Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

BUMB

Merk: Maakt niet uit, maar geen LG

Type: Touchscreen

Prijs: t/m 200 euro

Extra: graag Wifi

Ooit gehoord van Tweakers?

http://tweakers.net/pricewatch/cat/215/mobiele-telefoons.html#filter:PYw7CsMwEAXv8moX-lgEdABDAqlcBhdC2kIgIiMZJ2B092xilGqZmcceyCVQmSKlAIs90qtiOOWcy8YuUPWs1hI93d0bVgnRMT5hGarP5WymQy-UyG8U5pX8NVTYB7QU_E5LhYU7-ymmjQq3A1LJy_fuLv2mRo9Y2gA5CvP3uDm01j4

Je hebt keuze uit 2 toestellen:

Samsung S5560

Nokia 5530 XpressMusic

Link to comment
Delen op andere websites

oké bedankt, nu heb ik nog ff een vraagje: Beide telefoons zijn losse telefoons en dus geen prepaid, betekend dat dat ik er gewoon een oude sim-kaart in kan douwen?

Bewerkt: door BanaanDaan
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik wil waarschijnlijk een Samsung Star kopen. Deze is, voor zover ik weet, van Vodafone. Aangezien ik nu ook een Vodafone telefoon heb, lijkt het me dat de Simkaart erin past? Kan ik het Prepaid tegoed van mijn andere telefoon dan ook overzetten op de Samsung Star? En als laatste, kan ik iemand mij nog wat meer vertellen over de Star? Ik heb al wat reacties gelezen, maar ik zou er graag nog wat reacties van meerderen willen horen. Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil waarschijnlijk een Samsung Star kopen. Deze is, voor zover ik weet, van Vodafone. Aangezien ik nu ook een Vodafone telefoon heb, lijkt het me dat de Simkaart erin past? Kan ik het Prepaid tegoed van mijn andere telefoon dan ook overzetten op de Samsung Star? En als laatste, kan ik iemand mij nog wat meer vertellen over de Star? Ik heb al wat reacties gelezen, maar ik zou er graag nog wat reacties van meerderen willen horen. Alvast bedankt!

Voor slechts 10 euro meer dan de gewone Star heb je de Star Wifi(die Wifikaartj heeft). Het is een nice dingetje, en je simkaartje + je beltegoed zullen gwn werken. De camera maakt mooie fotootjes, de video's zijn 'kijkbaar' op pc. Spelletjes installeren is easy, maar over de spelletjes enzo ben ik niet tevreden. De Star loopt amper vast, reageert snel(niet zo traag als die trage LG en die trage Nokia Touchdinges) en typt gwn makkelijk.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Als je het touchscreen van een ipod touch/iphone bent gewend, zal het touchscreen van de star wel een beetje tegenvallen, maar voor de rest is het een goed dingetje :)

Zelf ben ik alleen niet zo van de touch, daar betaal je onnodig veel voor vind ik :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor slechts 10 euro meer dan de gewone Star heb je de Star Wifi(die Wifikaartj heeft). Het is een nice dingetje, en je simkaartje + je beltegoed zullen gwn werken. De camera maakt mooie fotootjes, de video's zijn 'kijkbaar' op pc. Spelletjes installeren is easy, maar over de spelletjes enzo ben ik niet tevreden. De Star loopt amper vast, reageert snel(niet zo traag als die trage LG en die trage Nokia Touchdinges) en typt gwn makkelijk.

Bedankt voor je reactie. Nog even een vraagje; wat houdt dat wifi-kaartje in? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil waarschijnlijk een Samsung Star kopen. Deze is, voor zover ik weet, van Vodafone. Aangezien ik nu ook een Vodafone telefoon heb, lijkt het me dat de Simkaart erin past? Kan ik het Prepaid tegoed van mijn andere telefoon dan ook overzetten op de Samsung Star? En als laatste, kan ik iemand mij nog wat meer vertellen over de Star? Ik heb al wat reacties gelezen, maar ik zou er graag nog wat reacties van meerderen willen horen. Alvast bedankt!

Voor slechts 10 euro meer dan de gewone Star heb je de Star Wifi(die Wifikaartj heeft). Het is een nice dingetje, en je simkaartje + je beltegoed zullen gwn werken. De camera maakt mooie fotootjes, de video's zijn 'kijkbaar' op pc. Spelletjes installeren is easy, maar over de spelletjes enzo ben ik niet tevreden. De Star loopt amper vast, reageert snel(niet zo traag als die trage LG en die trage Nokia Touchdinges) en typt gwn makkelijk.

Nou, mijn nokia touchdinges is sneller als de star, heb kunnen zien bij een vriend...

Nokia 5800

Voor slechts 10 euro meer dan de gewone Star heb je de Star Wifi(die Wifikaartj heeft). Het is een nice dingetje, en je simkaartje + je beltegoed zullen gwn werken. De camera maakt mooie fotootjes, de video's zijn 'kijkbaar' op pc. Spelletjes installeren is easy, maar over de spelletjes enzo ben ik niet tevreden. De Star loopt amper vast, reageert snel(niet zo traag als die trage LG en die trage Nokia Touchdinges) en typt gwn makkelijk.

