GolfG60 Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2011 Tijd voor een belangrijk nieuwtje: * start achtergrondsmuziek * GT5 Update 2.0 * Alle 'standaard' auto's zullen vanaf dan een interieur view hebben. Elke auto heeft zo haar eigen details * Spelers zullen tijdens een endurance race kunnen opslaan en op elk moment weer verder gaan * Er zit in de update een pakket met 11 NASCAR 2011 auto's * Er is een verbetering aangebracht in de weerinstellingen en spelers kunnen deze stapsgewijs aanpassen * Update in Photo Travel Mode * Laadtijden zijn verkort en reactietijd van het menu is verhoogd * De user interface is verder uitgebreid en verbeterd * Er is nu ondersteuning voor de G25/G27 stuurwielen van Logitech * Er zijn nieuwe features in de Online Lounge * De physics van de auto's zijn verbeterd en de AI is verbeterd Dit is wel goed nieuws zeg, iedere auto cockpit view, snellere laadtijden en menu's en nog eens ondersteuning specifiek voor de G27/25 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2011 Nog leuker nieuws is dat deze update Dinsdag al klaar is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2011 Weet iemand trouwens als er een Land Rover Range Rover sport.3 (HSE supercharged) in zit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2011 (bewerkt) Als die er niet inzit zit er vast wel een in die er op lijkt. En YES! ( fiat panda, word nu echt een van mijn favo auto's dat gele gekke ding!) Bewerkt: 6 oktober 2011 door Redfire18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yannick(NL) Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2011 Yeuj! Echt blij nu. Gran Turismo is echt een van m'n favoriete spellen en wordt zo nog leuker. Er zijn genoeg standaard auto's die ik eens met stuurtje en interior view wilde rijden. De andere dingen zijn natuurlijk ook nice. Nurnburg ring in het donker en regen, zonder map! :o Ik las ook dat de week na de update de DLC komt, prachtig nieuws. Ik hoop op een aantal lekkere supercars in de DLC, maar ik zou 't ook wel jammer vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2011 (bewerkt) Jezus, dat wordt dan een update van monsterlijke proporties denk ik. Ben je wel een tijdje mee bezig om te downloaden denk ik xD Edit; WAT. Hoe ongelofelijk LELIJK hebben ze dat wel niet gedaan zeg, jeezus xD Kijk hier maar voor foto's. Vooral die groene auto... Walg. Bewerkt: 6 oktober 2011 door Hayte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2011 Dus bij de ene standard car zie je wel een stuur en bij de ander niet? Kan je netzogoed de bumper camera gebruiken bij diegene... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2011 Jezus, dat wordt dan een update van monsterlijke proporties denk ik. Ben je wel een tijdje mee bezig om te downloaden denk ik xD Edit; WAT. Hoe ongelofelijk LELIJK hebben ze dat wel niet gedaan zeg, jeezus xD Kijk hier maar voor foto's. Vooral die groene auto... Walg. Dit is hetzelfde als op de PSP versie, enkel hoe ze dat willen fixen is door nieuwe auto's/cockpits te modelleren. Dus bij de ene standard car zie je wel een stuur en bij de ander niet? Kan je netzogoed de bumper camera gebruiken bij diegene... Fout, bij auto's zoals de Caterham en die racewagen is het zo dat de interior meegenomen is met het modelleren en bij dichte auto's niet, en de dichte auto's hebben een zwart interieur zeg maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2011 Misschien zeur ik wat maar is de Audi RS6 avant een geschikte auto waarmee je veel races kan doen? Ik ben op nieuw begonnen en zit op niveau 10, dus wel voor veel races en een goede geschikte auto snel is die wel daarom twijfel ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2011 Misschien zeur ik wat maar is de Audi RS6 avant een geschikte auto waarmee je veel races kan doen? Ik ben op nieuw begonnen en zit op niveau 10, dus wel voor veel races en een goede geschikte auto snel is die wel daarom twijfel ik. Chevrolet Corvette ZR1, snel, goed tunebaar, en t allerbelangrijkste is dat hij spot goedkoop is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2011 Nou, hier zakt van de ene kant mij de broek af, als Vettel kampioen wordt krijgt iedereen in GT5 een Red Bull X2010. Ik te veel moeite gedaan om dat ding te krijgen en nu krijgt iedereen er een Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 7 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2011 (bewerkt) Jezus, dat wordt dan een update van monsterlijke proporties denk ik. Ben je wel een tijdje mee bezig om te downloaden denk ik xD Edit; WAT. Hoe ongelofelijk LELIJK hebben ze dat wel niet gedaan zeg, jeezus xD Kijk hier maar voor foto's. Vooral die groene auto... Walg. Dit is hetzelfde als op de PSP versie, enkel hoe ze dat willen fixen is door nieuwe auto's/cockpits te modelleren. Dus bij de ene standard car zie je wel een stuur en bij de ander niet? Kan je netzogoed de bumper camera gebruiken bij diegene... Fout, bij auto's zoals de Caterham en die racewagen is het zo dat de interior meegenomen is met het modelleren en bij dichte auto's niet, en de dichte auto's hebben een zwart interieur zeg maar. Is het interieur dan geheel zwart? ( Dus geen tellerplaten, dashboard enzo ) te zien? Edit: Zie 't al, dat faalt.. :S Bewerkt: 7 oktober 2011 door GekkieJ01 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2011 Ververs net de olie in mijn f40, krijg ik erineens 30 pk extra bij, das niet niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yannick(NL) Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2011 Ik hoop dat dat zwarte interior komt door de belichting en kwaliteit, anders is het echt slecht en ga ik huilen. ;( Maar ik las wel ergens dat elke auto z'n eigen detail had, we zien het wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2011 (bewerkt) Mensen, doe gauw de seizoensevent van de Vettel, 5 miljoen als je goud haalt! Eerste run, gelijk goud Bewerkt: 9 oktober 2011 door GolfG60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.