Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Echt een gaaf spel, ook die special events zijn grappig ook die met die VW hippie bus, heb ik 20 keer overnieuw moeten doen voor goud :7.. Het valt me wel op dat standard auto's geen cockpit mode hebben, maar ik erger me er niet aan.

Volgens mij heb ik al aardig wat mooie auto's, en ik heb er ook een hoop verkocht;

- Alle chromeline wagens (heb ik nog niet gebruikt, zou anders te makkelijk zijn ^_^ )

- PDI race kart

- Lancer Evo IV

- 512BB (faptastische bak, en ook leuke drift wagen)

- Lancer Evo VI T.M.

- Skyline GT-R V-spec Nür

- Volvo C30 R-design

- Z4 M Coupe

- SLS AMG (prachtige wagen)

Dat photomode-gevallig maakt trouwens geile foto's;

post-33844-129077671616.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik wou gister een foto maken van een driftende BMW M3 ChromeLine. Nou had ik een mooie frame gevonden, was ik er perongeluk verder gegaan door weer op start te drukken... Natuurlijk is er geen rewind optie ofzo, en om die hele replay opnieuw te kijken voor de finish was mij ook te veel. Enfin, ik dus een foto maken, kan ik nergens fatsoenlijk op focusen O.o. Als ik op een bepaald deel van de foto focusde was de rest van de auto lelijk vaag, wat zeer irritant is en afaik ook onrealistisch. Maar de 512BB is inderdaad een pracht van een wagen. Als ik trouwens niet met cockpit kan rijden, rijd ik wel met het ik-zie-geen-auto-view. De roof cam heeft een verkeerde hoek, als je het mij vraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

@Hayte, mij is het wel gelukt om eem mooie foto te maken van de Chromeline M3 :D;

post-33844-129080162824.jpg

@j0uk, niks geen internet :puh: Je moet een usb kabel van je PSP naar je PS3 laten lopen, en dan op de PS3 met Gran Turismo 5 in opties, en dan helemaal onderaan zie je een PSP icoontje, en daar klik je op. Dan vraagt hij om verbinding, en dan ga je met je PSP in Gran Turismo naar opties>overig>garagegegevens overzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik nog niet. Die occasion dealer blijft flink verneukt. Nu kan ik bijvoorbeeld de Amateur reeks niet afmaken omdat ik geen verdomde pick-up truck heb :7 Het is me trouwens gelukt een fatsoenlijke foto te maken, alleen had ik hem kennelijk niet opgeslagen, ofzo. Gewoon de flitssnelheid omhoog duwen naar 8000 O.o

Link to comment
Delen op andere websites

Ik nog niet. Die occasion dealer blijft flink verneukt. Nu kan ik bijvoorbeeld de Amateur reeks niet afmaken omdat ik geen verdomde pick-up truck heb :7 Het is me trouwens gelukt een fatsoenlijke foto te maken, alleen had ik hem kennelijk niet opgeslagen, ofzo. Gewoon de flitssnelheid omhoog duwen naar 8000 O.o

Ik vindt geen deftige Japanse klassieke auto. :7

Maar wanneer wordt de occasie dealer aangevuld?

Om de race die je voltooit of om het event?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vraag ik me ook af. Ik denk na elke event, maar dat weet ik niet zeker. Die Japanse race had ik trouwens gedaan met... ik geloof een Honda Civic 3-deurs (echt geweldige auto's, die Civic's) en dan bijna alle tune dingen level 1. Er is trouwens ook een auto die Special heet (volgens mij een Buick Special, maar dat weet ik niet zeker). Dat beest heeft 500 zoveel BHP, en jezus christus, dat ding is snel xD Ik heb met dat ding gewonnen van Miura's, 512BB en Countaches, terwijl die Special volgens mij zo'n 10 jaar ouder is xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...