Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

Goodday everyone,

Ik had een vraagje en die luid: Weet iemand waar ik kan vinden wanneer de Nokia 5730 XpressMusic in Nederland in de winkels ligt? Ik mag deze namelijk kopen als hij in de winkels is en ik sta te popelen, kan alleen nergens vinden wanneer hij komt. :puh: Ik had ooit gehoord dat hij eind december zou komen, maar geen flauw idee waar dat vandaan komt.

Alvast bedankt!

Die Hard :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Op die 2e website staat dat hij uit zou komen in het 2e kwartaal van 2009, en aangezien het 2e kwartaal van april t/m juni is ben ik bang dat dit niet meer klopt. :puh: Waarschijnlijk bedoelen ze daarmee dat hij in Amerika is uitgekomen, en dat kan kloppen, want in Amerika is hij als ik het goed heb al vanaf maart in de winkels. Alleen in Europa moet hij nog worden uitgebracht...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Aangezien ik mijn crappy abonnement begin januari kan opzeggen, ben ik alweer opzoek naar een andere, dit keer zoek ik voor een smartphone, omdat ik die dingen gewoon sexy vind :$

Merk: Maakt niet uit, zolang 't maar betrouwbaar is

Type: Smartphone

Prijs: Abonnement van tussen de 20 en 25 per maand (inc. sms'jes)

Extra: Enig online opties zijn leuk, maar niet noodzakelijk, en een goede camera is altijd wel leuk meegenomen :)

Bij voorbaat dank :)

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik wil een nieuwe GSM omdat me andere bricked is xD

Merk: Nokia - Samsung - LG of zelfs de goedkoopste HTC xD (Apple mag ook)

Type: Smartphone & Touchscreen (Extraatje: Een toetsenbordje Azerty of Qwerty)

Prijs: 500 - 400 euro

Extra: MP3, Video , Gratis Wifi , Windows Mobile , Android of Gewoon OS van Apple

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil een nieuwe GSM omdat me andere bricked is xD

Merk: Nokia - Samsung - LG of zelfs de goedkoopste HTC xD (Apple mag ook)

Type: Smartphone & Touchscreen (Extraatje: Een toetsenbordje Azerty of Qwerty)

Prijs: 500 - 400 euro

Extra: MP3, Video , Gratis Wifi , Windows Mobile , Android of Gewoon OS van Apple

ik zou de htc touch pro 1 of 2 nemen (pro2 heeft qwerty toetsenbord en is wat dikker en sneller)

(voor de boventste 2 posts)

Bewerkt: door dannyrobijnfifa
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon omdat mijn huidige Sony Ericsson regelmatig vastloopt, gisteren een hoogtepunt, 5 keer in een uur :blauw: Dus weet iemand voor ongeveer 200 euro een mooie telefoon voor mij? Ik zit zelf te denken aan de Nokia 6760 voor €216,- maar ik weet niet of deze goed is.

Mijn eisen voor een nieuwe telefoon:

  • QWERTY Toetsenbord
  • Slider
  • Liever geen ouder model Sony Ericsson, die zijn echt bagger.
  • Liever geen LG, krijg van veel mensen te horen dat ze van goedkoop materiaal zijn met hoge prijs.
  • Niet meer dan 200 euro
  • Uitbreidbaar geheugen dmv SD-Kaart
  • Ingebouwde MP3 speler
  • Ingebouwde web-browser
  • Indien mogelijk de mogelijkheid om te kunnen internetten in mijn thuisnetwerk of die van anderen
  • Camera lijkt me ook wel leuk
  • Bluetooth
  • Email kunnen ontvangen/versturen
  • Niet al te groot
  • Lange stand-by tijd
  • Touchscreen lijkt mij wel wat :puh:

De cursief-gedrukte dingen zijn niet per se nodig maar wel fijn om te hebben.

Flink aantal eisen maar ik wil er gewoon de basisdingen mee kunnen doen en nog als MP3-speler gebruiken. En natuurlijk als ik hem heb met Vodafone BloX nog extra internet aanschaffen :) MAAR, als ik kan emailen zegmaar, zou dit extra geld kosten bovenop mijn rekening?