Bedankt voor je reactie. Nog even een vraagje; wat houdt dat wifi-kaartje in? :puh:

Draadloos internet.

Dus als je thuis een draadloos netwerk hebt kun je met je mobiel opdat netwerk gratis internetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, mijn nokia touchdinges is sneller als de star, heb kunnen zien bij een vriend...

Nokia 5800

De Nokia 5800 is dan ook een stukje duurder hè.

  • Samsung Star: €129,95
  • Nokia 5800 XpressMusic: €308,-

Zit wel een klein beetje verschil tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nou, mijn nokia touchdinges is sneller als de star, heb kunnen zien bij een vriend...

Nokia 5800

De Nokia 5800 is dan ook een stukje duurder hè.

  • Samsung Star: €129,95
  • Nokia 5800 XpressMusic: €308,-

Zit wel een klein beetje verschil tussen.

Dankjewel..Mesen, svp, als je gsm's vergelijkt, zorg dan dat het gsms's zijn die in dezelfde prijsklasse zitten..

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, mijn nokia touchdinges is sneller als de star, heb kunnen zien bij een vriend...

Nokia 5800

De Nokia 5800 is dan ook een stukje duurder hè.

  • Samsung Star: €129,95
  • Nokia 5800 XpressMusic: €308,-

Zit wel een klein beetje verschil tussen.

Dankjewel..Mesen, svp, als je gsm's vergelijkt, zorg dan dat het gsms's zijn die in dezelfde prijsklasse zitten..

Dit maakt dus totaal niet uit :duh:

Voor hetzelfde geld koop je een mobiel van 120 euro die beter is dan 300 euro, en dan mag je ze van Hoog afgestudeerde mobiel technicus Megapilot niet vergelijken? :duh:

Mobiels vergelijk je met mobiels ongeacht de prijsklasse, het heeft toch allemaal dezelfde hoofdfunctie?

Link to comment
Delen op andere websites

Halloah,

Ik zoek een nieuwe GSM, nadat mijn huidige, een Nokia 2630 wat verouderd is en omdat het telefoongeheugen kut aan het doen is.

Merk: Maakt niet uit, wel een goed merk.

Type: Een nogal goed mobiel.

Prijs: Me ouders betalen, dus €150 max.

Extra: Bluetooth, Camera, Wi-Fi, microSD...

Link to comment
Delen op andere websites

Dit maakt dus totaal niet uit :duh:

Voor hetzelfde geld koop je een mobiel van 120 euro die beter is dan 300 euro, en dan mag je ze van Hoog afgestudeerde mobiel technicus Megapilot niet vergelijken? :duh:

Mobiels vergelijk je met mobiels ongeacht de prijsklasse, het heeft toch allemaal dezelfde hoofdfunctie?

Dat valt heel zelden voor hoor. :7 Vind jij het normaal dat iemand zegt met een nokia van 308 euro dat ie sneller is dan de star van 150 euro? Is dat niet een beetje logisch gezien het feit dat hoe meer je betaalt, hoe sneller/beter/mooier je gsm is..?

Halloah,

Ik zoek een nieuwe GSM, nadat mijn huidige, een Nokia 2630 wat verouderd is en omdat het telefoongeheugen kut aan het doen is.

Merk: Maakt niet uit, wel een goed merk.

Type: Een nogal goed mobiel.

Prijs: Me ouders betalen, dus €150 max.

Extra: Bluetooth, Camera, Wi-Fi, microSD...

Samsung Star Wifi. Koop er een verstevigingszakje bij + een microsd kaartje. Ohja, zorg dat je de Samsung Star WIFI koopt, en niet een gewone. :puh: Als je niet voor touch screens bent, zoek ik wel wat anders voor je.

Edit: Mm, een niet-touchscreen gsm met die specs blijkt moeilijk te vinden(LG ga ik je niet doen kopen..^^).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dit maakt dus totaal niet uit :duh:

Voor hetzelfde geld koop je een mobiel van 120 euro die beter is dan 300 euro, en dan mag je ze van Hoog afgestudeerde mobiel technicus Megapilot niet vergelijken? :duh:

Mobiels vergelijk je met mobiels ongeacht de prijsklasse, het heeft toch allemaal dezelfde hoofdfunctie?

Dat valt heel zelden voor hoor. :7 Vind jij het normaal dat iemand zegt met een nokia van 308 euro dat ie sneller is dan de star van 150 euro? Is dat niet een beetje logisch gezien het feit dat hoe meer je betaalt, hoe sneller/beter/mooier je gsm is..?

Wel, een Nokia touchscreen mob. is niet bepaald de snelste hoor :puh: Het is dat je gewoon voor de nieuwheid betaald, en nokia is erg dergelijk daar betaal je ook een deel voor (multistuiterfunctie FTW!)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...