Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

De Samsung Jet is een uitstekende keuze, wel in een zakje bewaren zodat je hem beschermt tegen krassen. ;)

idd je krijg er ook een zakje / tasje bij .. ben er dus uit word gewoon de jet allen niet deze maand :puh: maffia 2 schoot er bij in :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

NIET DE SAMSUNG JET NEMEN!!!

Serieus, de Jet is de grootste fout uit m'n leven. :7

Hij is ontzettend sloom, hij start zichzelf en toetst vanzelf je pincode in en dan mag je die stomme Puk-code weer invullen. Hij ontgrendelt zichzelf ook en gaat vanzelf allemaal liedjes afspelen. Dat komt doordat het touchscreen op alles reageert wat het aanraakt. Niet zo goed zoals bij de iPhone dat het po warmte afgaat. Ik zweer het, je moet hem alleen al niet nemen om het touchscreen en hoe je berichten moet typen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

NIET DE SAMSUNG JET NEMEN!!!

Serieus, de Jet is de grootste fout uit m'n leven. :7

Hij is ontzettend sloom, hij start zichzelf en toetst vanzelf je pincode in en dan mag je die stomme Puk-code weer invullen. Hij ontgrendelt zichzelf ook en gaat vanzelf allemaal liedjes afspelen. Dat komt doordat het touchscreen op alles reageert wat het aanraakt. Niet zo goed zoals bij de iPhone dat het po warmte afgaat. Ik zweer het, je moet hem alleen al niet nemen om het touchscreen en hoe je berichten moet typen. :N

Dat is dan bij jou het geval, ik heb ook een Samsung Jet, en ik heb nergens last van. Ik heb 'm ondertussen al bijna 2 maanden en bij mij heeft die zichzelf nog nooit ontgrendeld. Het typen van berichten vind ik ook niet storend bij de Samsung Jet of zo. En over het Touch Screen heb ik ook niet te klagen, dat van de iPhone is misschien wel beter, maar dat verwacht je dan ook wel van een GSM van rond de 600 euro. Eerlijk gezegd vind ik zelfs dat het Touch Screen van de iphone te gevoelig is, dus ik heb ook niet te klagen over het TS eigenlijk.

Jallehab moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou 'm ook wel de Jet aanbevelen omdat ik van al die zaken die jij hebt dan weer geen last heb

Ik heb voordat ik mijn GSM kocht ook veel informatie gezocht over allerlei GSM's, en het was een moeilijke keuze, maar ik heb veel meer opgezocht over de Jet omdat die me wel interesseerde, ik vond ook negatieve reacties, maar ook veel positieve, dus uiteindelijk heb ik het risico genomen, en ik heb er geen spijt van.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Samsung SGH-U700 en ik hebben geen goede verstandhouding met elkaar. Sinds gisteren doet het touchscreen niet zo goed meer. Daarnaast vind ik het SMS'en niet lekker gaan en als ik op een verkeerde knop druk, dan bel ik opeens met het toestel. Mijn Samsung heb ik iets meer dan twee jaar en daarvoor had ik een Toshiba die ik inmiddels zes jaar bezit. Helaas is mijn Toshiba ook kaduuk. Dus ben ik op zoek naar een nieuw mobieltje.

Mijn eisenpakket:

Merk: Absoluut geen Alcatel of Samsung. Zelf zat ik te denken aan Nokia en LG. Echter sta ik ook open voor een onbekend merk.

Een must: Het liefst een toestel zonder touchscreen. SMS'en moet een stuk makkelijker gaan. Aanwezigheid van een muziekspeler en een camera. Daarnaast moet er ruimte zijn voor uitbreidbare geheugen.

Budget: Tussen de €100 en €150

Link to comment
Delen op andere websites

Nokia 6303I - €119, Nokia 3170 fold - €136 en Nokia C5-00 - €139,95. Ik heb geen LG, omdat ik daar niet zo veel positiefs over hoor. Trouwens, Samsung is echt geen slecht merk hoor, heb zelf al drie jaar een Samsung.

Bedankt voor je moeite 0_0 . Ik heb deze toestellen bekeken en ik neem ze mee in mijn verdere zoektocht naar een leuke mobiele telefoon. Samsung is best een aardig merk, maar ik heb het even gehad met Samsung.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Mijn moeder krijgt voor haar werk een nieuwe mobiel, alleen weet ze niet welke ze moet kiezen.

