Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

Iemand? :(

Je stelt te hoge eisen. Daarom dat er geen reacties zijn. Jij vond de Omnia te sloom, terwijl die telefoon los al rond de 250 euro kost. Dan heb je nog wel goedkope touchscreen telefoons van bijvoorbeeld LG maar die hebben een crap OS zonder apps en slechte hardware.

@ hierboven: Lees dan ook eens reacties in plaats van nutteloos te bumpen omdat je geen paar pagina's terug wilt.

Het hoeft geen touchscreen te zijn, en de Omnia van me vader die is zo sloom als de pest dus daarom dat ik die afkeurde. :7

Dan ben je denk ik eerder met een goedkope Nokia af. Zelf heb ik de Omnia nooit gebruikt. Maar hardwarematig valt het buiten jouw budget, Het maakt ook een gigantisch verschil welke (custom of factory) rom hij gebruikt.

Merk: Maakt niet uit liefst een HTC, Samsung

Type: Touchscreen

Prijs:0 to 500 (ja ik weet het erg veel)

Extra: veel apps.

Dan heb je als top toestellen op dit moment de HTC Desire Z en de Samsung Galaxy SII. Deze kan je hier vergelijken. Persoonlijk zou ik voor de Desire Z gaan omdat deze een qwerty toetsenbord heeft wat veel fijner typt dan touch screen en een touchpad om makkelijker dingen te selecteren.

En wat over de Nexus S aangezien deze me erg aanspreekt? Is die ook erg goed?

Nexus S is een tussenstap tussen de Samsung Galaxy en de Samsung Galaxy SII. Op het feit na dat de Nexus S wat minder sterke hardware heeft dan de Galaxy SII zit er niet veel verschil tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Iemand? :(

Je stelt te hoge eisen. Daarom dat er geen reacties zijn. Jij vond de Omnia te sloom, terwijl die telefoon los al rond de 250 euro kost. Dan heb je nog wel goedkope touchscreen telefoons van bijvoorbeeld LG maar die hebben een crap OS zonder apps en slechte hardware.

@ hierboven: Lees dan ook eens reacties in plaats van nutteloos te bumpen omdat je geen paar pagina's terug wilt.

Het hoeft geen touchscreen te zijn, en de Omnia van me vader die is zo sloom als de pest dus daarom dat ik die afkeurde. :7

Dan ben je denk ik eerder met een goedkope Nokia af. Zelf heb ik de Omnia nooit gebruikt. Maar hardwarematig valt het buiten jouw budget, Het maakt ook een gigantisch verschil welke (custom of factory) rom hij gebruikt.

Merk: Maakt niet uit liefst een HTC, Samsung

Type: Touchscreen

Prijs:0 to 500 (ja ik weet het erg veel)

Extra: veel apps.

Dan heb je als top toestellen op dit moment de HTC Desire Z en de Samsung Galaxy SII. Deze kan je hier vergelijken. Persoonlijk zou ik voor de Desire Z gaan omdat deze een qwerty toetsenbord heeft wat veel fijner typt dan touch screen en een touchpad om makkelijker dingen te selecteren.

En wat over de Nexus S aangezien deze me erg aanspreekt? Is die ook erg goed?

Nexus S is een tussenstap tussen de Samsung Galaxy en de Samsung Galaxy SII. Op het feit na dat de Nexus S wat minder sterke hardware heeft dan de Galaxy SII zit er niet veel verschil tussen.

De Samsung Galaxy SII heeft touchscreen en dat is voor mij dus echt een pluspunt. Ik ben een beetje uitgekeken op Qwerty toetsenborden en Slide schermen ben ik niet heel erg blij mee dus voor mij heeft de SGSII meer dan de HTC Desire Z. Hoe zit het trouwens met de HTC HD II is die nog goed? (Sorry dat ik zoveel vraag)

Link to comment
Delen op andere websites

De Samsung Galaxy SII heeft touchscreen en dat is voor mij dus echt een pluspunt. Ik ben een beetje uitgekeken op Qwerty toetsenborden en Slide schermen ben ik niet heel erg blij mee dus voor mij heeft de SGSII meer dan de HTC Desire Z. Hoe zit het trouwens met de HTC HD II is die nog goed? (Sorry dat ik zoveel vraag)

Dan kun je beter voor de Desire HD kijken.

Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ben je denk ik eerder met een goedkope Nokia af. Zelf heb ik de Omnia nooit gebruikt. Maar hardwarematig valt het buiten jouw budget, Het maakt ook een gigantisch verschil welke (custom of factory) rom hij gebruikt.

