Jump to content

Complottheorie: Geschrapte legerbasis


Lantyz

Recommended Posts

Inderdaad zonde om een groot stuk weg te laten.

Je hoort ook een gamers klagen dat R* belooft had om Vice city groter te maken dan GTA 3. Maar als ik zie op de kaart dat ze nog een heel flink stuk hebben wegehaald. Lijkt het er inderdaad op dat Vice City kleiner is dan GTA3.

En weinig tijd dat geloof ik niet.

Ze konden hem dan altijd uitstellen. Je stelt er dan wel een hooop mee teleur maar toch als de mensen dit hadden geweten dan had niemand dat denk ik erg gevonden.

Mij lijkt in ieder geval geweldig om een groot stuk erbij te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    15

  • MrKooKie

    14

  • Bradley H.

    8

  • bigG

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

als dat dit geen prachtig modding project zou zijn: de legerbasis in al haar glorie herstellen

btw,een ontdenking van memorabel niveau Lantyz ^_^

Idd een erg leuk modding project.

Maar lantyz hoe kwam je hier op?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar lantyz hoe kwam je hier op?

Ik werd gisterochtend wakker en ik dacht: "Kom, laat ik vandaag 's een interessante ontdekking doen..."

Nee, serieus: Stom geluk. ^_^ Ik was aan het kijken waar die ghosttower, die ik al een paar keer vanuit de verte gezien had, eigenlijk stond. Vervolgens viel me die landingsbaan ernaast op.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had het al op msn gezegd...maar echt een zeer goeie vondst. en goeie ondersteuning van joriz.

heel eerlijk verwacht ik ook van Lantyz een ander merkwaardige ontdekking als GAT SA uit komt op de PC :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Als dat zo was had je geen afdruk van het vliegtuig gezien in de blueprint.

UPDATE: --Exhibit E--

Ik ben momenteel bezig met de Odd Jobs van de GTA VC walkthrough, en kijk nu wat ik tegenkwam tijdens het maken van screens voor de straatraces:

vsrr29af.jpg

Een ingame map van Vice City zoals het oorspronkelijk ontworpen was! De luchtbasis met startbaan is duidelijk te zien (Niet helemaal zoals ik hem gereconstrueerd had, ik zal de plattegrond aanpassen).

Maar merk ook op dat er nog meer grote verschillen zijn. Het Hyman Memorial Stadium ontbreekt; Het strand ziet er in Vice Point heel anders uit, en als je goed kijkt zie je dat Vice Port op een soort klein vierkant eilandje staat, omdat er op de plek waar nu een overdekte scheepswerf staat, eerst een zeearm geplanned was, die een rechte hoek maakt en dan achter Hookers Inn loopt. Daarnaast heeft de brug van Leafy Links naar het tweede eiland een rare kronkel, zit het onderste eilandje van de Golfcourse gewoon vast aan de rest en lijkt het stuk land met de vuurtoren niet te bestaan.

Archeologie in Vice City... Wie had dat gedacht? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...