Yohan Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Nice, maar ik blijf er tog bij, ik wil een blu-ray speler, video speler, game console, en muziek speler hier hebben staan ipv dat ik 2000€ uitgeef aan een blu-ray speler, 200€ aan een dvd speler me hard disc voor divx 250€ aan een game console en ???€ aan een hdd mp3 kastje ofzo hoor, geef dan maar dat allemaal voor 600€ Ja maare het gaat er niet om wat jij wilt... De meerderheid heeft nog geen behoefte aan een blu ray speler, of het hele medium Blu Ray Disc. Reageren
meetlat Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Ja daarom noemt het MIJN mening... maar ik ben een zeg maar amateur video bewerker ding gedoe, dus kvind dat gewoon handig voor films op de hdd te zetten via de pc en ze dan op de tv te bezien enzo, en blu-ray etc. Reageren
Jowx Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 (bewerkt) Ja daarom noemt het MIJN mening... maar ik ben een zeg maar amateur video bewerker ding gedoe, dus kvind dat gewoon handig voor films op de hdd te zetten via de pc en ze dan op de tv te bezien enzo, en blu-ray etc. Als ''amateur video bewerker ding'' heb je wel bagger weinig verstand van dat onderwerp, het feit alleen al dat je het zo noemt en telkens ''enzo'' en ''etc'' gebruikt zegt al genoeg. Mja.. Ontopic dan maar weer? ------------------------- Zware klap voor Sony Nieuws | 3 juli 2006 - Na al het (lichtelijk) negatieve nieuws rondom de PlayStation 3 kreeg Sony onlangs wederom een flinke klap te verduren. Het is bekend geworden dat de Japanse belastingdienst Sony erop gewezen heeft zo'n 27.9 miljard Yen (bijna 200 miljoen Euro) aan extra belasting te betalen. Sony liet weten dat de belastingdienst een fout in de belastingaangifte vond met betrekking tot de winst over PlayStation verkopen en gerelateerde CD en DVD zaken. Dit alles stamt uit de periode 1999 tot 2004. Een taxatie bureau schatte het inkomen van Sony in Japan op 74.4 miljard Yen (een kleine 510 miljoen Euro), veel meer dan het aanvankelijk opgegeven bedrag. Bron: InsideGamer. ------------------------- Wacht Mania-92, voordat je begint te blaten dat ik alleen negatief nieuws plaats.. ------------------------- Sonic en Full Auto 2 bij de PlayStation 3 launch Nieuws | 3 juli 2006 - Sonic the Hedgehog en Full Auto 2: Battlelines zullen volgens Sega beide launchtitels worden voor de PlayStation 3. Hiernaast suggereerde men ook dat Full Auto 2 kort na de launch van de PlayStation 3 (17 november) niet langer exclusief zal zijn en waarschijnlijk op de Xbox 360 zal verschijnen. Ditzelfde is eigenlijk het geval met Sonic the Hedgehog, waar eerst de PlayStation 3 versie van verschijnt kort gevolgd door de Xbox 360 versie. Bron: InsideGamer. ------------------------- ------------------------- Incog: "Wij wisten al tijden lang van tilt-sensor af" Nieuws | 3 juli 2006 - De ontwikkelaar van Warhawk heeft gezegd dat men al lang afwist van de tilt-sensor. Eerder maakte Incog Entertainment ook kenbaar dat zij pas de zondag voor de pre-E3-persconferentie een werkende controller hadden gekregen. Dat blijkt echter niet waar, zo meldt de Amerikaanse ontwikkelaar nu. Merkwaardig is waarom het zo lang heeft geduurd voor deze bewering naar buiten is gekomen en watvoor verschil het brengt in de situatie. Bron: InsideGamer. ------------------------- Eerst zeggen dat ze het er vlak voor hebben gekregen, en nu wisten ze er opeens allang van af. Tuurlijk.. Bewerkt: 3 juli 2006 door Jowx Reageren
