GolfG60 Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2011 (bewerkt) Schroevendraaier van aluminium-folie zeker... Ha-Ha, nee, denk dat deze schroevendraaier een mis productie is, aangezien deze schroevendraaier van staal is en ik probeerde iets open te maken wat van plastiek is en mijn schroevendraaier brak. Nja, scheelt dat een schroevendraaier set van Kraftwerk geen goudstaven kost. Edit, ik heb wat testjes gedaan, blijkt als hij direct YLOD toont, dat er voornamelijk 3 dingen fout kunnen zijn. Nummer 1 is de hardeschijf, die eruit en als ie dan wel doorstart is het dat dus. Nummer 2 is je voeding, probeer de fan-test en als de fan goed(en luid) koelt, geeft je voeding dus gewoon 12v. Nummer 3 is je moederbord, 99 van de 100 keer is een reflow/reball nodig. En ik heb nummer 3 Bewerkt: 15 augustus 2011 door GolfG60 Reageren
Sentasi Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Sony heeft bekend gemaakt dat de PS3 voortaan voor 250 euro over de toonbank gaat, net zoals de PSVita. Mooi prijsje denk ik zo. http://blog.us.playstation.com/2011/08/16/live-from-gamescom-playstation-3-now-249/#utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=ps3_pricedrop_081611 Reageren
Tomeken Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Sony heeft bekend gemaakt dat de PS3 voortaan voor 250 euro over de toonbank gaat, net zoals de PSVita. Mooi prijsje denk ik zo. http://blog.us.playstation.com/2011/08/16/live-from-gamescom-playstation-3-now-249/#utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=ps3_pricedrop_081611 Dan is de beslissing snel genomen als men ps3 het moest begeven. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 Ik vind 80 euro voor reballen goedkoper in een situatie als je PS3 overlijd Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 (bewerkt) Ik ben al een aantal maanden mijn PSP lader kwijt, en heb besloten een nieuwe te gaan kopen. Helaas kan ik nergens meer bij een bekende winkel zoals Free Record Shop zo'n kabel vinden... Iemand een idee waar zulke kabels tegen een zacht prijsje te koop zijn? Ik wil namelijk geen 30 euro gaan neerleggen ofzo. Overigens heeft dit misschien niets te maken met de PS3, maar aangezien er geen algemeen topic over de PSP is, en ik geen zin heb om hiervoor een heel topic aan te gaan maken, doe ik het maar zo. Bewerkt: 18 augustus 2011 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Sentasi Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 (bewerkt) Sony verkoopt ze niet los als ik het goed heb, je zal op het internet op zoek moeten naar andere merken/imitatie. Eerste hit op Google. Keuze genoeg zo te zien. Bewerkt: 18 augustus 2011 door Sentasi Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2011 Dan moet je via PayPal betalen. Maar het maakt niet meer uit, want ik heb hem via een andere site besteld (wel geen bekend merk, maar het is goedkoop ). Reageren
MrIndependent Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Hallo , ik heb steeds vaker last van dat mijn PS3 vastloopt,vooral bij Gran Turismo 5 duurt het laden nu eeuwen , mensen die het spel spelen weten het wel , dat zwarte scherm met dat Gran Turismo logo, die blijft soms een minuut lang, en dan pas komt mijn "Home" weer terug, het zou ook nog aan mijn verbinding kunnen liggen denk ik , maar ik weet het niet zeker? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2011 Hallo , ik heb steeds vaker last van dat mijn PS3 vastloopt,vooral bij Gran Turismo 5 duurt het laden nu eeuwen , mensen die het spel spelen weten het wel , dat zwarte scherm met dat Gran Turismo logo, die blijft soms een minuut lang, en dan pas komt mijn "Home" weer terug, het zou ook nog aan mijn verbinding kunnen liggen denk ik , maar ik weet het niet zeker? Probeer dan eens zonder internet.... Reageren
MrIndependent Geplaatst: 24 september 2011 Rapport Geplaatst: 24 september 2011 Hallo iedereen , Gisteravond heeft mijn PS3 ineens uit het niets het begeven, Ik zou nu graag een nieuwe willen, weet iemand een goede site waar je voor je +-200 euro er 1 kan kopen NIEUW. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 24 september 2011 Rapport Geplaatst: 24 september 2011 Hallo iedereen , Gisteravond heeft mijn PS3 ineens uit het niets het begeven, Ik zou nu graag een nieuwe willen, weet iemand een goede site waar je voor je +-200 euro er 1 kan kopen NIEUW. Bij de Saturn zag ik een Slim staan voor 230 nieuw zonder games. En mijn PS3 is gemaakt Reageren
Hayte Geplaatst: 25 september 2011 Rapport Geplaatst: 25 september 2011 PS3 voor 218 euro. Maar je zou je oude natuurlijk ook gewoon kunnen laten repareren Reageren
GolfG60 Geplaatst: 28 september 2011 Rapport Geplaatst: 28 september 2011 PS3 voor 218 euro. Maar je zou je oude natuurlijk ook gewoon kunnen laten repareren Ik heb de mijne ook laten repareren, tot nu toe werkt ie nog perfect, maar hij is afgelopen zaterdag gemaakt dus echt iets concreets kan ik er niet over vertellen. Ik heb voor de reparatie 80 euro betaald,en met afspraak kon ik hem twee uur na aflevering weer ophalen Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Ik heb een vraag: ik heb nog €12 in de PS Store en ik zou graag nog 3 euro daar aan toevoegen met mijn bankkaart zodat ik een map pack voor Black Ops kan kopen. In de PS Store drukte ik dus op "Geld toevoegen" of iets in die aard en ik moest mijn bankkaartgegevens invullen. Maar er staat enkel American Express, MasterCard en Visa tussen de lijst en op mijn kaart staat Maestro. Ik las dat Maestro van MasterCard is dus zal ik dat waarschijnlijk moeten proberen. Maar ik weet niet welke mijn kaartnummer is, er staan namelijk zoveel nummers op. Er staat: IBAN BE42 en dan 3 keer 4 cijfers. Daaronder CARD, dan 4 keer 4 cijfers, dan nog 1 cijfer en dan 2 keer 1 letter en 1 cijfer. Ik moet ook een controlenummer ofzoiets invullen maar ik weet niet waar deze staat, op de achterkant staan btw geen nummers. Reageren
Hayte Geplaatst: 2 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2011 Zo ver ik weet kan je alleen via credit card betalen of via die PSN kaartjes die je in de winkel kan kopen. Meer mogelijkheden zijn er volgens mij niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.