Voor zover ik weet is het een factory ROM. En ik heb atm al een goedkope nokia maar ik hoor iemand anders haast niet praten omdat het zo zacht is en de toetsen zijn kut om te SMSen.

Is een BlackBerry Curve 8520 een beetje een goed toestel?(=heeft iemand ervaring ermee?)

Link to comment
Delen op andere websites

De Samsung Galaxy SII heeft touchscreen en dat is voor mij dus echt een pluspunt. Ik ben een beetje uitgekeken op Qwerty toetsenborden en Slide schermen ben ik niet heel erg blij mee dus voor mij heeft de SGSII meer dan de HTC Desire Z. Hoe zit het trouwens met de HTC HD II is die nog goed? (Sorry dat ik zoveel vraag)

Dan kun je beter voor de Desire HD kijken.

Klik

Samsung Galaxy SII heeft alles wat de Desire HD heeft alleen dan is de Galaxy SII een stuk sneller en heeft het een scherper en helderder scherm.

Dan ben je denk ik eerder met een goedkope Nokia af. Zelf heb ik de Omnia nooit gebruikt. Maar hardwarematig valt het buiten jouw budget, Het maakt ook een gigantisch verschil welke (custom of factory) rom hij gebruikt.

Voor zover ik weet is het een factory ROM. En ik heb atm al een goedkope nokia maar ik hoor iemand anders haast niet praten omdat het zo zacht is en de toetsen zijn kut om te SMSen.

Is een BlackBerry Curve 8520 een beetje een goed toestel?(=heeft iemand ervaring ermee?)

ZIe net dat de Omnia Windows Mobile is in plaats van Android. WM is sowieso ontiegelijk traag. Dan word de keuze al een stuk groter: http://tweakers.net/pricewatch/compare/215/262178;258931;253351

Link to comment
Delen op andere websites

Samsung Galaxy SII heeft alles wat de Desire HD heeft alleen dan is de Galaxy SII een stuk sneller en heeft het een scherper en helderder scherm.

Vind het best wel grappig, een telefoon aanraden die nog niet eens uit is :schater: maar hij is er bijna, als goed is komt ie midden in mei, en om het grappiger te maken, hij wilt 500 euro maximaal uitgeven en geruchten gaan dat een los toestel 700 euro gaat kosten.

Maar ik was even bij de HTC gebleven omdat hij over een HD2 begon die al 2 jaar oud is, en de vervanger een Desire HD is.

Daarmee is ook gelijk gezegd dat de HTC al +/- 1 jaar oud is en daardoor is het vrij logisch dat een S2 die nog niet eens uit is, sneller en nieuwer is.

Scherper is trouwens ook niet waar, HTC heeft een 4.3inch scherm, en de S2 een 4.27inch, en beide hebben een resolutie van 480x800, dus in principe is een HTC ietsje scherper.

Link to comment
Delen op andere websites

Samsung Galaxy SII heeft alles wat de Desire HD heeft alleen dan is de Galaxy SII een stuk sneller en heeft het een scherper en helderder scherm.

Vind het best wel grappig, een telefoon aanraden die nog niet eens uit is :schater: maar hij is er bijna, als goed is komt ie midden in mei, en om het grappiger te maken, hij wilt 500 euro maximaal uitgeven en geruchten gaan dat een los toestel 700 euro gaat kosten.

Maar ik was even bij de HTC gebleven omdat hij over een HD2 begon die al 2 jaar oud is, en de vervanger een Desire HD is.

Daarmee is ook gelijk gezegd dat de HTC al +/- 1 jaar oud is en daardoor is het vrij logisch dat een S2 die nog niet eens uit is, sneller en nieuwer is.

Scherper is trouwens ook niet waar, HTC heeft een 4.3inch scherm, en de S2 een 4.27inch, en beide hebben een resolutie van 480x800, dus in principe is een HTC ietsje scherper.

Dus wat is het beste wat ik kan doen. Als de SII pas in mei uitkomt wil ik een andere. Deze laat ik via mijn oom uit China komen dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Samsung Galaxy SII heeft alles wat de Desire HD heeft alleen dan is de Galaxy SII een stuk sneller en heeft het een scherper en helderder scherm.

Vind het best wel grappig, een telefoon aanraden die nog niet eens uit is :schater: maar hij is er bijna, als goed is komt ie midden in mei, en om het grappiger te maken, hij wilt 500 euro maximaal uitgeven en geruchten gaan dat een los toestel 700 euro gaat kosten.

Maar ik was even bij de HTC gebleven omdat hij over een HD2 begon die al 2 jaar oud is, en de vervanger een Desire HD is.

