Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had en tijdje geleden iets heel raar ik kwam in bepaalde steden in Mexico en ik hoorde soms schoten en ik zag personages die aan het schuilen waren om op iemand te schieten.

En soms werd ik geraakt.

Ik deed dan zo'n Nightwatch job en toen ik mijn reward kwam halen kreeg ik die reward en direct daarna pakt die politie agent zijn revolver en schiet op me.

Ook kwam ik dan in een bar en ik wou Liar's Dice spelen en toen stonden ze opeens recht en begonnen ze ook op mij te schieten. Soms werd ik ook spontaan beschoten door politie agenten.

Weet iemand hoe dit komt? :?

Dit was ongeveer na de missie Cowards Die Many Times en ik droeg de Bandito Outfit. Na de missie An Appointed Time en toen ik terug de standaard kledij droeg had ik geen problemen meer. En mijn honor is op maximum en mijn fame is redelijk hoog en ik heb ook geen bounty ofzo.

• Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

58

• vice infernusX

28

• Hayte

27

• Kai-ShockWave

26

Geplaatst:

Heb je misschien een flinke Bounty op je hoofd staan? De kerel in Mexico kan een bountyhunter zijn. Kijk eens rechtsboven op je scherm of bij Start > Stats > Crimes. Daar zie je huidige bounty. Bounties kun je afbetalen door naar een treinstation te gaan en dan naar het telemark-icoontje. Daar kun je een vrijpleitbrief inleveren of je eigen bounty afbetalen (ja, in die tijd kon je een moord voor $30 afbetalen).

Geplaatst:

Nee dat is het juist, ik heb geen bounty en als ik er een heb dan betaal ik hem onmiddellijk. :puh:

Geplaatst:

Lage Honor?

Hij had zijn Honor op maximum staat in de spoiler...

Als het verdwijnt nadat je een andere outfit draagt ipv de Bandito Outfit, zal het daar wel aan liggen? Het lijkt me dat de Bandito's in Mexico niet zo geliefd zijn, en als jij één van hun outfits draagt ben je dat dus ook niet en gaan mensen zich verdedigen tegen je. ;)

Geplaatst:

Let op met richten. Als je mêlee gebruikt en je drukt de auto-lock toets dan springt iedereen van zijn stoel af. Dit is ook bij wapens. Dus niet locken. :puh:

Geplaatst:

Nieuwe informatie en screenshots omtrent de nieuwe DLC: Outlaws to the End , die gratis is te downloaden op 22 juni.

Today, we present exclusive screens and info from “The Kidnapped Girl” - another of the six all-new Co-Operative Multiplayer missions that will be available as a completely free download on June 22nd as part of the Red Dead Redemption Outlaws to the End Co-Op Mission Pack.

In “The Kidnapped Girl”, another gang has taken over Fort Mercer, and they’re holding a farmer’s daughter hostage.

You and your crew will need to charge the fort and eliminate the gang with all firepower necessary – then fend off enemy reinforcements as you transport the girl by stagecoach safely to her home at Ridgewood Farm.

Screens:

rdrcoop_kidnapped_002.jpg

rdrcoop_kidnapped_003.jpg

rdrcoop_kidnapped_004.jpg

Officiële site: http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/news/article/6211/new_screens_and_mission_details_from_the_red_dead_redemption_outlaws_to_the_end_co-op_mission_pack_%22the_kidnapped_girl%22

Geplaatst:

Wanneer heb je nou gewonnen met Blackjack? :? Zit de hele tijd te spelen, maar er komt geen eind aan...

Om te winnen met Blackjack moet je simpelweg winst maken. Volgens mij is "Eliminate all other players" niet mogelijk, heb het zelf ook een uur lang geprobeerd maar bij mij kwam er ook geen eind aan. ;) Als je voor de 100% wilt gaan (waar je dus een potje voor moet winnen), is winst maken al genoeg.

Geplaatst:

Zijn die soort co-op missies gewoon geen extra ganghideouts? :?

Maar ik heb eindelijk de storyline uit. :D

Maar is die US Marshall outfit nodig voor de 100% :?

Geplaatst:

Dat lijkt we wel een leuke co-op mode om te spelen :puh:

Jammer genoeg heb ik nog steeds geen Xbox live ;( ;( ;(

Geplaatst:

Die is nodig ja...

Geplaatst:

Die is nodig ja...

En wanneer loopt die tijd? :?

Alleen als je bij die ganghideouts bezig bent of de tijd er tussen ook (dat je van de ene hideout naar de andere rijd)?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...