BelgiumRedDevils Geplaatst: 5 november 2012 Rapport Geplaatst: 5 november 2012 Weet iemand wat de voordelen zijn om je PS3 te laten registreren (met die cijfercombinatie achterop de ps)? Reageren
moechy Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 Weet iemand why the fuck het zo lang duurt om een update te downloaden van +-2Gb? Het ligt niet aan men internetverbinding.. Reageren
thebig Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 Ik kan me vergissen, maar 2GB is zeer veel (nja, zeer veel is nu ook weer overdreven). Daar zou het dus best aan kunnen liggen. Ik let er niet specifiek op, maar ik geloof dat normale updates slechts enkele MB's zijn. Reageren
moechy Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 Gisteren deed ie het op 15min? Dus nu staat er 276min resterend. I don't get it. Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 @moechy, waarschijnlijk gewoon een foutje, zoals je ook wel ziet bij het kopiëren van bestanden op een Windows PC. Reageren
moechy Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 @moechy, waarschijnlijk gewoon een foutje, zoals je ook wel ziet bij het kopiëren van bestanden op een Windows PC. Er staat nog steeds 243minuten resterend. Ik vind dit erbarmelijk lang hoor .. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 Je internet is sloom? Reageren
moechy Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 Zoals ik al zei, ligt het niet aan men internet . Aangezien ik het gisteren op 10 - 15 min binnenhaalde.. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 4 december 2012 Rapport Geplaatst: 4 december 2012 Maar gisteren is niet vandaag.. :$ Reageren
Bodemloos Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 Zoals ik al zei, ligt het niet aan men internet . Aangezien ik het gisteren op 10 - 15 min binnenhaalde.. Cancel die update en restart je ps3, probeer 't dan weer 's opnieuw. Reageren
moechy Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 Is ondertussen al in orde. Reageren
Davedavy Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 *Bumpie* Ik heb wat vraagjes en vond een nieuw topic wat onnodig Ik wil dus voor GTA 5 een PS3 gaan aanschaffen, tweede hands omdat ik geen geld heb voor een nieuwe op dit moment. Mijn vraag is dus, kan elke werkende PS3 GTA 5 spelen of kunnen de oudere modellen dit niet aan? En moet ik nog op een aantal dingen letten bij de aankoop? Alvast bedankt! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 *Bumpie* Ik heb wat vraagjes en vond een nieuw topic wat onnodig Ik wil dus voor GTA 5 een PS3 gaan aanschaffen, tweede hands omdat ik geen geld heb voor een nieuwe op dit moment. Mijn vraag is dus, kan elke werkende PS3 GTA 5 spelen of kunnen de oudere modellen dit niet aan? En moet ik nog op een aantal dingen letten bij de aankoop? Alvast bedankt! Alle PS3's kunnen V spelen, geen verschil in hardware(behalve HDD). Ik zou opletten voor stof en YLOD. Reageren
HA5H Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 *Bumpie* Ik heb wat vraagjes en vond een nieuw topic wat onnodig Ik wil dus voor GTA 5 een PS3 gaan aanschaffen, tweede hands omdat ik geen geld heb voor een nieuwe op dit moment. Mijn vraag is dus, kan elke werkende PS3 GTA 5 spelen of kunnen de oudere modellen dit niet aan? En moet ik nog op een aantal dingen letten bij de aankoop? Alvast bedankt! Alle PS3's kunnen V spelen, geen verschil in hardware(behalve HDD). Ik zou opletten voor stof en YLOD. En ik verkoop mijn PS3 Reageren
Davedavy Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 *Bumpie* Ik heb wat vraagjes en vond een nieuw topic wat onnodig Ik wil dus voor GTA 5 een PS3 gaan aanschaffen, tweede hands omdat ik geen geld heb voor een nieuwe op dit moment. Mijn vraag is dus, kan elke werkende PS3 GTA 5 spelen of kunnen de oudere modellen dit niet aan? En moet ik nog op een aantal dingen letten bij de aankoop? Alvast bedankt! Alle PS3's kunnen V spelen, geen verschil in hardware Oh dus dat sommige beweren dat die op oudere PS3's hapert omdat de hardware is verouderd is dus een fabeltje? Of was dat nou xBox? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.