Groetjes,

Zammy

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon omdat mijn huidige Sony Ericsson regelmatig vastloopt, gisteren een hoogtepunt, 5 keer in een uur :blauw: Dus weet iemand voor ongeveer 200 euro een mooie telefoon voor mij? Ik zit zelf te denken aan de Nokia 6760 voor €216,- maar ik weet niet of deze goed is.

Mijn eisen voor een nieuwe telefoon:

  • QWERTY Toetsenbord
  • Slider
  • Liever geen ouder model Sony Ericsson, die zijn echt bagger.
  • Liever geen LG, krijg van veel mensen te horen dat ze van goedkoop materiaal zijn met hoge prijs.
  • Niet meer dan 200 euro
  • Uitbreidbaar geheugen dmv SD-Kaart
  • Ingebouwde MP3 speler
  • Ingebouwde web-browser
  • Indien mogelijk de mogelijkheid om te kunnen internetten in mijn thuisnetwerk of die van anderen
  • Camera lijkt me ook wel leuk
  • Bluetooth
  • Email kunnen ontvangen/versturen
  • Niet al te groot
  • Lange stand-by tijd
  • Touchscreen lijkt mij wel wat :puh:

De cursief-gedrukte dingen zijn niet per se nodig maar wel fijn om te hebben.

Flink aantal eisen maar ik wil er gewoon de basisdingen mee kunnen doen en nog als MP3-speler gebruiken. En natuurlijk als ik hem heb met Vodafone BloX nog extra internet aanschaffen :) MAAR, als ik kan emailen zegmaar, zou dit extra geld kosten bovenop mijn rekening?

Groetjes,

Zammy

Iemand? :)

En nu zit ik tussen twee te twijfelen :Y

Nokia 6760

Acer Betouch E100 C1

Welke zou ik halen? :)

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand? :)

En nu zit ik tussen twee te twijfelen :Y

Nokia 6760

Acer Betouch E100 C1

Welke zou ik halen? :)

Serieus, die laatste is wel wat meer dan 200 euro. :puh: Vergeet niet dat 2 MP niet echt mooie foto's maakt, maarbon. (Ik heb het nu over die Acer.) Het is een hele goedkope PDA, een echt hebbedingetje. Die Nokia ziet er naar mijn mening niet uit. Die Acer is amper nog een telefoon, en valt dus niet te vergelijken met bvb gsm's als de Samsung Corby/Star/Preston. En inderdaad, LG is bucht. :puh: Een mooi dingetje die Acer, vergeet niet dat je 270 euro in je broekzak hebt zitten en dat je best je PDA bewaart in een zakje/beschermhoesje. Succes met je aankoop! :cya:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al eerder een bericht geplaatst maar nu ben ik aan het twijfelen tussen 2 telefoons tussen Samsung Corby en Samsung star qwerty. Welke zou ik nemen. en weet iemand iets meer over de Corby ofie goed is of nie?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al eerder een bericht geplaatst maar nu ben ik aan het twijfelen tussen 2 telefoons tussen Samsung Corby en Samsung star qwerty. Welke zou ik nemen. en weet iemand iets meer over de Corby ofie goed is of nie?

Ik zou gaaan voor de Star Qwerty. De Corby valt in mijn ogen niet te vergelijken met de Samsung Star/Star Qwerty.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al eerder een bericht geplaatst maar nu ben ik aan het twijfelen tussen 2 telefoons tussen Samsung Corby en Samsung star qwerty. Welke zou ik nemen. en weet iemand iets meer over de Corby ofie goed is of nie?

Ik zou gaaan voor de Star Qwerty. De Corby valt in mijn ogen niet te vergelijken met de Samsung Star/Star Qwerty.

Oke, maar wrrm isie niet te vergelijken, alleen omdat toetsenbordje?? Voor mij is die corby goedkoper, maar ik wil wel een degelijk product hebben.

Volgens mij zitten er op de corby en de star qwerty allebei bijna dezelfde functies.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...