meetlat Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ja daarom noemt het MIJN mening... maar ik ben een zeg maar amateur video bewerker ding gedoe, dus kvind dat gewoon handig voor films op de hdd te zetten via de pc en ze dan op de tv te bezien enzo, en blu-ray etc. Als ''amateur video bewerker ding'' heb je wel bagger weinig verstand van dat onderwerp, het feit alleen al dat je het zo noemt en telkens ''enzo'' en ''etc'' gebruikt zegt al genoeg. Mja.. Ontopic dan maar weer? Ik kan wel veel met video, ik bedoel als ik eens een dvd heb met GELE ondertitels ofzo dan maak ik die ondertitels en heel de dvd in orde, als ik met m'n videocamera wat opneem etc. zo'n dingens... Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ik wil geen n00b zijn maar de Wii en 360 hebben toch ook een HDD? :$ Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Ik wil geen n00b zijn maar de Wii en 360 hebben toch ook een HDD? :$ de 360 wel maar de wii denk ik niet Reageren
Yohan Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 Voor de Wii komt waarschijnlijk nog een externe, ach ja in September weten we meer... Voor de rest maakt ie gebruik van SD memory cards. Reageren
meetlat Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Maar dan nog, op z'n jowx's die mp3 divx en foto funktie zijn tog maar overbodig, waarom der dan nog een hdd van een paar gig inproppen :s tog niet voor save's die 1kb groot zijn hoor. Reageren
Velaro Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Wat zeg je ? Sorry, maar ik begrijp er dus helemaal niks van. Misschien kan eens een poging wagen om ABN te spreken, ja dat zou een goed idee zijn.. Trouwens, Jowx herken ik hier helemaal niet in hoor. Vertaald: Waarom er nog dan een harde schijf van een paar giga in steken ? Die savegames zijn geen 1kb groot, en je kent niks van de Wii en X-Box 360 dus.. Die schijfruimte dient voor demo's, updates en dergelijke dingen, en een demo is wel wat groter dan een paar kilobyte. Daarom dat het een paar giga groot is, want anders kan er geen demo of niks op staan. Kijk naar de demo van Prey (X-360), die is 1.17GB groot, hoe wou je dat erop krijgen zonder die ruimte ? Dat is dus wél handig, in tegenstelling tot de PS3 en Psp met z'n overbodige brol waar ik m'n geld niet aan uit geef. Als de makers ineens van gedachten zouden veranderen (Wat ik ten zeerste betwijfel) kan de PS3 nog een echte game-console worden en geen "Omtermeest-PC-Look-a-like". Maarja, dat is hun eigen keuze. Vandaar ook de overdreven prijs, want moest het een game-console zoals de X-Box 360 zijn was je er ook maar 400€ aan kwijt, en geen 600, als de verkopers het al niet aan een duurdere prijs verkopen. Ik ben benieuwd wat je hierop te zeggen hebt. Velaro. Bewerkt: 4 juli 2006 door Velaro Reageren
Mania-92 Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Wat zeg je ? Sorry, maar ik begrijp er dus helemaal niks van. Misschien kan eens een poging wagen om ABN te spreken, ja dat zou een goed idee zijn.. Trouwens, Jowx herken ik hier helemaal niet in hoor.Vertaald: Waarom er nog dan een harde schijf van een paar giga in steken ? Die savegames zijn geen 1kb groot, en je kent niks van de Wii en X-Box 360 dus.. Die schijfruimte dient voor demo's, updates en dergelijke dingen, en een demo is wel wat groter dan een paar kilobyte. Daarom dat het een paar giga groot is, want anders kan er geen demo of niks op staan. Kijk naar de demo van Prey (X-360), die is 1.17GB groot, hoe wou je dat erop krijgen zonder die ruimte ? Dat is dus wél handig, in tegenstelling tot de PS3 en Psp met z'n overbodige brol waar ik m'n geld niet aan uit geef. Als de makers ineens van gedachten zouden veranderen (Wat ik ten zeerste betwijfel) kan de PS3 nog een echte game-console worden en geen "Omtermeest-PC-Look-a-like". Maarja, dat is hun eigen keuze. Vandaar ook de overdreven prijs, want moest het een game-console zoals de X-Box 360 zijn was je er ook maar 400€ aan kwijt, en geen 600, als de verkopers het al niet aan een duurdere prijs verkopen. Ik ben benieuwd wat je hierop te zeggen hebt. Velaro. Geef eens een reden waarom de ps3 op een pc lijkt en wat het probleem daarmee is? Reageren
