Jump to content

Complottheorie: Geschrapte legerbasis


Lantyz

Recommended Posts

Ook in GTA VC is niet alles gerealiseerd wat oorspronkelijk de bedoeling was. Pastor Richards is bijvoorbeeld uit noodzaak grotendeels uit het spel gehaald.
(zie eerste bricht)

Dit, komt, omdat de stem actuer overleden is tijdens het maken van het spel, hij kon nog wel vcpr opnemen, dus luister daar met respect naar! :klap::klap::t

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    15

  • MrKooKie

    14

  • Bradley H.

    8

  • bigG

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is volgensmij ook halverwege gebeurd. Anders had er veel meer moeten staan.

ja, dat klopt, want van alle mensen op die boot krijg je missies; Kent Paul, Jezz Torrent (Love Fist), Avery Carrington, Steve Scott (Film Studio). dus waarom van niet van pastor Richards? Mischien zou dat grote beeld van pastor Richards eigenlijk echt gebouwd worden, als een soort vrijheidsbeeld, net als in New York.

offtopic: leuke signature MrKrookie, een quote uit GTA 2 :D

Link to comment
Delen op andere websites

In de missie 'The Party' zie ik nergens Pastor Richards, en dat is bij mij PS2 dus daar zou hij minder lang gestorven moeten zijn. :? Of heeft hij toevallig een wit pak aan? :engel:

offtopic: Also tune in at Futuro FM! And win your self a free Futuro FM t-shirt! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Pastor Richards is wel op de boot, hij luistert naar een lul verhaal van Steve Scott, over een gigantische haai ofzo :cab:

offtopic: speel jij nog GTA2 ofzo? ik soms nog welleens.

Also tune in at Futuro FM! and win a top of the line funeral! absolutely free!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik bedoel met die startbaan, is dat er halverwege de baan een vliegtuig staat (in het uiteindelijke ontwerp staat er een vliegtuig boven de weg). Deze vliegtuigen zijn solid, in tegenstelling tot de bewegende versies. Wanneer je de militaire startbaan zou gebruiken zou je dus tegen dat vliegtuig aanknallen.

als ze besloten hadden de legerbasis tog te maken, zouden ze wel gewoon dat vliegtuig weghalen, lijkt mij... :?

Link to comment
Delen op andere websites

Pastor Richards is wel op de boot, hij luistert naar een lul verhaal van Steve Scott, over een gigantische haai ofzo :cab:

offtopic: speel jij nog GTA2 ofzo? ik soms nog welleens.

Also tune in at Futuro FM! and win a top of the line funeral! absolutely free!

Heb je de missies van de filmstudio nooit gespeeld?

Die grap wordt daar prima uitgelegd.

Link to comment
Delen op andere websites

als ze besloten hadden de legerbasis tog te maken, zouden ze wel gewoon dat vliegtuig weghalen, lijkt mij... :?

Dat is het punt: Dat vliegtuig wat ik bedoel is niet diegene die er nu staat, maar eentje die halverwege de would-be landingsbaan geplanned staat. Op de screen kan je zijn 'schaduw' zien liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...