Jump to content

Complottheorie: Geschrapte legerbasis


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    15

  • MrKooKie

    14

  • Bradley H.

    8

  • bigG

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is al eens eerder ontdekt over de legerbasis en de andere bouw van Vice City. Kijk hier maar er staat een goed filmpje over op youtube: http://nl.youtube.com/watch?v=Q23e8PKHi5Y

Eeuh. In dat filmpje wordt GTAGames.nl bedankt! Lantyz is voor zover ik weet een van de eerste die het verder ging onderzoeken. Daarvoor was het alleen bekend als spooktoren en meer niet.

Lantyz heeft alle bewijzen bij elkaar gezocht en het hier op de website gezet.

Meer hierover staat in de eerste bericht van dit topic en op WikiGTA: http://nl.wikigta.org/wiki/Fort_Baxter_Air_Base

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had toch even die video gekeken en er waren dus nog allemaal dingen die ik niet wist. Er zitten natuurlijk ook wat speculaties in maar veel dingen zouden toch best waar kunnen zijn. Ook vond ik het wel grappig dat gtaforum erbij stond :*D

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog eens zitten na denken maar toen heb ik denk ik nog een Beta ding gezien. (Excuus als dit al in dit topic stond of er al was) Op het hoesje van de PS2 versie van GTA VC zie je plaatjes op die plaatjes kloppen iets niet:

Tommy heeft daar een veel blauwer Hawaii shirt aan ^_^ Mischien komt het dor de licht val maar het klopt niet helemaal. En de M60 die hij vast houd die is d8 ik in de game ook anders.

Ik moest het even melden als het niet klopt verwijder het dan maar :Y

Heel mooi gedaan Lantyz :tu:

MVG gtaman122

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
  • 3 weken later...
ff offtopic in gta vcs zie je de spooktoren weer, heeft iemand een verklaring?

Misschien omdat ze te lui waren om het aan te passen. En nu een nog vagere theorie van mijzelf: Misschien was de airbase eerst veel groter omdat de verhaallijn in eerste instantie een beetje begon als in vcs bij de basis dus. En dat de rockstar vice city stories zag als een kans om dit idee alsnog uit te werken (afgezien dat er nu bijna niks meer van de oorspronkelijke basis over is)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Ik weet 100% zeker dat het geen leger basis was, waarom land een passagiers vliegtuig op een militaire basis? en waarom komt tommy uit de terminal daar als het een legerbasis is?

Ook is de omringende kleur blauw, hetzelfde op het vliegveld. Die basis is er later ingezet, want ik zie geen kleuren op de ongeladen versie die wijzen op een basis.

Ja ik weet het, ik bump nu een oud topic, maar het moest er ff uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet 100% zeker dat het geen leger basis was, waarom land een passagiers vliegtuig op een militaire basis? en waarom komt tommy uit de terminal daar als het een legerbasis is?

Ook is de omringende kleur blauw, hetzelfde op het vliegveld. Die basis is er later ingezet, want ik zie geen kleuren op de ongeladen versie die wijzen op een basis.

Ja ik weet het, ik bump nu een oud topic, maar het moest er ff uit.

Denk jij nou echt dat ze de introcutscene er eerder inzetten dan de basis? Die missies worden pas gemaakt zodra de stad af is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet 100% zeker dat het geen leger basis was, waarom land een passagiers vliegtuig op een militaire basis? en waarom komt tommy uit de terminal daar als het een legerbasis is?

Ook is de omringende kleur blauw, hetzelfde op het vliegveld. Die basis is er later ingezet, want ik zie geen kleuren op de ongeladen versie die wijzen op een basis.

Ja ik weet het, ik bump nu een oud topic, maar het moest er ff uit.

Denk jij nou echt dat ze de introcutscene er eerder inzetten dan de basis? Die missies worden pas gemaakt zodra de stad af is. ;)

maar wie laat er nou een vliegtuig in een militaire basis landen, en waarom zou daar een terminal staan.

Als het echt een militaire basis zou zijn zou het vliegtuig aan de overkant landen en zou tommy daar uit de terminal komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet 100% zeker dat het geen leger basis was, waarom land een passagiers vliegtuig op een militaire basis? en waarom komt tommy uit de terminal daar als het een legerbasis is?

Ook is de omringende kleur blauw, hetzelfde op het vliegveld. Die basis is er later ingezet, want ik zie geen kleuren op de ongeladen versie die wijzen op een basis.

Ja ik weet het, ik bump nu een oud topic, maar het moest er ff uit.

Denk jij nou echt dat ze de introcutscene er eerder inzetten dan de basis? Die missies worden pas gemaakt zodra de stad af is. ;)

maar wie laat er nou een vliegtuig in een militaire basis landen, en waarom zou daar een terminal staan.

Als het echt een militaire basis zou zijn zou het vliegtuig aan de overkant landen en zou tommy daar uit de terminal komen.

Hebben ze gwn later aangepast denk ik :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...