NickOwnage Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2010 (bewerkt) Net dingen gekocht in de shop blijken het paarden te zijn. Zo'n 2000 pesos verneukt aan paarden die ik niet gebruik. @: nu maar een paar Nightwatchjobs doen voor snel geld. Bewerkt: 27 mei 2010 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2010 Net dingen gekocht in de shop blijken het paarden te zijn. Zo'n 2000 pesos verneukt aan paarden die ik niet gebruik. Als je eens op info drukt bij een product kan je zien wat het inhoud. Doe ik altijd, weet ik precies wat het is, haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2010 (bewerkt) Net dingen gekocht in de shop blijken het paarden te zijn. Zo'n 2000 pesos verneukt aan paarden die ik niet gebruik. Als je eens op info drukt bij een product kan je zien wat het inhoud. Doe ik altijd, weet ik precies wat het is, haha Had ik ook gedaan, alleen erboven stonden de zelfde dingen zoals Perdido landschap 100%ontdekken. Ik dacht dat hoort er allemaal bij. 0,0 @: nightwatch gedaan 100 pesos, en later ff weer zo'n bounty hunter doen. Nu maar 400 pesos. Nu op 48.2% van de game Bewerkt: 27 mei 2010 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2010 Het is me eindelijk gelukt zo'n bandito outfit te krijgen maar ik verwachtte die mexicaanse outfit met dat kleed om je heen hoe kun je die eigelijk krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2010 Het is me eindelijk gelukt zo'n bandito outfit te krijgen maar ik verwachtte die mexicaanse outfit met dat kleed om je heen hoe kun je die eigelijk krijgen Moet je een huis kopen in mexico. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 27 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2010 Ik kan maar nergens zo'n foto vinden van die ezel in multiplayer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Het is me eindelijk gelukt zo'n bandito outfit te krijgen maar ik verwachtte die mexicaanse outfit met dat kleed om je heen hoe kun je die eigelijk krijgen Moet je een huis kopen in mexico. Heb ik al gedaan, dat ene huis in Chuparosa ik ga toch maar checken of hij al in m'n klerenkast hangt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Op hoeveel % heb je de verhaallijn ongeveer uitgespeeld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 (bewerkt) Op hoeveel % heb je de verhaallijn ongeveer uitgespeeld? Laat maar ik heb hem al gevonden Hij lag achterin m'n kledingkast Ik ben trouwens net de 50% gepasseerd. Bewerkt: 28 mei 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Op hoeveel % heb je de verhaallijn ongeveer uitgespeeld? Laat maar ik heb hem al gevonden Hij lag achterin m'n kledingkast Ik ben trouwens net de 50% gepasseerd. Lees je wel? Lol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Tussen 60% en 70% procent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Tussen 60% en 70% procent. Okéy, bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2010 Is wel leuk dit weekend heeft RTL een westernweekend, Ga zeker wel kijken, RDR heeft mijn interesse voor westerns helemaal opgehypt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Er is een nieuwe patch uitgebracht die trophies toevoegt voor de nieuwe DLC: "Oulaws To The End Co-Op Pack". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2010 Is wel leuk dit weekend heeft RTL een westernweekend, Ga zeker wel kijken, RDR heeft mijn interesse voor westerns helemaal opgehypt. Westernweekend? En ik ben ook weer in de ban van western-films. Ik heb straks de film "3:10 to Yuma" gekocht. >>> Door Visser23: Laten we ontopic blijven..<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.