Tha-Ran Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2010 (bewerkt) Ehm, niks geen race. Volop driften jonguh, BAM! Maar voeg me maar toe: Tha-Block Bewerkt: 8 december 2010 door Tha-Ran Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2010 Ehm, niks geen race. Volop driften jonguh, BAM! Maar voeg me maar toe: Tha-Block Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2010 Ik zit de hele tijd kut auto's uit te testen xD, En mijn Wasmachine met 3 vers :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2010 Ik zit de hele tijd kut auto's uit te testen xD, En mijn Wasmachine met 3 vers Ik dacht al... Wasmachine rijden XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2010 Ik zit de hele tijd kut auto's uit te testen xD, En mijn Wasmachine met 3 vers Ik dacht al... Wasmachine rijden XD Jij kijkt zeker alleen? Want ik zit me uit te sloven en jij doet niks Kunnen we niet op Stage 7 route rijden? Dat is geinig xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2010 Ik zit de hele tijd kut auto's uit te testen xD, En mijn Wasmachine met 3 vers Ik dacht al... Wasmachine rijden XD Jij kijkt zeker alleen? Want ik zit me uit te sloven en jij doet niks Kunnen we niet op Stage 7 route rijden? Dat is geinig xD Haha, die wasmachine van jou was geniaal xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2010 Ik zit de hele tijd kut auto's uit te testen xD, En mijn Wasmachine met 3 vers Ik dacht al... Wasmachine rijden XD Jij kijkt zeker alleen? Want ik zit me uit te sloven en jij doet niks Kunnen we niet op Stage 7 route rijden? Dat is geinig xD Haha, die wasmachine van jou was geniaal xD Echt raar, ik zag jouw geneens rijden Jouke, maar je zat wel in de lobby... dit had ik nog nooit meegemaakt... Ook zag ik in het begin Shadow niet racen maar toen ik opnieuw joinde zag ik hem opeens wel rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2010 Das wel raar ja.. Maar kom je vandaag weer online? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2010 Das wel raar ja.. Maar kom je vandaag weer online? Sorry, ben weer bij me ma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrIndependent Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2010 Jeeeeee ik heb GT5 add me om te racen : MC-eend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2010 Tha-Ran, Ik kom vanavond denk ik wel online. Hoe laat ongeveer? Weet iemand trouwens of het FULL tunen van een Fiat 500 het geld waard is? Gaan ze dan met gemak naar de 100? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2010 >>> Door Visser23: Afspraken regel via PB, niet hier. Bedankt.. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2010 @hierboven; Sorry :$ @Jouk, aahjoh, Gewoon doen. Met een paar races heb je het geld weer terug verdient. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2010 Nee, GT-serie is Sony-exclusive. Daarnaast zal de XBOX360 het niet aankunnen aangezien dit spel de maximale power uit een PS3 haalt. Grafisch haalt hij toch zeker niet alles uit de PS3 hoor. Had er veel meer van verwacht, qua schademodel, trackside en graphics, ook het gevoel voor snelheid is niet goed. Forza 3 (GT5 voor de Xbox) is hier veel beter in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2010 MEER FOTO'S! Het ziet er een prachtig spel uit, maar ik heb geen PS3 en wil wat autootjes zien. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.