End Of The Riot Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Dat vraag ik me ook af. Ik denk na elke event, maar dat weet ik niet zeker. Die Japanse race had ik trouwens gedaan met... ik geloof een Honda Civic 3-deurs (echt geweldige auto's, die Civic's) en dan bijna alle tune dingen level 1. Er is trouwens ook een auto die Special heet (volgens mij een Buick Special, maar dat weet ik niet zeker). Dat beest heeft 500 zoveel BHP, en jezus christus, dat ding is snel xD Ik heb met dat ding gewonnen van Miura's, 512BB en Countaches, terwijl die Special volgens mij zo'n 10 jaar ouder is xD Had ik ook met een klassieke Jaguar bij dat Europese event, toen klopte ik iedereen terwijl dat mijn auto 10 jaar ouder was dan de rest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Trouwens, ik heb nog geen UPLOAD UW FILMPJES NAAR YOUTUBE-optie gevonden, welke er geloof ik in zou zitten O.o Nóg iets wat er wel via updates in geduwd zal worden...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Gisteren gekocht bij de E-Plaza voor Gran Turismo de dagaanbieding was voor maar 44 eurotjes. En nog geen spijt van gehad. Heb nu een Civic Typ-R bijna volledig uitgebouwd naar 300PK+ Heb nog wat andere auto's en een kart maar die gebruik ik niet. Wil in de middag me Licenses gaan halen en verder racen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Is deze game ook voor pc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Ik heb ook de witte Civic Type R + sinds gisteravond een Kart ( krijg je als je niveau 2 bent ). Heb bijna me A-licentie. Gister ook wezen rallyrijden tegen m'n pa: Hij een Citroentje C4 WRC, Ik een Ford WRC... had ie me toch mooi ingemaakt terwijl ik met een driving force GT reed en hij met een G25... Kart rijden is echt een plusje waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Is deze game ook voor pc? Jammer genoeg niet, Gran Turismo 5 is enkel voor Playstation 3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Misschien nog een tip voor iemand, als je Gran Turismo vast loopt op bijv. dat GT logo'tje, dan moet je gewoon afmelden van PSN, dan zou hij het weer moeten doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Zoals ook op het nieuws staat van Gran Turismo (Bovenaan, in het startschermpje (waar je kan kiezen tussen GT Life, Arcade, Course Creator, etc.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rienie Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Ik heb een vraagje voor iedereen. Wat is de beste auto die je op het moment heb? Ik zelf een lompe Mazda van 18000. Met ververst olie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Shit.. wist ik niet :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Ik denk die Toyota Concept wagen die je krijgt bij zo'n event. Heb er alleen nog nooit in gereden Ik denk dat ik mijn Civicje maar eens ga pimpen, kijken of ik er dan die supercar race mee kan winnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Ik heb zo'n Chromeline Lambo, die 841 pk heeft en opzich snel optrekt alleen bochten gaan zwaar klote. Ik denk dat de SLS nu mijn beste auto is.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Ik heb 4 voertuigen nu: een Nissan Micra cup car, een Mazda die ik bij Licentie B kreeg en een Kart, ook heb ik een witte Civic R, die ik binnekort ga tunen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Van de auto's die ik zelf heb gekregen/gekocht is de BMW M5 de beste die ik heb. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rienie Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Kben nu aant racen voor een Aston Martin DB9. Nog maar 4 levels en 100000 aan geld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.