Daarmee is ook gelijk gezegd dat de HTC al +/- 1 jaar oud is en daardoor is het vrij logisch dat een S2 die nog niet eens uit is, sneller en nieuwer is.

Scherper is trouwens ook niet waar, HTC heeft een 4.3inch scherm, en de S2 een 4.27inch, en beide hebben een resolutie van 480x800, dus in principe is een HTC ietsje scherper.

Duurt niet lang meer. In o.a de UK en VS is hij al uit. En bovendien kost dat ding helemaal geen 700 euro. http://tweakers.net/pricewatch/277723/samsung-galaxy-s-ii-i9100-zwart.html Blijf een beetje bij de feiten als je zo nodig iemand tegendeel wilt bewijzen.

En scherper is de HTC juist niet. De S2 heeft een kleiner scherm maar de zelfde resolutie dus er worden meer pixels op een ich geplaatst. Bovendien heeft de S2 superamolet in plaats van standaard lcd.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Samsung Galaxy SII heeft alles wat de Desire HD heeft alleen dan is de Galaxy SII een stuk sneller en heeft het een scherper en helderder scherm.

Vind het best wel grappig, een telefoon aanraden die nog niet eens uit is :schater: maar hij is er bijna, als goed is komt ie midden in mei, en om het grappiger te maken, hij wilt 500 euro maximaal uitgeven en geruchten gaan dat een los toestel 700 euro gaat kosten.

Maar ik was even bij de HTC gebleven omdat hij over een HD2 begon die al 2 jaar oud is, en de vervanger een Desire HD is.

Daarmee is ook gelijk gezegd dat de HTC al +/- 1 jaar oud is en daardoor is het vrij logisch dat een S2 die nog niet eens uit is, sneller en nieuwer is.

Scherper is trouwens ook niet waar, HTC heeft een 4.3inch scherm, en de S2 een 4.27inch, en beide hebben een resolutie van 480x800, dus in principe is een HTC ietsje scherper.

Duurt niet lang meer. In o.a de UK en VS is hij al uit. En bovendien kost dat ding helemaal geen 700 euro. http://tweakers.net/pricewatch/277723/samsung-galaxy-s-ii-i9100-zwart.html Blijf een beetje bij de feiten als je zo nodig iemand tegendeel wilt bewijzen.

En scherper is de HTC juist niet. De S2 heeft een kleiner scherm maar de zelfde resolutie dus er worden meer pixels op een ich geplaatst. Bovendien heeft de S2 superamolet in plaats van standaard lcd.

Dus is hij al in China uit want daar ga ik hem halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Samsung Galaxy SII heeft alles wat de Desire HD heeft alleen dan is de Galaxy SII een stuk sneller en heeft het een scherper en helderder scherm.

Vind het best wel grappig, een telefoon aanraden die nog niet eens uit is :schater: maar hij is er bijna, als goed is komt ie midden in mei, en om het grappiger te maken, hij wilt 500 euro maximaal uitgeven en geruchten gaan dat een los toestel 700 euro gaat kosten.

Maar ik was even bij de HTC gebleven omdat hij over een HD2 begon die al 2 jaar oud is, en de vervanger een Desire HD is.

Daarmee is ook gelijk gezegd dat de HTC al +/- 1 jaar oud is en daardoor is het vrij logisch dat een S2 die nog niet eens uit is, sneller en nieuwer is.

Scherper is trouwens ook niet waar, HTC heeft een 4.3inch scherm, en de S2 een 4.27inch, en beide hebben een resolutie van 480x800, dus in principe is een HTC ietsje scherper.

Duurt niet lang meer. In o.a de UK en VS is hij al uit. En bovendien kost dat ding helemaal geen 700 euro. http://tweakers.net/pricewatch/277723/samsung-galaxy-s-ii-i9100-zwart.html Blijf een beetje bij de feiten als je zo nodig iemand tegendeel wilt bewijzen.

En scherper is de HTC juist niet. De S2 heeft een kleiner scherm maar de zelfde resolutie dus er worden meer pixels op een ich geplaatst. Bovendien heeft de S2 superamolet in plaats van standaard lcd.

Ohja, was niet op aan het letten, maar amoled zorgt niet voor een scherper beeld maar wel een meer kleurrijker beeld, en burn in :clown: , maar als goed is heeft een aantal HTC ook amoled schermen.

En mijn bron was van maart, als ik dat vergelijk met je prijsvergelijk, klopt mijn bron wel, alleen was ie niet bij de tijd :clown:

Waarom zou je hem uit China halen? en ga je hem persoonlijk halen?

Voordat je een S2 doos binnen krijgt met een baksteen erin :clown:

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Samsung Galaxy SII heeft alles wat de Desire HD heeft alleen dan is de Galaxy SII een stuk sneller en heeft het een scherper en helderder scherm.

