Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

Ik heb al eerder een bericht geplaatst maar nu ben ik aan het twijfelen tussen 2 telefoons tussen Samsung Corby en Samsung star qwerty. Welke zou ik nemen. en weet iemand iets meer over de Corby ofie goed is of nie?

Ik zou gaaan voor de Star Qwerty. De Corby valt in mijn ogen niet te vergelijken met de Samsung Star/Star Qwerty.

Oke, maar wrrm isie niet te vergelijken, alleen omdat toetsenbordje?? Voor mij is die corby goedkoper, maar ik wil wel een degelijk product hebben.

Volgens mij zitten er op de corby en de star qwerty allebei bijna dezelfde functies.

Sorry, de gewone Star en de Corby vallen niet te vergelijken. Maar toch zou ik voor de Star Qwerty gaan, de Corby is nou niet zo speciaal..Lees dit ook ff:

http://www.samsungstar.nl/qwerty-b3410

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Ik heb al eerder een bericht geplaatst maar nu ben ik aan het twijfelen tussen 2 telefoons tussen Samsung Corby en Samsung star qwerty. Welke zou ik nemen. en weet iemand iets meer over de Corby ofie goed is of nie?

Ik zou gaaan voor de Star Qwerty. De Corby valt in mijn ogen niet te vergelijken met de Samsung Star/Star Qwerty.

Oke, maar wrrm isie niet te vergelijken, alleen omdat toetsenbordje?? Voor mij is die corby goedkoper, maar ik wil wel een degelijk product hebben.

Volgens mij zitten er op de corby en de star qwerty allebei bijna dezelfde functies.

Sorry, de gewone Star en de Corby vallen niet te vergelijken. Maar toch zou ik voor de Star Qwerty gaan, de Corby is nou niet zo speciaal..Lees dit ook ff:

http://www.samsungstar.nl/qwerty-b3410

Ze vallen wél te vergelijken, die site die jij immers stuurde zei: 'De Samsung Corby is een nieuwe touchscreen mobiele telefoon die de populaire Samsung Star moet opvolgen'.

Een opvolger valt meestal wel te vergelijk met de voorganger, anders was het geen opvolger :bonk:

Maar ik zou gewoon wat specs en reviews over het internet lezen, youtube wil ook nog wel eens helpen als je wilt kiezen tussen deze 2 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand? :)

En nu zit ik tussen twee te twijfelen :Y

Nokia 6760

Acer Betouch E100 C1

Welke zou ik halen? :)

Serieus, die laatste is wel wat meer dan 200 euro. :puh: Vergeet niet dat 2 MP niet echt mooie foto's maakt, maarbon. (Ik heb het nu over die Acer.) Het is een hele goedkope PDA, een echt hebbedingetje. Die Nokia ziet er naar mijn mening niet uit. Die Acer is amper nog een telefoon, en valt dus niet te vergelijken met bvb gsm's als de Samsung Corby/Star/Preston. En inderdaad, LG is bucht. :puh: Een mooi dingetje die Acer, vergeet niet dat je 270 euro in je broekzak hebt zitten en dat je best je PDA bewaart in een zakje/beschermhoesje. Succes met je aankoop! :cya:

Ik heb nu het geld niet, wel over drie maanden :eten: En ik wilde dan ook een beschermhoesje ervoor halen, nouja, voor het scherm. Het frontje mag best krassen hebben, maar het scherm moet heel blijven.

En het is niet echt een telefon maar bellen en sms'en kan ermee :puh: En dat is wat ik vind aan een telefoon 'meer fucnties plz'. Ik bel en sms namelijk nooit, maar ik wil het wel kunnen :) En natuurlijk GPS/Navigatie erop gooien, het is toch een PDA :puh: Kortom, ik gebruik liever de functies :) 2MP is goed genoeg voor foto's wat ik wil maken (huidige is ook 2MP) en foto's maken doe ik toch nooit. En misschien gebruik ik de agenda ook nog eens :)

Lang verhaal in het kort:

Ik koop hem (over drie maanden) :)

Link to comment
Delen op andere websites

dan 200 euro. :puh: Vergeet niet dat 2 MP niet echt mooie foto's maakt,

Lang verhaal in het kort:

Ik koop hem (over drie maanden) :)

Nice, goeie keuze! Ik zou hem ook wel willen maar ik heb het er niet echt voor over..

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik eigenlijk toch niks over de Acer kan vinden op internet ga ik denk ik toch voor de HTC Touch2 Gloss Silver, veel positieve reacties en WLAN, wat de Acer niet heeft. Het is ook een Windows Phone dus eigenlijk is deze beter voor minder geld. Ik ga nu even opties vergelijken en dan zie ik het wel :)

=76765&product[]=82981&specificationprofileshopid=2"]Vergelijken - HTC Touch2/Acer Betouch E100

Ik denk dat ik ga voor de HTC, iets kleiner en iets minder stand-by tijd. Maar verder zie ik qua besturingssysteem opties geen verschil omdat het beide Windows Phone 6.5 is. En een betere camera in de HTC, hoewel ik weinig foto's maak wil ik wel een goede camera erin :puh: Dus ik ga denk ik voor de HTC Touch2 :)

Lijkt me een fijn ding, een vriendin van mij heeft de Touch2 Pro en die is ook goed, maar die is weer net iets te duur :(

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Merk: Maakt niet uit als het maar een A-merk is

Type: Touchscreen

Prijs: 100 à 140 euro

Extra: bluetooth, camera en (als het kan)Wifi

Wat vind je van de Samsung Star QWERTY?

