Jump to content

Gran Turismo 5

End Of The Riot

Recommended Posts

Tijd voor een belangrijk nieuwtje:

* start achtergrondsmuziek *

GT5 Update 2.0

* Alle 'standaard' auto's zullen vanaf dan een interieur view hebben. Elke auto heeft zo haar eigen details

* Spelers zullen tijdens een endurance race kunnen opslaan en op elk moment weer verder gaan

* Er zit in de update een pakket met 11 NASCAR 2011 auto's

* Er is een verbetering aangebracht in de weerinstellingen en spelers kunnen deze stapsgewijs aanpassen

* Update in Photo Travel Mode

* Laadtijden zijn verkort en reactietijd van het menu is verhoogd

* De user interface is verder uitgebreid en verbeterd

* Er is nu ondersteuning voor de G25/G27 stuurwielen van Logitech

* Er zijn nieuwe features in de Online Lounge

* De physics van de auto's zijn verbeterd en de AI is verbeterd

Dit is wel goed nieuws zeg, iedere auto cockpit view, snellere laadtijden en menu's en nog eens ondersteuning specifiek voor de G27/25 :D

Delen op andere websites

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

143

• Hayte

126

• End Of The Riot

120

• GolfG60

115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Yeuj! Echt blij nu. Gran Turismo is echt een van m'n favoriete spellen en wordt zo nog leuker. Er zijn genoeg standaard auto's die ik eens met stuurtje en interior view wilde rijden. De andere dingen zijn natuurlijk ook nice. Nurnburg ring in het donker en regen, zonder map! :o Ik las ook dat de week na de update de DLC komt, prachtig nieuws. Ik hoop op een aantal lekkere supercars in de DLC, maar ik zou 't ook wel jammer vinden

Delen op andere websites

Jezus, dat wordt dan een update van monsterlijke proporties denk ik. Ben je wel een tijdje mee bezig om te downloaden denk ik xD

Edit; WAT. Hoe ongelofelijk LELIJK hebben ze dat wel niet gedaan zeg, jeezus xD

Kijk hier maar voor foto's. Vooral die groene auto... Walg.

Bewerkt: door Hayte
Delen op andere websites

Jezus, dat wordt dan een update van monsterlijke proporties denk ik. Ben je wel een tijdje mee bezig om te downloaden denk ik xD

Dit is hetzelfde als op de PSP versie, enkel hoe ze dat willen fixen is door nieuwe auto's/cockpits te modelleren.

Dus bij de ene standard car zie je wel een stuur en bij de ander niet? Kan je netzogoed de bumper camera gebruiken bij diegene...

Fout, bij auto's zoals de Caterham en die racewagen is het zo dat de interior meegenomen is met het modelleren en bij dichte auto's niet, en de dichte auto's hebben een zwart interieur zeg maar.

Delen op andere websites

Misschien zeur ik wat maar is de Audi RS6 avant een geschikte auto waarmee je veel races kan doen? Ik ben op nieuw begonnen en zit op niveau 10, dus wel voor veel races en een goede geschikte auto snel is die wel daarom twijfel ik.

Delen op andere websites

Misschien zeur ik wat maar is de Audi RS6 avant een geschikte auto waarmee je veel races kan doen? Ik ben op nieuw begonnen en zit op niveau 10, dus wel voor veel races en een goede geschikte auto snel is die wel daarom twijfel ik.

Chevrolet Corvette ZR1, snel, goed tunebaar, en t allerbelangrijkste is dat hij spot goedkoop is.

Delen op andere websites

Dit is hetzelfde als op de PSP versie, enkel hoe ze dat willen fixen is door nieuwe auto's/cockpits te modelleren.

Dus bij de ene standard car zie je wel een stuur en bij de ander niet? Kan je netzogoed de bumper camera gebruiken bij diegene...

Fout, bij auto's zoals de Caterham en die racewagen is het zo dat de interior meegenomen is met het modelleren en bij dichte auto's niet, en de dichte auto's hebben een zwart interieur zeg maar.

Is het interieur dan geheel zwart? ( Dus geen tellerplaten, dashboard enzo ) te zien?

Edit: Zie 't al, dat faalt.. :S

Bewerkt: door GekkieJ01
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...