MegaPilot Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Ik vind het maar raar die geschrapte luchtbasis... Het zou Vice City zoveel mooier hebben gemaakt... Begrijp me niet verkeerd, ik vind Vice City een topgame MegaPilot. Reageren
Baffie Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Het is inderdaad vreemd, je weet ook niet wat de motieven zijn geweest. Misschien was het teveel werk, of dacht men dat wat er nu staat beter zou zijn geweest. Het vliegveld is al redelijk groot vergeleken met de rest v/d stad, een nóg groter vliegveld zou misschien niet gestaan hebben volgens de makers. In GTA3 werd een spectaculaire missie (Met Dodo gebouw invliegen) geschrapt vanwege de aanslagen van 9-11, waarschijnlijk is dit bij Vice City niet het geval geweest voor het geschrapte gedeelte, maar er zou een reden in die trend kunnen liggen waardoor het nu zo is geworden. Reageren
TommyGunz Geplaatst: 21 september 2008 Rapport Geplaatst: 21 september 2008 Bedoel je dat dat de reden is dat je met een dodo het bouwterrein is Fort Staunton naar binnen kunt vliegen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Bedoel je dat dat de reden is dat je met een dodo het bouwterrein is Fort Staunton naar binnen kunt vliegen? Dit is hier wel het Vice City gedeelte he... MegaPilot. Reageren
Miami-Vice Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) Dit is een hele interessante complottheorie, inderdaad Ik heb zelf ook nog een tijdje zitten lezen, en ja hoor. Dit komt ook al voor in GTA 3, met die Dodo die oorspronkelijk in het gebouw had moeten vliegen, maar door 9/11 eruit is gehaald... Interessant Bewerkt: 26 september 2008 door Miami-Vice Reageren
TommyGunz Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Het spijt mij alvast dat dit Vice City is maar toch wil ik dit even zeggen. In GTA3 is de dodo eigenlijk altijd al gekortwiekt (vogels onklaar maken). De Dodo vogel is niet voor niets uitgestorven. En op de site van Francis Intl. staat ook dat de dodo's alleen voor de sier zijn. Reageren
Tommy_Carl_Bellic Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 ik denk eerlijk gezegd dathet oude plan niet een grote legerbasis was, maar een groot vliegveld dit denk ik om de volgende redenen 1 in de intro komt tommy uit de terminal die volgens vele bij de legerbasis zou horen, dit klopt dus niet aangezien je niet van het leger bent (die willen je liever dood, denk aan zes sterren/ legerbasis betreden) 2 ook weer in de intro, het vliegtuig dat daar land is een commercieel vliegtuig, geen militair vliegtuig, dit is wel mogelijk in de vorm van troepen transport, maar zeer onlogish 3 op de kaart zie je dat de landingsbaan doorgaat over een openbare weg heen, terwijl een legerbasis dat nooit zou hebben aangzien je dan (met de code van vice city teminste) ook al politie achter je aan zou krijgen als je op die openbare weg zou rijden 4 er zijn nergens tekens van een hek of muur te zien die de legerbasis van het vliegveld zou scheiden Reageren
Basssss Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 ik denk eerlijk gezegd dathet oude plan niet een grote legerbasis was, maar een groot vliegvelddit denk ik om de volgende redenen 1 in de intro komt tommy uit de terminal die volgens vele bij de legerbasis zou horen, dit klopt dus niet aangezien je niet van het leger bent (die willen je liever dood, denk aan zes sterren/ legerbasis betreden) 2 ook weer in de intro, het vliegtuig dat daar land is een commercieel vliegtuig, geen militair vliegtuig, dit is wel mogelijk in de vorm van troepen transport, maar zeer onlogish 3 op de kaart zie je dat de landingsbaan doorgaat over een openbare weg heen, terwijl een legerbasis dat nooit zou hebben aangzien je dan (met de code van vice city teminste) ook al politie achter je aan zou krijgen als je op die openbare weg zou rijden 4 er zijn nergens tekens van een hek of muur te zien die de legerbasis van het vliegveld zou scheiden 1: Misschien is dit één van de redenen dat het militaire vliegveld (waar het eigelijk meer op lijkt) is geschrapt, omdat het andere terminal misschien niet goed was voor de intro en ze deze terminal nodig hadden. 2: Dat vliegtuig hebben ze er later ingezet dan de legerbasis lijkt mij, dus wanneer de intro zich ergens anders afspeelde zou je dat vliegtuig ook niet zien. 3: Op dat gedeelte is toch niks te zien, ze kunnen heus wel goed uitwerken dat je op dat gedeelte geen sterren krijgt. 4: Er zitten twee wegen en een grasveld tussen, brilletje nemen? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ehhh, ja laat ik dat maar posten. Ik heb nog een vraag : Waarom staat dat stuk spoor op de brug vlak achter Phil's Place. Nog even een plaatje met dat vliegtuig dat door het andere vliegtuig heen landt. klik hier!!------------------------------------------< Reageren
Bayside Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Rockstar Games zelf gaat het sowieso niet doen, ten eerste omdat ze er dan niets aan verdienen en ten tweede omdat ze het waarschijnlijk niet voor niets hebben weggehaald.. Reageren
Rikzone Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Ik heb nog eens gekeken rondom en in Vice City maar wat ik niet snap is, als ze geen tijd hadden om die basis/uitbreiding vliegveld (omdat er in de intro een vliegtuig land, gaat het waarschijnlijk om een uitbreiding van het vliegveld) waarom hebben ze dan wel het stadion, de vuurtoren, en het brede strand gemaakt? Ik heb toen het eerste topic hier over ging een mail getuurd naar R*. Ik heb hier ook iets op terug gekregen. Ik zoek 'm nog ff op en ik post hem later nog ff. Reageren
Bayside Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Het probleem was niet 'te weinig tijd', maar dat het Rockstar simpelweg beter leek om het vliegveld iets kleiner te maken. Zelfs nu, in de 'kleinere' versie, is het vliegveld zeer groot in vergelijking met de rest van de stad. Trouwens, hoezo konden we volgens jou niet verder gaan in 't vorige topic? Reageren
Niborius Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Ik heb vandaag dit ontdekt: De kaart is precies zoals het eigenlijk zou zijn Sorry als dit al ontdekt is, maar ik lees liever niet elke post, duurt mij te lang Reageren
Bayside Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Dit was al bekend.. WikiGTA Pagina over de geschrapte legerbasis, waaronder het kopje 'Vice Street Racer Plattegrond'. Reconstructie van de VC Street Racer plattegrond. Reageren
Niborius Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Dit was al bekend.. WikiGTA Pagina over de geschrapte legerbasis, waaronder het kopje 'Vice Street Racer Plattegrond'. Reconstructie van de VC Street Racer plattegrond. Oh ok sorry dan Misschien volgende keer toch maar goed rondzoeken of het er al staat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.