Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

Ik ben op zoek achter een gsm met aanraakscherm, degelijke camera, SDHC, liefst met Windows Mobile.

Mvg, BV_1993

Samsung star heeft dat allemaal, alleen weet ik dat SDHC even niet zeker :puh: Ik weet dit ook maar omdat ik 'm ook zelf bekeken heb :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Ik zoek een telefoon met TouchScreen, WiFi, soort app. store, camera en een mooi prijsje (dus geen Iphone).

Ik zat al te denken over de Nokia 5800 XpressMusic, maar heeft iemand anders nog tips?

LG cookie?

Die heeft toch geen Wifi

Bewerkt: door .Stan
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik ben net mijn mobiel kwijt, en ik zoek dus een nieuwe...

Merk: Maakt geen flikker uit

Type: Het liefst inklapbaar, schuifbaar

Prijs: Niet boven de €60

Extra: Ik wil niet zo'n dure mobiel, rond de 40 of 50 euro vind ik ok, maar ik ben bereid er wel €60 voor te betalen. Het liefst inklapbaar of schuifbaar, met een MP3 speler erop. Camera, Bluetooth, die zooi hoef ik allemaal niet. Gewoon klapbaar/schuifbaar met een MP3 speler. Simpel zat.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik ben net mijn mobiel kwijt, en ik zoek dus een nieuwe...

Merk: Maakt geen flikker uit

Type: Het liefst inklapbaar, schuifbaar

Prijs: Niet boven de €60

Extra: Ik wil niet zo'n dure mobiel, rond de 40 of 50 euro vind ik ok, maar ik ben bereid er wel €60 voor te betalen. Het liefst inklapbaar of schuifbaar, met een MP3 speler erop. Camera, Bluetooth, die zooi hoef ik allemaal niet. Gewoon klapbaar/schuifbaar met een MP3 speler. Simpel zat.

Ik heb er een op marktplaats gevonden (Als je het niet vertrouwt niet doen). Ik weet niet of het nieuw moest zijn maar hier stond dat er alleen maar een paar krasjes opzitten: De LG Chocolate voor €45. Ik heb dezelfde telefoon. Het is wel een met Bluetooth en camera maarja als je het zo erg vindt. Zo te zien zit er nog minstens een stickertje op (Zodat het niet beschadigd) aan de achterkant in ieder geval. Je moet zelf maar kijken. Ik raad het je deze telefoon aan. Let wel op dat er redelijk snel krasjes op komen dat is eigenlijk niet te vermijden :7

De link kan ik helaas niet kopieren maar zo kan je hem vinden: Type in: LG Chocolate

Kies dan die uit Hoogland Utrecht voor €45 met het beginstukje:

Hallo Ik heb hier een Lg Chocolate die bijna helemaal nieuw is Zitten lichte krasjes op die je helemaal niet ziet alleen met een lamp erboven En aan de zijkant is die ook wat...
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een telefoon met TouchScreen, WiFi, soort app. store, camera en een mooi prijsje (dus geen Iphone).

Ik zat al te denken over de Nokia 5800 XpressMusic, maar heeft iemand anders nog tips?

T-Mobile G1?

Site van T-Mobile

Op de site van Kieskeurig

Ik zou hem niet los kopen, aangezien dat veel te duur is, maar wel met abbo :D

Sowieso met databundel kopen, anders mis je het grootste deel van de lol. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Verwijder maar, heb eindelijk die rotgsm op internet gevonden. :puh:

Edit: Don't remove! I have a question! :D Wanneer komt de Nokia X3 uit? Da's een GSM van 130 euro die ik misschien zou willen kopen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Verwijder maar, heb eindelijk die rotgsm op internet gevonden. :puh:

Edit: Don't remove! I have a question! :D Wanneer komt de Nokia X3 uit? Da's een GSM van 130 euro die ik misschien zou willen kopen.

Ik heb gelezen dat die in het vierde kwartaal van dit jaar komt, dus waarschijnlijk ergens rond kerstmis. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Verwijder maar, heb eindelijk die rotgsm op internet gevonden. :puh:

Edit: Don't remove! I have a question! :D Wanneer komt de Nokia X3 uit? Da's een GSM van 130 euro die ik misschien zou willen kopen.

Ik heb gelezen dat die in het vierde kwartaal van dit jaar komt, dus waarschijnlijk ergens rond kerstmis. :Y

Godverdomme, da's balen. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan om een nieuwe mobiel te kopen, nou is mijn vraag: Kunnen jullie mij helpen?

Merk: Maakt mij niks uit, maar geen Nokia!

Type: Het liefst inklapbaar, schuifbaar.

Prijs: Niet boven de €50,-

Extra: Ik wil geen touchscreen! Dat is het eerste. Verder zou ik er wel een Camera opwillen, Bluetooth is ook wel handig, maar ik wil zekerweten een MP3 speler op mijn mobiel. Eentje die meer dan 5 liedjes kan opslaan! :7

Alvast bedankt voor de hulp!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ook ik ben op zoek naar een leuk mobieltje.

Merk: Don't matter.

Type: Het liefst met uitschuifbaar Qwerty-toetsenbordje (aan de zijkant dus)

Prijs: Tot de €175,-

Extra: Zoals ik al zei met Qwerty-toetsenbordje dat je er aan de zijkant uit kan schuiven. Ook wil ik er veel muziek op luisteren, dus hij moet een goede audio-kwaliteit hebben.

Hopelijk kunnen jullie me helpen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...