Ik weet het ook niet precies, dus vandaar dat ik het hier vraag. :puh:

Blackberry 9700

http://nl.blackberry.com/devices/blackberrybold/

Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiax10minipro?cc=nl&lc=nl

HTC Wildfire

http://www.wildfire-htc.nl/

LG In Touch GW620

http://www.lg.com/nl/mobiele-telefonie/mobiele-telefoons/LG-android-GW620.jsp

Hij moet gemakkelijk in gebruik zijn. Ik zat zelf te denken aan de HTC Wildfire, omdat dat merk nogal geprezen wordt had ik vernomen.

Wat is de beste keuze?

Alvast bedankt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Lucky Goldstar is imo een veredeld B merk, en valt dus af. Ik ken genoeg mensen met slechte ervarringen met dat merk. De SE's draaien nog op Android 1.6, terwijl 2.2 net uit is. SE belooft nog voor het eind van het jaar de update naar 2.1 te releasen, maar dan lopen ze nog steeds achter.

De BB en de Wildfire zijn in hun prijsklasse goede mobieltjes. Welke het best is ligt er aan wat je er mee wil doen. Wil je een touch screen? Veel media opties?

Link to comment
Delen op andere websites

Een Touchscreen is nieuw, dus dat lijkt me wel een luxe.

De toetsen moeten goed zijn en niet miniscuul klein, de bereikbaarheid moet goed zijn.

Mediaopties zijn niet vereist, want het is meer voor zakelijke doeleinden. Een beetje browsen zou wel handig zijn voor onderweg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf zou persoonlijk voor de Blackberry gaan. Helaas is het internet abbo hierop wel duurder.

De touchscreens telefoons zijn wel nieuw, maar nieuw betekend niet altijd goed. Een capacitief touchscreen bijv. vind ik zelf persoonlijk voor geen meter werken, terwijl zo'n een van de Iphone wel goed werkt (hitte gevoelig ipv drukgevoelig). De blackberry is heel zakelijk ingesteld, emailen en sms'en erop heb je binnen no-time onder controle. Ook is Ping een leuke optie, gratis sms'en naar andere blackberry's en/of Iphone's ;)

Wellicht kan je ook de Nokia E serie overwegen, als je je budget moet inkorten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf zou persoonlijk voor de Blackberry gaan. Helaas is het internet abbo hierop wel duurder.

De touchscreens telefoons zijn wel nieuw, maar nieuw betekend niet altijd goed. Een capacitief touchscreen bijv. vind ik zelf persoonlijk voor geen meter werken, terwijl zo'n een van de Iphone wel goed werkt (hitte gevoelig ipv drukgevoelig). De blackberry is heel zakelijk ingesteld, emailen en sms'en erop heb je binnen no-time onder controle. Ook is Ping een leuke optie, gratis sms'en naar andere blackberry's en/of Iphone's ;)

Wellicht kan je ook de Nokia E serie overwegen, als je je budget moet inkorten.

Juist de iPhone heeft een capacitief touchscreen. Net als de Desire, Wildfire, Galaxy s e.d. Die jij niet lekker vind werken is waarschijnlijk een resistief scherm.

De BB is inderdaad wel geschikt voor de dingen die Flitskikker eist. Op het puntje browsen na. De browser in BB OS 5 is namelijk een trage verouderde browser. Maar dat zou opgelost moeten zijn als BB OS 6 uitkomt, die je ook op de 9700 kan zetten. Het grootste gemis van de Wildfire vind ik het scherm. De resolutie van dat scherm, 320*240, is echt bedroevend. Niet dat de BB een top scherm heeft, maar in ieder geval wel beter.

Qua toetsen, de Wildfire heeft ze niet, alleen op het scherm Maar als het net als op een Desire werkt, dan typt het erg goed. De BB heeft een volledig qwerty toetsenbord, dat imo wel lekker typt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek een mobiel waarmee je kan bellen die zijn tegenwoordig heel erg zeldzaam.

Die zijn helemaal niet zeldzaam. Met elke mobiel kan je bellen, dus wat blaat jij nou weer?

Sarcasme kan voor sommige mensen toch soms zo moeilijk zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...