heb besloten een nieuwe te gaan kopen. Helaas kan ik nergens meer bij een bekende winkel zoals Free Record Shop zo'n kabel vinden... Iemand een idee waar zulke kabels tegen een zacht prijsje te koop zijn? Ik wil namelijk geen 30 euro gaan neerleggen ofzo. :puh:

Overigens heeft dit misschien niets te maken met de PS3, maar aangezien er geen algemeen topic over de PSP is, en ik geen zin heb om hiervoor een heel topic aan te gaan maken, doe ik het maar zo. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Dan moet je via PayPal betalen. Maar het maakt niet meer uit, want ik heb hem via een andere site besteld (wel geen bekend merk, maar het is goedkoop :clown:). :puh:

Geplaatst:

Hallo , ik heb steeds vaker last van dat mijn PS3 vastloopt,vooral bij Gran Turismo 5 duurt het laden nu eeuwen , mensen die het spel spelen weten het wel , dat zwarte scherm met dat Gran Turismo logo, die blijft soms een minuut lang, en dan pas komt mijn "Home" weer terug, het zou ook nog aan mijn verbinding kunnen liggen denk ik , maar ik weet het niet zeker?

Geplaatst:

Hallo , ik heb steeds vaker last van dat mijn PS3 vastloopt,vooral bij Gran Turismo 5 duurt het laden nu eeuwen , mensen die het spel spelen weten het wel , dat zwarte scherm met dat Gran Turismo logo, die blijft soms een minuut lang, en dan pas komt mijn "Home" weer terug, het zou ook nog aan mijn verbinding kunnen liggen denk ik , maar ik weet het niet zeker?

Probeer dan eens zonder internet....

• 5 weken later...
Geplaatst:

Hallo iedereen , Gisteravond heeft mijn PS3 ineens uit het niets het begeven,

Ik zou nu graag een nieuwe willen, weet iemand een goede site waar je voor je +-200 euro er 1 kan kopen NIEUW.

Geplaatst:

Hallo iedereen , Gisteravond heeft mijn PS3 ineens uit het niets het begeven,

Ik zou nu graag een nieuwe willen, weet iemand een goede site waar je voor je +-200 euro er 1 kan kopen NIEUW.

Bij de Saturn zag ik een Slim staan voor 230 nieuw zonder games.

En mijn PS3 is gemaakt :D

Geplaatst:

PS3 voor 218 euro.

Maar je zou je oude natuurlijk ook gewoon kunnen laten repareren :puh:

Ik heb de mijne ook laten repareren, tot nu toe werkt ie nog perfect, maar hij is afgelopen zaterdag gemaakt dus echt iets concreets kan ik er niet over vertellen.

Ik heb voor de reparatie 80 euro betaald,en met afspraak kon ik hem twee uur na aflevering weer ophalen :tu:

Geplaatst:

Ik heb een vraag: ik heb nog €12 in de PS Store en ik zou graag nog 3 euro daar aan toevoegen met mijn bankkaart zodat ik een map pack voor Black Ops kan kopen. In de PS Store drukte ik dus op "Geld toevoegen" of iets in die aard en ik moest mijn bankkaartgegevens invullen. Maar er staat enkel American Express, MasterCard en Visa tussen de lijst en op mijn kaart staat Maestro. Ik las dat Maestro van MasterCard is dus zal ik dat waarschijnlijk moeten proberen. Maar ik weet niet welke mijn kaartnummer is, er staan namelijk zoveel nummers op. Er staat: IBAN BE42 en dan 3 keer 4 cijfers. Daaronder CARD, dan 4 keer 4 cijfers, dan nog 1 cijfer en dan 2 keer 1 letter en 1 cijfer. Ik moet ook een controlenummer ofzoiets invullen maar ik weet niet waar deze staat, op de achterkant staan btw geen nummers.

Geplaatst:

Zo ver ik weet kan je alleen via credit card betalen of via die PSN kaartjes die je in de winkel kan kopen. Meer mogelijkheden zijn er volgens mij niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...