Jump to content

Complottheorie: Geschrapte legerbasis


Lantyz

Recommended Posts

ik heb een ontdekking gedaan: ergens is San Andreas liggen plattegronden van Vice City. (kijk in de walktroug van san an bij de easter eggs). die plattegronden zijn de ontwerpen van vice city zonder fort baxter en met extra landingsbaan, ook hyman memorial stadium ontbreekt. dit zijn dus de plattegronden die je ook ziet bij de straatraces bij sunshine auto's! R* heeft dus eigenlijk de verkeerde plattegrond van vice city in san andreas gebruikt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    15

  • MrKooKie

    14

  • Bradley H.

    8

  • bigG

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb een ontdekking gedaan: ergens is San Andreas liggen plattegronden van Vice City. (kijk in de walktroug van san an bij de easter eggs). die plattegronden zijn de ontwerpen van vice city zonder fort baxter en met extra landingsbaan, ook hyman memorial stadium ontbreekt. dit zijn dus de plattegronden die je ook ziet bij de straatraces bij sunshine auto's! R* heeft dus eigenlijk de verkeerde plattegrond van vice city in san andreas gebruikt. :)

je hebt gelijk!!! :D

het is niet echt duidelijk maar je ziet het aan de landingsbaan die duidelijk rechtdoor.

goed gevonden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal de screen ervan maar even híér posten:

loc_1069.jpg

Het is índerdaad Vice City, en er zijn stukken weggelaten, precies dezelfde bijna als van de race-plattegrond van Vice City, daar híér de screen van:

vsrr29af.jpg

Wel leuk dat R* dat nog niet vergeten is. Ik denk trouwens níét dat Rockstar dit perongeluk heeft gedaan, eerder om te zien hoe snel wij erachter waren dat deze plattegronden gelijk waren. Alleen is die in San Andreas iets kleuriger, maar toch leuk verzonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

R* doet dit uiteraaardt express, zodat er mensen over GTA discusieren en zo weer de aandacht trekken.

GTA zit vol geheimen.

Goed gevonden trouwens, wel raar dat ze niet gewoon de mappen van het echte VC gebruiken...

Link to comment
Delen op andere websites

In veel GTA's is het één en ander geschrapt in de uiteindelijke versie. Zo zijn bijvoorbeeld de full-winged Dodo en Darkel uit GTA III geschrapt. Ook in GTA VC is niet alles gerealiseerd wat oorspronkelijk de bedoeling was. Pastor Richards is bijvoorbeeld uit noodzaak grotendeels uit het spel gehaald.

Even nog terugkomen op iets uit het begin, jij zegt hier o.a. dat er uit GTAIII de full-winged dodo en de Darkel uit GTA3 was gehaald. Kan je die ook uitleggen, want dat begrijp ik niet helemaal. Uit GTA3 was trouwens ook (heb ik een keer gehoord) een missie gehaald die Donald Love moest laten omkomen, d.m.v. de DODO tegen zijn gebouw aan laten vliegen, dat was er destijds uitgehaald om 09-11-2001, maar kan je die andere 2 uitleggen?

Link to comment
Delen op andere websites

In veel GTA's is het één en ander geschrapt in de uiteindelijke versie. Zo zijn bijvoorbeeld de full-winged Dodo en Darkel uit GTA III geschrapt. Ook in GTA VC is niet alles gerealiseerd wat oorspronkelijk de bedoeling was. Pastor Richards is bijvoorbeeld uit noodzaak grotendeels uit het spel gehaald.

Even nog terugkomen op iets uit het begin, jij zegt hier o.a. dat er uit GTAIII de full-winged dodo en de Darkel uit GTA3 was gehaald. Kan je die ook uitleggen, want dat begrijp ik niet helemaal. Uit GTA3 was trouwens ook (heb ik een keer gehoord) een missie gehaald die Donald Love moest laten omkomen, d.m.v. de DODO tegen zijn gebouw aan laten vliegen, dat was er destijds uitgehaald om 09-11-2001, maar kan je die andere 2 uitleggen?