Vind het best wel grappig, een telefoon aanraden die nog niet eens uit is :schater: maar hij is er bijna, als goed is komt ie midden in mei, en om het grappiger te maken, hij wilt 500 euro maximaal uitgeven en geruchten gaan dat een los toestel 700 euro gaat kosten.

Maar ik was even bij de HTC gebleven omdat hij over een HD2 begon die al 2 jaar oud is, en de vervanger een Desire HD is.

Daarmee is ook gelijk gezegd dat de HTC al +/- 1 jaar oud is en daardoor is het vrij logisch dat een S2 die nog niet eens uit is, sneller en nieuwer is.

Scherper is trouwens ook niet waar, HTC heeft een 4.3inch scherm, en de S2 een 4.27inch, en beide hebben een resolutie van 480x800, dus in principe is een HTC ietsje scherper.

Duurt niet lang meer. In o.a de UK en VS is hij al uit. En bovendien kost dat ding helemaal geen 700 euro. http://tweakers.net/pricewatch/277723/samsung-galaxy-s-ii-i9100-zwart.html Blijf een beetje bij de feiten als je zo nodig iemand tegendeel wilt bewijzen.

En scherper is de HTC juist niet. De S2 heeft een kleiner scherm maar de zelfde resolutie dus er worden meer pixels op een ich geplaatst. Bovendien heeft de S2 superamolet in plaats van standaard lcd.

Ohja, was niet op aan het letten, maar amoled zorgt niet voor een scherper beeld maar wel een meer kleurrijker beeld, en burn in :clown: , maar als goed is heeft een aantal HTC ook amoled schermen.

En mijn bron was van maart, als ik dat vergelijk met je prijsvergelijk, klopt mijn bron wel, alleen was ie niet bij de tijd :clown:

Waarom zou je hem uit China halen? en ga je hem persoonlijk halen?

Voordat je een S2 doos binnen krijgt met een baksteen erin :clown:

Mijn oom werkt daar en komt over 3 weken hierheen en brengt dan alles mee wat we daar kochten. Hij zegt dat alles daar goedkoper is maar wel "echt" is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik heb een nieuwe gsm nodig en mijn budget is €200, de Blackberry Curve 8520 zie ik wel zitten, mooie specificaties, sexy look, maar is het ook de €200 waard? Of is er een betere sexier gsm op de markt onder de €200? Alvast bedankt voor de (hopelijk snelle) reacties!

EDIT:

Nou, ik ben denk ik van gedachten verandert, geen Blackberry Curve 8520 voor mij, ik denk dat ik voor de HTC Wildfire ga, is het nou die €200 euro waard? Heb al wat dingen opgezocht maar ik twijfel nog. Alvast bedankt! ;-)

Bewerkt: door -1337-
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik heb een nieuwe gsm nodig en mijn budget is €200, de Blackberry Curve 8520 zie ik wel zitten, mooie specificaties, sexy look, maar is het ook de €200 waard? Of is er een betere sexier gsm op de markt onder de €200? Alvast bedankt voor de (hopelijk snelle) reacties!

Ik heb ook een Blackberry, maar ik vind het echt een ontiegelijke schijt ding. Als ik dit eerder had geweten had ik dit echt never nooit gekocht. Hij loopt regelmatig vast als je bijvoorbeeld Hyves opent, internet is ook niet snel (ja op Wifi :puh:). Soms stottert mijn bb behoorlijk erg, tijdens het typen op bijv. msn of twitter.

Als ik jou was zal ik gewoon kijken naar een telefoon met android OS, ik heb verder niet veel verstand van de prijzen die er tegenwoordig zijn voor mobiele telefoontjes. Maar volgens mij moet je wel een redelijke telefoon kunnen kopen met android voor 200 euro.

Kijk in iedergeval goed naar alle telefoons die je interessant vind, lees ook voornamelijk de reviews en nieuwe alleen op de site waar die gsm wordt aangeboden, maar ga ook even google bij langs en luister vooral naar het negatieve nieuws van een gsm. Zo maak je de beste keuze. En uiteraard elke gsm heeft wel een minpunt, maar je moet ook dingen kunnen accepteren wat minpuntjes betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft hier iemand een Nokia N8?

Ik wil me zo eentje gaan halen maar verschillende reviews zeggen dat Symbian 3 soms nogal traag is. Maar dat je er geen last van hebt.

Ik wil geen 450 euro verspillen aan een gsm die niet goed is. Als hij echt echt slecht is,weten jullie dan een andere ?

Alleen Nokia of iets met android .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...