Jump to content

Complottheorie: Geschrapte legerbasis


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    15

  • MrKooKie

    14

  • Bradley H.

    8

  • bigG

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is inderdaad vreemd, je weet ook niet wat de motieven zijn geweest. Misschien was het teveel werk, of dacht men dat wat er nu staat beter zou zijn geweest. Het vliegveld is al redelijk groot vergeleken met de rest v/d stad, een nóg groter vliegveld zou misschien niet gestaan hebben volgens de makers.

In GTA3 werd een spectaculaire missie (Met Dodo gebouw invliegen) geschrapt vanwege de aanslagen van 9-11, waarschijnlijk is dit bij Vice City niet het geval geweest voor het geschrapte gedeelte, maar er zou een reden in die trend kunnen liggen waardoor het nu zo is geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een hele interessante complottheorie, inderdaad :)

Ik heb zelf ook nog een tijdje zitten lezen, en ja hoor.

Dit komt ook al voor in GTA 3, met die Dodo die oorspronkelijk in het gebouw had moeten vliegen, maar door 9/11 eruit is gehaald...

Interessant ;)

Bewerkt: door Miami-Vice
Link to comment
Delen op andere websites

Het spijt mij alvast dat dit Vice City is maar toch wil ik dit even zeggen.

In GTA3 is de dodo eigenlijk altijd al gekortwiekt (vogels onklaar maken). De Dodo vogel is niet voor niets uitgestorven. En op de site van Francis Intl. staat ook dat de dodo's alleen voor de sier zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik denk eerlijk gezegd dathet oude plan niet een grote legerbasis was, maar een groot vliegveld

dit denk ik om de volgende redenen

1 in de intro komt tommy uit de terminal die volgens vele bij de legerbasis zou horen, dit klopt dus niet aangezien je niet van het leger bent (die willen je liever dood, denk aan zes sterren/ legerbasis betreden)

2 ook weer in de intro, het vliegtuig dat daar land is een commercieel vliegtuig, geen militair vliegtuig, dit is wel mogelijk in de vorm van troepen transport, maar zeer onlogish

3 op de kaart zie je dat de landingsbaan doorgaat over een openbare weg heen, terwijl een legerbasis dat nooit zou hebben aangzien je dan (met de code van vice city teminste) ook al politie achter je aan zou krijgen als je op die openbare weg zou rijden

4 er zijn nergens tekens van een hek of muur te zien die de legerbasis van het vliegveld zou scheiden

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk eerlijk gezegd dathet oude plan niet een grote legerbasis was, maar een groot vliegveld

dit denk ik om de volgende redenen

1 in de intro komt tommy uit de terminal die volgens vele bij de legerbasis zou horen, dit klopt dus niet aangezien je niet van het leger bent (die willen je liever dood, denk aan zes sterren/ legerbasis betreden)

2 ook weer in de intro, het vliegtuig dat daar land is een commercieel vliegtuig, geen militair vliegtuig, dit is wel mogelijk in de vorm van troepen transport, maar zeer onlogish

3 op de kaart zie je dat de landingsbaan doorgaat over een openbare weg heen, terwijl een legerbasis dat nooit zou hebben aangzien je dan (met de code van vice city teminste) ook al politie achter je aan zou krijgen als je op die openbare weg zou rijden

4 er zijn nergens tekens van een hek of muur te zien die de legerbasis van het vliegveld zou scheiden

1: Misschien is dit één van de redenen dat het militaire vliegveld (waar het eigelijk meer op lijkt) is geschrapt, omdat het andere terminal misschien niet goed was voor de intro en ze deze terminal nodig hadden.

2: Dat vliegtuig hebben ze er later ingezet dan de legerbasis lijkt mij, dus wanneer de intro zich ergens anders afspeelde zou je dat vliegtuig ook niet zien.

3: Op dat gedeelte is toch niks te zien, ze kunnen heus wel goed uitwerken dat je op dat gedeelte geen sterren krijgt. :7

4: Er zitten twee wegen en een grasveld tussen, brilletje nemen? :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Ik heb nog eens gekeken rondom en in Vice City maar wat ik niet snap is, als ze geen tijd hadden om die basis/uitbreiding vliegveld (omdat er in de intro een vliegtuig land, gaat het waarschijnlijk om een uitbreiding van het vliegveld) waarom hebben ze dan wel het stadion, de vuurtoren, en het brede strand gemaakt? Ik heb toen het eerste topic hier over ging een mail getuurd naar R*. Ik heb hier ook iets op terug gekregen. Ik zoek 'm nog ff op en ik post hem later nog ff.

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem was niet 'te weinig tijd', maar dat het Rockstar simpelweg beter leek om het vliegveld iets kleiner te maken. Zelfs nu, in de 'kleinere' versie, is het vliegveld zeer groot in vergelijking met de rest van de stad.

Trouwens, hoezo konden we volgens jou niet verder gaan in 't vorige topic?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...