Jump to content

Red Dead Redemption

Scarface92

Recommended Posts

He jongens, hebben jullie ook dat je in bijna geen match kunt komen? Ik join dan een match, krijg ik dus de lobby met alleen mezelf en echt niemand anders. Is sinds gister.

Misschien een Private Match opgestart? Via select > Switch to Public/Private Free Roam kan je switchen.

Door de DLC zijn er ook problemen in de MP waardoor er minder mensen zijn, kan het ook aan liggen.

Delen op andere websites

• Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

58

• vice infernusX

28

• Hayte

27

• Kai-ShockWave

26

He jongens, hebben jullie ook dat je in bijna geen match kunt komen? Ik join dan een match, krijg ik dus de lobby met alleen mezelf en echt niemand anders. Is sinds gister.

Misschien een Private Match opgestart? Via select > Switch to Public/Private Free Roam kan je switchen.

Door de DLC zijn er ook problemen in de MP waardoor er minder mensen zijn, kan het ook aan liggen.

Ik denk ook wel dat het dat laatste was. Nadat de DLC uitkwam werd het al gelijk een stuk minder druk in matches, maar nu helemaal niemand.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Meer Red Dead Redemption Nieuws!

Hieronder staan 4 DLC's die de komende tijd nog verschijnen. De DLC is niet gratis.

• Legends and Killers Pack (verschijnt begin augustus)

* 9 nieuwe multiplayer map locaties — een verdubbeling van het aantal maps voor de multiplayer competitive modes

* 8 nieuwe multiplayer characters— speel als personages uit Red Dead Revolver

* Een nieuw projectielwapen: de Tomahawk, deze bevat nieuwe Challenges voor single- en multiplayer

* Nieuwe Trophies

* Prijs: $9.99

• Liars and Cheats Pack

* ‘Attack and Defend’ Multiplayer Competitive Mode en Challenges

* Nieuwe Multiplayer Horse Races die combat bevatten

* Speel als de heroes en villains van Red Dead Redemption. Krijg bovendien nog 8 extra multiplayerpersonages

* Multiplayerversies van Liars Dice en Poker die je al in de singleplayer kon spelen

* Een nieuw wapen: de Explosive Rifle, die nieuwe Challenges bevat voor single- en multiplayer

* Nieuwe Trophies

* Releasedatum TBC

• Free Roam Pack

* Nieuwe Free Roam Challenges

* Nieuwe action areas en defensive placements

* Posse Scoring / Posse Leaderboards

* Nieuwe ‘anti-griefing’ maatregelen voor Free Roam

* Releasedatum en prijs TBC

• Undead Nightmare Pack (Spooksteden en begraafplaatsen komen tot leven in het Wilde Westen:)

* Gloednieuw singleplayeravontuur, Challenges en quests

* 8 nieuwe Multiplayer Zombie characters

* Nieuwe dieren

* Nieuwe dynamische events

* Meer informatie volgt nog...

* Releasedatum TBC

Delen op andere websites

30 verdomme euro voor een spel wat al 60 euro kost. Geweldig, EA Games kan nou net zo goed R* overnemen. Uitmelkerij van de hoogste klasse. Overigens betalen we zoals gewoonlijk weer voor spullen die eerst in het spel zouden zitten, maar er uiteindelijk uit zijn gehaald, zoals de Tomahawk.

Delen op andere websites

Ach wat man, een tientje is toch niet zo veel :puh:

Er komt multiplayer poker! hoeraaaaah! :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Ik vraag me af waar die nieuwe maps zouden plaatsvinden.

Tall trees? Oost-mexico? De tijd zal het leren 0_0

Delen op andere websites

Ach wat man, een tientje is toch niet zo veel :puh:

Er komt multiplayer poker! hoeraaaaah! :dans: :dans: :dans: :dans: :dans:

Ik vraag me af waar die nieuwe maps zouden plaatsvinden.

Tall trees? Oost-mexico? De tijd zal het leren 0_0

Niet als je dat 3 maal moet betalen voor imo matige DLC's welke oorspronkelijk al in het spel zouden zitten maar er later zijn uitgehaald.

Delen op andere websites

Ik vind het ook weer een beetje zwakjes van Rockstar om er geld voor te vragen. Ik en vele andere gamers hebben al zo'n volle 60,00 betaald voor het originele spel, die je vervolgens binnen een week hebt uitgespeeld. Daarna is er geen donder meer te doen als je het mij vraagt, de multiplayer functie kan mij gestolen worden. Dan start ik wel een goede shooter op als ik flink wil knallen tegen andere mensen. Ik wil niet zeggen dat het uitgemolken is maar het is mij net allemaal een beetje té duur geworden. Natuurlijk, het zal wel voor leuke gameplay zorgen maar om nu weer 4x 10,00 te betalen vind ik een beetje té ver gaan. Ik ben het wel met Hayte eens, Rockstar had al die shit er meteen al in moeten gooien, dan was de game die 60 euro echt waard. Niet dat het een slechte game is, alleen vind ik het jammer dat er na de missies niet veel meer is te doen omtrent het verhaal.

Alsnog, deze extra staat mij wel aan:

Gloednieuw singleplayeravontuur, Challenges en quests

Hopen dat dit weer voor vernieuwde gameplay gaat zorgen in de Singeplayer.

Delen op andere websites

Ik vond multiplayer in RDR toch niet veel aan dus ik pas dit denk ik.

En ik denk niet echt dat die DLC's er veel aan gaan veranderen. :(

Als je in die multiplayer zit lijkt er soms gewoon niemand te zijn, het lijkt wel compleet dood. :{

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...