Jowx Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Maar dan nog, op z'n jowx's die mp3 divx en foto funktie zijn tog maar overbodig, waarom der dan nog een hdd van een paar gig inproppen :s tog niet voor save's die 1kb groot zijn hoor. Voorlopig heet ik nog steeds Jowx en niet jowx, als we bijdehand gaan doen kan je het ook terug verwachten. Het verschil tussen een mp3 of een foto functie en een hadre schijf is dat het laatste wel voor games gebruikt kan worden, denk hierbij aan extra content, bug fixes, savegames, demo's, etc.. Sinds wanneer zijn ''save's'' 1 kb groot..? @ Mania-92: Het simpele van een console wordt er mee weggevaagd, je krijgt dan dezelfde problemen als met een PC. Zie je het al voor je dat je eerst op de achterkant van het doosje moet kijken of je het spel wel kan spelen op jouw console? Het idee van een console was gewoon de stekker erin en gamen, als er van een console iets gemaakt wordt wat net zo ingewikkeld in elkaar zit als het samenstellen van een PC haken er toch behoorlijk wat mainstream gamers af, deze zitten hier niet op te wachten.. Geef eens aan waarom jij keer op keer dezelfde vraag blijft stellen als iemand dat onderwerp weer naar boven haalt..? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Maar dan nog, op z'n jowx's die mp3 divx en foto funktie zijn tog maar overbodig, waarom der dan nog een hdd van een paar gig inproppen :s tog niet voor save's die 1kb groot zijn hoor. Voorlopig heet ik nog steeds Jowx en niet jowx, als we bijdehand gaan doen kan je het ook terug verwachten. Het verschil tussen een mp3 of een foto functie en een hadre schijf is dat het laatste wel voor games gebruikt kan worden, denk hierbij aan extra content, bug fixes, savegames, demo's, etc.. Sinds wanneer zijn ''save's'' 1 kb groot..? @ Mania-92: Het simpele van een console wordt er mee weggevaagd, je krijgt dan dezelfde problemen als met een PC. Zie je het al voor je dat je eerst op de achterkant van het doosje moet kijken of je het spel wel kan spelen op jouw console? Het idee van een console was gewoon de stekker erin en gamen, als er van een console iets gemaakt wordt wat net zo ingewikkeld in elkaar zit als het samenstellen van een PC haken er toch behoorlijk wat mainstream gamers af, deze zitten hier niet op te wachten.. Geef eens aan waarom jij keer op keer dezelfde vraag blijft stellen als iemand dat onderwerp weer naar boven haalt..? 1. Het samenstellen is nog niet eens bevestigd. 2. Ik denk dat je op elk samengesteld systeem die games spelen alleen dan met wat mindere graphics... Reageren
Jowx Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 1. Het samenstellen is nog niet eens bevestigd.2. Ik denk dat je op elk samengesteld systeem die games spelen alleen dan met wat mindere graphics... 1. Dat is ook pas 100x verteld in dit topic, dat krijg je ervan als je constant maar hetzelfde vraagt.. Zoals hier deze duscussie ook al was.. 2. Ik denk dat niet, je kan niet elke game op elke PC spelen. Zoniet, dan maakt Sony imo een blunder, het enige nut van een duurder systeem zouden dan de GFX zijn.. En niet alles draait eenmaal om GFX, dus worden er dan nóg meer van de goedkopere versie en nóg minder van de duurdere verkocht.. ------------------------------ Ubisoft wil prijsverlaging PS3 zien in 2007 De discussies over de prijs van de PS3 zijn nog steeds in volle gang en het mag verondersteld worden dat veel gamers het prijskaartje aan de hoge kant vinden. Nu blijkt ook dat uitgever Ubisoft zijn vraagtekens heeft bij de prijs van de PS3. Volgens Ubisoft-baas Yves Guillemot moet Sony voorbereid zijn op een prijsverlaging in 2007. Op deze manier kunnen ze concurreren met de Xbox 360. Dat gaf de hoge pief aan in een interview met Bloomberg. Hij legt uit