jasje225 Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2010 Lijkt t op GTA, maar dan in een ander tijdperk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2010 RDR wordt ook wel "GTA op het paard" genoemd. En het speelt zich in 1900 ongeveer af! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2010 (bewerkt) 1911 om precies te zijn EDIT: er is info en foto's over Liars and cheaters bekend gemaakt. Bij stronghold mode moet je echt vlag voor vlag bepaalde punten veroveren en John en vele andere figuren uit de storyline zijn nu ook als multiplayer skins Bewerkt: 13 september 2010 door viccard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2010 (bewerkt) Ik heb de nieuwe trailer gezien van de 2de DLC pack Liars and Cheats en het ziet er allemaal heel leuk, jammer genoeg heb ik geen geld op m'n account staan anders zou ik hem meteen kopen wanneer hij uitkwam. Het is ook wel leuk dat je kan spelen als characters uit de singleplayer. Bewerkt: 16 september 2010 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2010 @hierboven Ik voorspel een invasie van John Marston's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2010 @hierboven Ik voorspel een invasie van John Marston's Ik denk het ook, of misschien een invasie van Nigel West Dickens's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arjan123nl Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2010 Is er wat nieuwe info over de zombie DLC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2010 Momenteel is er nog zo goed als niks bekend over die DLC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2010 Dit weekend Double XP Weekend voor Red Dead Redemption! (PS3, 360 neem ik aan ook.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 25 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2010 (bewerkt) ja, ben 4 levels gestegen in 40 minuten Edit: In 2 uurtjes ofzo spelen van lv 31 naar 36 en de 100% gehaald. Dit is m'n geluksdag :klap: EDIT: Big news: Morgen worden de eerste foto's getoond van de Undead nightmare pack op de RDR site en volgens mij donderdag een video Nog een Edit: Volgens mij is LANDON RICKETS mee in Undead-N. pack genomen. Citaat: The good news is you have not seen the last of him. Let’s just say he’s been rather busy dealing with some surprising phenomena. More info soon. Bewerkt: 28 september 2010 door viccard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2010 Hier de cover van Undead Nightmare: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2010 John Marston als een zombie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2010 creapy... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2010 Das echt fucked up die undead dinge XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccard Geplaatst: 29 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2010 (bewerkt) Tis alleen maar om een beeld te geven. Let trouwens op het vuursteenpistool Edit: eerste foto's te vinden op de site! Een nieuw wapen: De toorts Bewerkt: 29 september 2010 door viccard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.