Nissan Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2014 Prachtgame. Heb hem bijna uitgespeeld 98,9% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2014 Xbox Live heeft Red Dead Redemption met korting in de Xbox 360 Store staan: €7,49. Alleen deze week nog! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2015 Als ik mijn 360 moet geloven heb ik er nu gratis Undead Nightmare bij? Ik ga niet klagen. Ik heb trouwens nu ook een census gedaan voor onze lichtjes vergeten game hier. Wel eens leuk om zo eens even heel de wereld door te lopen, valt ook gelijk op dat ze zo "leeg" is. Desalniettemin een prachtige game. Beecher's Hope 5 Blackwater 210 Pacific Union Camp 15 Manzanita Post 20 Tanner's Reach 10 Cochinay 40 Thieve's Landing 105 Stillwater Creek 10 MacFarlane's Ranch 45 Pike's Basin 10 Armadillo 50 Don Julio 15 Twin Rocks 15 Ridgewood Farm 10 Fort Mercer 25 Plainview 15 Benedict Point 10 Gaptooth Breach 45 Tumbleweed 30 Rathskeller Fork 20 Solomon's Folly 10 Torquemada 10 El Presidio 15 Madrugada 20 El Matadero 25 Campo Mirada 20 Agave Viejo 10 Las Hermanas 15 Chuparosa 35 Cuchillo 10 Tesoro Azul 40 Escalera 80 Nosaleda 20 Great Plains 215 Tall Trees 90 Hennigan's Stead 185 Cholla Springs 95 Rio Bravo 50 Gaptooth Ridge 105 Diez Coronas 70 Perdido 80 Punto Orgullo 150 West Elizabeth 305 New Austin 435 Nuevo Paraiso 300 San Luis Basin 1.040 Ik heb losstaande huisjes vaak gegroepeerd in andere gebieden. Sowieso is RDR een game met een ander soort omgeving dan de GTA's, maar het is wel eens leuk om het hier te proberen. Maar, andere tijd, andere omgeving... er zijn ook locaties te vinden waar mensen in slaapzakken op de grond slapen, hoe moet je dat tellen? Het is lastig, maar dit is dus het resultaat dat je krijgt wanneer je hetzelfde doet bij RDR als bij de andere games. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 26 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2015 Hoe kom je erbij dat er 150 inwoners in Thieves' Landing wonen etc. Waar baseer je dit op? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 26 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2015 Het gaat uit van het aantal wooneenheden (in Red Dead Redemption wel anders dan in de GTA's) en vervolgens de maximale bezetting van die wooneenheden. De 105 voor Thieve's Landing vertaalt zich dan als de maximale bevolking van dat plaatsje in de huidige situatie. In werkelijkheid woont er wellicht een 40-70 tal mensen. En daarmee negeren we eventjes de werkelijke bevolking van RDR (met elke unieke ped). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2015 Het gaat uit van het aantal wooneenheden (in Red Dead Redemption wel anders dan in de GTA's) en vervolgens de maximale bezetting van die wooneenheden. De 105 voor Thieve's Landing vertaalt zich dan als de maximale bevolking van dat plaatsje in de huidige situatie. In werkelijkheid woont er wellicht een 40-70 tal mensen. En daarmee negeren we eventjes de werkelijke bevolking van RDR (met elke unieke ped). Ah juist. Want je hebt voor zover ik weet een 6/7 tal kleine huisjes in het noorden van Thieves' Landing. En dat harem in het midden van Thieves' Landing is nou niet echt een woongelegenheid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2015 (bewerkt) Als ik mijn 360 moet geloven heb ik er nu gratis Undead Nightmare bij? Ik ga niet klagen. Ik heb trouwens nu ook een census gedaan voor onze lichtjes vergeten game hier. Wel eens leuk om zo eens even heel de wereld door te lopen, valt ook gelijk op dat ze zo "leeg" is. Desalniettemin een prachtige game. *Tabel* Ik heb losstaande huisjes vaak gegroepeerd in andere gebieden. Sowieso is RDR een game met een ander soort omgeving dan de GTA's, maar het is wel eens leuk om het hier te proberen. Maar, andere tijd, andere omgeving... er zijn ook locaties te vinden waar mensen in slaapzakken op de grond slapen, hoe moet je dat tellen? Het is lastig, maar dit is dus het resultaat dat je krijgt wanneer je hetzelfde doet bij RDR als bij de andere games. jij hebt echt niks te doen he? Toch is het zeer interessant Bewerkt: 28 februari 2015 door Visser23 Gigantische tabel uit quote verwijderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2015 Dit vond ik op youtube : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2015 Net nog eens RDR uitgespeeld. Het blijft een sterke en best unieke game met een vrij degelijke setting. Niet perfect, ik zou namelijk een grotere stead-regio willen zien en misschien een groter deel met de natives (hoewel dat in de tijdsgeest wel klopt), maar het heeft iets compleet. Sowieso vind ik het wel vreemd dat we nog geen paarden hebben gezien in een GTA... Ik kijk uit naar een volgende. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 16 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2016 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 16 juni 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2016 Jep een beetje het verhaal wat ik achteraf hoorde. Dit is een beetje een samenvatting van mijn bron: Een draai hieraan is dat hij een tweet van Adam Boyes (hoge pief van CEO) aanhaalt en antwoord dat het programma al maanden vaststaat en niet veranderd is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 5 juli 2016 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2016 Red Dead Redemption zal vanaf vrijdag speelbaar zijn op de XBox One: http://www.rockstargames.com/newswire/article/52635/red-dead-redemption-on-xbox-one-backward-compatibility Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 juli 2016 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2016 Nu PlayStation 4 nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 25 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2016 Zijn er mensen die RDR op PS3 hebben en zin hebben om wat online stuff te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 16 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2016 Net weer de ps3 aangesloten om weer even eenbeetje RDR te spelen. Best wel nice actie gedaan blijkbaar de laatste keer wat ik helemaal was vergeten: Ik dacht altijd het spel 3x te hebben uitgespeeld, maar de derde playthrough heb ik dus nooit afgemaakt en was ik gestopt met de story missies na het Grizzly jagen met Jack om zo toch een keertje een goed einde te hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.