de vraag naar de PS3 in eerste instantie meer dan afdoende zal zijn, maar na verloop van tijd zou de hoge prijs een struikelblok kunnen zijn. Bron: GameZ ------------------------------ ------------------------------ Sega bezorgd over prijs PS3 Intussen heeft iedereen wel zijn mening gegeven over de prijs van de Playstation 3. Het is dus niet verwonderlijk dat ook Sega even zijn zegje moet doen. In een gesprek met Game Daily zegt Scott Steinberg van Sega America dat hij zich wel zorgen maakt over de hoge prijs, maar verwacht dat het geen groot probleem gaat zijn. 'Ik had de hoge prijs wel verwacht,' zegt Steinberg 'maar het is dan ook een erg krachtig apparaat.' De verwachting van Sega is dat in het begin de meer hardcoregamers de PS3 meteen zullen kopen. 'Maar er komen erg sterke titels uit die het hoge bedrag meer dan waar maken', aldus Steinberg. Bron: GameZ ------------------------------ Komkommertijd.. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 1. Het samenstellen is nog niet eens bevestigd.2. Ik denk dat je op elk samengesteld systeem die games spelen alleen dan met wat mindere graphics... 1. Dat is ook pas 100x verteld in dit topic, dat krijg je ervan als je constant maar hetzelfde vraagt.. Zoals hier deze duscussie ook al was.. 2. Ik denk dat niet, je kan niet elke game op elke PC spelen. Zoniet, dan maakt Sony imo een blunder, het enige nut van een duurder systeem zouden dan de GFX zijn.. En niet alles draait eenmaal om GFX, dus worden er dan nóg meer van de goedkopere versie en nóg minder van de duurdere verkocht.. ------------------------------ Ubisoft wil prijsverlaging PS3 zien in 2007 De discussies over de prijs van de PS3 zijn nog steeds in volle gang en het mag verondersteld worden dat veel gamers het prijskaartje aan de hoge kant vinden. Nu blijkt ook dat uitgever Ubisoft zijn vraagtekens heeft bij de prijs van de PS3. Volgens Ubisoft-baas Yves Guillemot moet Sony voorbereid zijn op een prijsverlaging in 2007. Op deze manier kunnen ze concurreren met de Xbox 360. Dat gaf de hoge pief aan in een interview met Bloomberg. Hij legt uit de vraag naar de PS3 in eerste instantie meer dan afdoende zal zijn, maar na verloop van tijd zou de hoge prijs een struikelblok kunnen zijn. Bron: GameZ ------------------------------ ------------------------------ Sega bezorgd over prijs PS3 Intussen heeft iedereen wel zijn mening gegeven over de prijs van de Playstation 3. Het is dus niet verwonderlijk dat ook Sega even zijn zegje moet doen. In een gesprek met Game Daily zegt Scott Steinberg van Sega America dat hij zich wel zorgen maakt over de hoge prijs, maar verwacht dat het geen groot probleem gaat zijn. 'Ik had de hoge prijs wel verwacht,' zegt Steinberg 'maar het is dan ook een erg krachtig apparaat.' De verwachting van Sega is dat in het begin de meer hardcoregamers de PS3 meteen zullen kopen. 'Maar er komen erg sterke titels uit die het hoge bedrag meer dan waar maken', aldus Steinberg. Bron: GameZ ------------------------------ Komkommertijd.. Ubisoft weet ook niet wat het vindt. @ Jowx, Velaro komt met een - argument van dat pc het is nog niet eens bevestigd... Reageren
meetlat Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Ok sorry jowx foutje, het was velaro die zulke dingens overbodig vind, en dat de savegames groter dan 1kb zijn, zo ver was ik ook wel ik heb namelijk een psp, en ik praat abn, er aan uitkunnen is nog iets anders, en ik ken niets af van xbox omdat 't van microsoft is en das brol, en de nintendo helemaal niet omdat dat onderaan de ladder bengelt. Maar sommigen hier (dan spreek ik niet over velaro) hebben nog steeds niet door dat sony totaal geen game console wouw maken maar een media center ! Bewerkt: 4 juli 2006 door meetlat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.