Hmm daar heb je ook een punt... Wazige problemen allemaal in de GTA series...

heeft R* goed bekeken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

wow ik vind dit echt boeient.. ik had dit echt nooit verwacht..

ik had ook nooirt verwacht dta zew zo slordig zijn bij rockstar en er nog dingen zoals street race plategront laten in zitten

Link to comment
Delen op andere websites

wow ik vind dit echt boeient.. ik had dit echt nooit verwacht..

ik had ook nooirt verwacht dta zew zo slordig zijn bij rockstar en er nog dingen zoals street race plategront laten in zitten

jah dat van die streetracerkaart was echtr een blunder. die hebben waarschijnlijk eerder in het spel gedaan en vergeten te veranderen nadat ze dat vliegveld geschrapt hebben. echt heel slordig!!!!!! :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

wow ik vind dit echt boeient.. ik had dit echt nooit verwacht..

ik had ook nooirt verwacht dta zew zo slordig zijn bij rockstar en er nog dingen zoals street race plategront laten  in zitten

jah dat van die streetracerkaart was echtr een blunder. die hebben waarschijnlijk eerder in het spel gedaan en vergeten te veranderen nadat ze dat vliegveld geschrapt hebben. echt heel slordig!!!!!! :angry:

Dit hoeft toch niet perse een Blunder te zijn? het kan ook zijn dat R* dit er gewoon instopt omdat ze het geheimzinniger willen maken.....

Link to comment
Delen op andere websites

wow ik vind dit echt boeient.. ik had dit echt nooit verwacht..

ik had ook nooirt verwacht dta zew zo slordig zijn bij rockstar en er nog dingen zoals street race plategront laten  in zitten

jah dat van die streetracerkaart was echtr een blunder. die hebben waarschijnlijk eerder in het spel gedaan en vergeten te veranderen nadat ze dat vliegveld geschrapt hebben. echt heel slordig!!!!!! :angry:

Dit hoeft toch niet perse een Blunder te zijn? het kan ook zijn dat R* dit er gewoon instopt omdat ze het geheimzinniger willen maken.....

jah kan ook

Link to comment
Delen op andere websites

R* doet dit uiteraaardt express, zodat er mensen over GTA discusieren en zo weer de aandacht trekken.

GTA zit vol geheimen.

Goed gevonden trouwens, wel raar dat ze niet gewoon de mappen van het echte VC gebruiken...

Eerlijk gezegd denk ik dat Rockstar Games gewoon een beetje scheef is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog even wat proberen te klooien maar ik denk dat een goede modeller of een goede photoshopper wel kan laten zien hoe het er ongeveer moest uitzien. Merk op dat op het huidige legerbasis een vliegtuig hangar staat! Als je die denk iets naar het westen verplaast en omdraait staat hij op de goede plek.

Lantyz ik snap niet echt wat je zegt want met dit ontwerp zou er een lange opstijgbaan zijn die goed genoeg is voor een straaljager.

Ook het rare stuk spoor en dat spoorbruggetje tussen schroothoop en vliegveld krijgt zo een verklaring. Rockstar had eerst plannen om dat gedeelte van het level anders in te delen.  http://www.gtaforum.nl/uploads/post-3-1116610701.jpg

hey deze is wel goed gemaakt maar ik ben bezig ook zo iets te maken maar dan echt alzof vice city er echt zo uitziet. Ik ga dit dan ook doen bij het gebied met het stadium en het stuk strand. BInnenkort zal ik ze hier eens posten.

Bewerkt: door sammieboy102
Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog iets waaraan het kan dat de legerbasis is veranderd, er staan namelijk naast de plek van de Hunter twee hangars, maar aangezien een vliegtuig daar nooit en te nimmer in kan komen, ten eerste omdat er geen landingsbaan in de buurt is en ten tweede omdat de afstand tussen het hek en de hangar te klein is voor een hangar, is dat ook een bewijs dat R* een grotere legerbasis op het laatste moment nog afgeblazen heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...