Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Iemand de error code 8071053D?

Ik heb hem, en ze zeggen dat je je PS3 helemaal moet uitzetten, modem en router resetten en dan alles weer aanzetten en laten verbinden en dan je PS3 weer aan.

Maar mijn PS3 heeft gewoon internet en alles, dacht dat er een nieuwe systeemupdate was en gewoon gedownload en kan gewoon de internet browser gebruiken :S

Ok, dat ging makkelijk, heb hem van bedraad naar wireless omgezet en ik kan er gewoon op....

En nu weer terug naar bedraad gezet en hij werkt gewoon...

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Nee bij de 60Gb (fat) versie van de Ps3 was dit nog mogelijk, maar bij alle andere versies is dit jammer genoeg niet mogelijk, ook niet via een update ofzo. :N

Geplaatst:

Ik moet om mijn ps3 te reanimeren een nieuwe Blu-Ray drive kopen, heel makelijk om in elkaar te zetten alleen gaat me wel €80 kosten :cry:

Mja in januari ga ik tochmaar een nieuwe ps3 kopen van 320 gig

Geplaatst:

Dacht ik dus dat me PS3 kaduuk was medio Juli, belde en moest een reset doen. Maar wilde dat eerst niet maar toch maar gedaan in Oktober en wat denk je, doet ie het weer. Hij las geen disks meer. Was ik blij.

Geplaatst:

Ik zoek een PS3 320gb zonder spel of move. Maar overal waar ik kijk zit er een spel bij of move in het paket.Is er geen zonder?

Geplaatst:

Nog een paar euro en ik kan hem zelf repareren :D

Weet trouwens welk type blu-ray drive ik nodig heb voor m'n PS3 80gb uit 2008?

Geplaatst:

Je kan zien of je 400 of 410 moet hebben als je de drive uit je PS3 haalt. Daar staat dan geloof ik KEM-400 of KEM-410.

Ik denk dat jij een 400 hebt, aangezien het een wat oudere playstation, maar ik zou toch even controleren. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...