Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

vaak verneukt een andere uitlaat idd het geluid.

Maar bij sommige kleine rag autootjes is 't soms best wel chill :puh:

En als je bij een gt-r een andere uitlaat plaatst zit er boven de uitlaat zo'n aluminium plak..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

vaak verneukt een andere uitlaat idd het geluid.

Maar bij sommige kleine rag autootjes is 't soms best wel chill :puh:

En als je bij een gt-r een andere uitlaat plaatst zit er boven de uitlaat zo'n aluminium plak..

Enige voordeel dat een andere uitlaat heeft is de Pk.

En bij de Nissan Silvia klinkt die Titanium uitlaat wel nice, net een blaffende hond als ie terugschakelt.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

vaak verneukt een andere uitlaat idd het geluid.

Maar bij sommige kleine rag autootjes is 't soms best wel chill puh2.gif

En als je bij een gt-r een andere uitlaat plaatst zit er boven de uitlaat zo'n aluminium plak..

Enige voordeel dat een andere uitlaat heeft is de Pk.

En bij de Nissan Silvia klinkt die Titanium uitlaat wel nice, net een blaffende hond als ie terugschakelt.

Die nissan Micra uitlaat is ook wel overpowered, blijft een opgefokt lekker bakkie.

Link to comment
Delen op andere websites

vaak verneukt een andere uitlaat idd het geluid.

Maar bij sommige kleine rag autootjes is 't soms best wel chill puh2.gif

En als je bij een gt-r een andere uitlaat plaatst zit er boven de uitlaat zo'n aluminium plak..

Enige voordeel dat een andere uitlaat heeft is de Pk.

En bij de Nissan Silvia klinkt die Titanium uitlaat wel nice, net een blaffende hond als ie terugschakelt.

Die nissan Micra uitlaat is ook wel overpowered, blijft een opgefokt lekker bakkie.

Btw iemand suggestie voor welke auto ik het best gebruik in een seizoensevent met max 650pp?

Link to comment
Delen op andere websites

Btw iemand suggestie voor welke auto ik het best gebruik in een seizoensevent met max 650pp?

Ik heb de Enzo of Ford GT gebruikt, wel getuned natuurlijk. :)

Misschien moet je ze een beetje begrenzen om de juiste PP te krijgen. Verder moet je wachten op wat slomere auto's in de race, sommige auto's die als eerste beginnen zijn heel erg snel & andere kan je makkelijk inhalen.

Gister die nieuwste track gekocht, weet niet of ik nog een carpack ga halen. Enige échte interessante auto is de Aston Martin voor mij & met Lambo's heb ik sowieso niet veel.

Maar op die track heb ik gister iets meer dan 480 met m'n Buggati gehaald & met de Enzo ook over de 400 eindelij! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Btw iemand suggestie voor welke auto ik het best gebruik in een seizoensevent met max 650pp?

Ik heb de Enzo of Ford GT gebruikt, wel getuned natuurlijk. :)

Misschien moet je ze een beetje begrenzen om de juiste PP te krijgen. Verder moet je wachten op wat slomere auto's in de race, sommige auto's die als eerste beginnen zijn heel erg snel & andere kan je makkelijk inhalen.

Gister die nieuwste track gekocht, weet niet of ik nog een carpack ga halen. Enige échte interessante auto is de Aston Martin voor mij & met Lambo's heb ik sowieso niet veel.

Maar op die track heb ik gister iets meer dan 480 met m'n Buggati gehaald & met de Enzo ook over de 400 eindelij! :dans:

Die heb ik ook, maar ik raak maar niet voorbij die Mercedes F1 of Ford GT race spec II.

Hmm is gelukt met die Enzo. :7

Overigens: Wanneer gaan we eens met een hoopje online, Fiat 500'jes, VW Beetles op de Nurburgring en dergelijke?

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat moet helaas ik wil morgen of overmorgen ook aan de B-spec beginnen.

Vanavond begonnen aan me eerste endurance race; grand valley 60 ronden. :D

Ach ben bij B-spec al aan de proffesionals.

Hint : geef je coureur de beste auto die er is voor die bepaalde race (fully tuned) en laat hem gewoon doen terwijl jij iets anders doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij B-spec heb ik maar één race gedaan, ik vond het niet zo leuk eigenlijk.

Waarschijnlijk omdat ik het ook niet helemaal snapte, want moet je per se de hele race uitkijken?

je kan het gedrag van je coureur veranderen tijdens de race, dus rustig of agressief rijden, en zeggen wanneer 'ie de pits in moet... of moet inhalen e.d.

Lol ik heb ook maar 1 b-spec race gedaan maar ben wel lvl 32 :)

Je kan nl. 'grinden', dat is een programma ding die je op je pc kan installen, en die zorgt er dan voor dat je gt5 telkens een nieuwe b-spec race start met je vrienden in gt5 (als je ps aan staat natuurlijk..). dus als je m dan 's nachts aan laat, dan gaat je b spec coureur de hele nacht races doen en verdien je zo moeiteloos b-spec points en credits..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...