Jump to content

Red Dead Redemption

Scarface92

Recommended Posts

enige waar ik me aan irriteer is als je de springfield rifle gebruikt of elk ander geweer wat lang duurt om te herladen, en je gebruikt het in cover. dan staat je poppetje op en herlaad zijn wapen om vervolgens weer in cover te gaan. het moment dat je opstaat ben je al gelijk kannonenvoer. Snap niet dat hij gewoon zijn wapen kan herladen terwijl hij bukt. :duh:

Delen op andere websites

• Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

58

• vice infernusX

28

• Hayte

27

• Kai-ShockWave

26

Hebben er meer mensen last van gang hideouts die niet beginnen? Moet je misschien eerst een bepaalde missie doen voordat je sommige hideouts kan doen?

Please help me als je het weet. Voor de duidelijkheid Fort Mercer en Tesora Azul willen niet starten.

Dat heeft te maken met het verhaal, je moet nog bepaalde missies doen om deze te kunnen doen. :Y

Delen op andere websites

enige waar ik me aan irriteer is als je de springfield rifle gebruikt of elk ander geweer wat lang duurt om te herladen, en je gebruikt het in cover. dan staat je poppetje op en herlaad zijn wapen om vervolgens weer in cover te gaan. het moment dat je opstaat ben je al gelijk kannonenvoer. Snap niet dat hij gewoon zijn wapen kan herladen terwijl hij bukt. :duh:

Of dat je iemand ziet, komt uit je cover, schiet hem neer, en in plaats van meteen terug in de cover te gaan wanneer je de richt toets niet meer indrukt, blijft hij daar nog gezellig even staan dood te bloeden door de andere camper op een dak tegenover je.

Delen op andere websites

Wel grappig, ik zat net even het grote PS3 topic door te lezen en toen keek ik voor de lol op de eerste pagina. Daar zag ik iets staan over een spel in de woestijn van Rockstar. Na een beetje zoekwerk heb ik deze trailer uit 2005 gevonden. Overigens heb ik het spel nu 2 dagen en het is echt een aanrader :D!

Delen op andere websites

Sinds vandaag heb ik ineens wel zo`n last van een glitch (op Ps3), hij maakt het bijna onmogelijk om nog te spelen. Je rent met je paard door de woestijn en ineens begint de camera uit te zoomen en zit je meestal half in de grond en kun je niks meer doen. Sorry voor als het al eerder gepost is maar word dat nog opgelost? Zelf denk ik dat het door de patch van vandaag komt. Oja en op een 1 of andere manier kan ik de Gang Hideout in Fort Mercer niet doen. De missie wil maar niet starten, ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd: op verschillende tijdstippen en ook door de Ps3 opnieuw op te starten. Alvast bedankt voor de hulp.

Had ik laatst ook.:Y Ik had geen controle meer over het personage.:7 Hij liep constant gewoon recht naar voren en ik de hele tijd andere richtingen kiezen... Ik kon alleen naar het pauzemenu, maar de rest zat helemaal vast. En dat gebeurde ook in de woestijn (in net buiten 'El Presidio' dacht ik).

Delen op andere websites

Kan iemand mij helpen? Ik zoek bevers ik heb ze nodig in Mexico.

Bevers zijn vooral te vinden in "Tall Trees". Bovenin heb je een meertje, daar zitten ze altijd.

Hey bedankt, Kai :tu:

Delen op andere websites

Kan iemand mij helpen je hebt toch die trophy waarbij je met zo'n horsebreaking job zo'n American Standardbed en een Kentucky Saddler moet temmen hé? :puh:

Maar elke keer als ik zo'n horsebreaking job doe in Mexico heb ik altijd hetzelfde paard dat ik moet temmen.

Gaat dit dus alleen maar bij die andere Horsebreaking job bij die ranch in Amerika? :?

Delen op andere websites

ff wat zeggen over die DLC die uitkomt.(beetje laat)

Maar het zou wel kunnen betekenen dat RDR niet uitkomt voor de PC Waarom?

Omdat ik nog niet heb gezien dat er een dlc uitkomt voordat een spel op alle mogelijke consoles uit is :cry:

Delen op andere websites

Wat voor DLC komt er dan uit voor RDR? Is die dan gratis of moet je daar ook weer 15-20 euro voor neerleggen?

Ik zelf heb RDR niet, maar ik zit te twijfelen om hem te gaan kopen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...