Ja leuk ding maar volgens mij zit er geen wifi op, wat toch mooi zou zijn

En trouwens: Klik & Klik wat is het verschil tussen die twee? En als er geen verschil is, hoe kan het dan dat het van dezelfde website is?

Bewerkt: door BanaanDaan
Link to comment
Delen op andere websites

Merk: Maakt niet uit als het maar een A-merk is

Type: Touchscreen

Prijs: 100 à 140 euro

Extra: bluetooth, camera en (als het kan)Wifi

Wat vind je van de Samsung Star QWERTY?

Ja leuk ding maar volgens mij zit er geen wifi op, wat toch mooi zou zijn

En trouwens: Klik & Klik wat is het verschil tussen die twee? En als er geen verschil is, hoe kan het dan dat het van dezelfde website is?

Geen verschil, maar ene is een los toestel en de ander een Prepaid Pakket van Vodafone :Y
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik eigenlijk toch niks over de Acer kan vinden op internet ga ik denk ik toch voor de HTC Touch2 Gloss Silver, veel positieve reacties en WLAN, wat de Acer niet heeft. Het is ook een Windows Phone dus eigenlijk is deze beter voor minder geld. Ik ga nu even opties vergelijken en dan zie ik het wel :)

Vergelijken - HTC Touch2/Acer Betouch E100

Ik denk dat ik ga voor de HTC, iets kleiner en iets minder stand-by tijd. Maar verder zie ik qua besturingssysteem opties geen verschil omdat het beide Windows Phone 6.5 is. En een betere camera in de HTC, hoewel ik weinig foto's maak wil ik wel een goede camera erin :puh: Dus ik ga denk ik voor de HTC Touch2 :)

Lijkt me een fijn ding, een vriendin van mij heeft de Touch2 Pro en die is ook goed, maar die is weer net iets te duur :(

Vergeet geen geheugenkaart hé. :puh:

Ze vallen wél te vergelijken, die site die jij immers stuurde zei: 'De Samsung Corby is een nieuwe touchscreen mobiele telefoon die de populaire Samsung Star moet opvolgen'.

Een opvolger valt meestal wel te vergelijk met de voorganger, anders was het geen opvolger :bonk:

Maar ik zou gewoon wat specs en reviews over het internet lezen, youtube wil ook nog wel eens helpen als je wilt kiezen tussen deze 2 :puh:

De Corby vindt ik minder handig, er zitten minder functies op(althans, dat was/is mijn indruk):

Minder inches, kleiner scherm, mindere camera, iets mindere accuduur,..:N Ik vind de Star handiger..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Geen verschil, maar ene is een los toestel en de ander een Prepaid Pakket van Vodafone :Y

Dus ik kan net zo goed m'n andere simkaart erin douwen (vorige mobiel was ook een samsung)

Ik ga hem kopen :D Bij de T for telecom is hij afgeprijsd en hij is daar nog maar 112 euro als ik een oude mobiel inlever :D

(Zie hier )

Bewerkt: door BanaanDaan
Link to comment
Delen op andere websites

Geen verschil, maar ene is een los toestel en de ander een Prepaid Pakket van Vodafone :Y

Dus ik kan net zo goed m'n andere simkaart erin douwen (vorige mobiel was ook een samsung)

Ik ga hem kopen :D Bij de T for telecom is hij afgeprijsd en hij is daar nog maar 112 euro als ik een oude mobiel inlever :D

(Zie hier )

Merk wel op dat als je een Prepaid pakket koopt je met een Sim Lock zit, ik zou dan die tien euro extra betalen want uiteindelijk scheelt dit je een gedoe, want Sim Lock Vrij maken kost bij Vodafone 60 euro en bij een Turk op de hoek zo'n 15 á 20 euro.
Link to comment
Delen op andere websites

Geen verschil, maar ene is een los toestel en de ander een Prepaid Pakket van Vodafone :Y

Dus ik kan net zo goed m'n andere simkaart erin douwen (vorige mobiel was ook een samsung)

Ik ga hem kopen :D Bij de T for telecom is hij afgeprijsd en hij is daar nog maar 112 euro als ik een oude mobiel inlever :D

(Zie hier )

Ja, daar kwam ik bij de winkel achter zeide ze dat ik me ouwe moest inleveren. Die ouwe van mij is 2,5 jaar oud, dus ik krijg daar egt geen 20 procent korting op. Dus ga ik hem wel bij de Saturn ( Soort media markt) daar isie 125 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Merk wel op dat als je een Prepaid pakket koopt je met een Sim Lock zit, ik zou dan die tien euro extra betalen want uiteindelijk scheelt dit je een gedoe, want Sim Lock Vrij maken kost bij Vodafone 60 euro en bij een Turk op de hoek zo'n 15 á 20 euro.

Nee dat doe ik denk ik niet want het maakt me niet zo veel uit

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...