Jump to content

Complottheorie: Geschrapte legerbasis


Lantyz

Recommended Posts

Zoals Bayside zegt, het vliegveld was te groot voor een kleine stad als VC, 4banen was er gewoon over geweest,

de 3 op de moment zijn zelfs ook nog te veel, de vuurtoren is voor het realisme: Vice Port>er moet ergens toch een vuurtoren zetten en op het linkse eiland ging dat niet. Voor het groter strand heb ik toch geen verklaring.

Het stadion is er gekomen om een extra mogelijkheid in het spel te steken.

>>> Door Flying Dutchman: Oude en nieuwe topic samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    15

  • MrKooKie

    14

  • Bradley H.

    8

  • bigG

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zie voor een meer uitgebreid en beter vormgegeven artikel de pagina <a href="

http://nl.wikigta.org/index.php/Fort Baxter Air Base" TARGET="_blank">Fort Baxter Air Base</a> op <a href="http://nl.wikigta.org/index.php/Main Page" TARGET="_blank">WikiGTA</a>

DISCLAIMER: Veel tekst. Ik garandeer niet dat het lezen van veel tekst in één keer onschadelijk is voor de hedendaagse jongeren. ^_^ Maar voor de echte GTA-fan is dit toch wel interessant om te weten.

In veel GTA's is het één en ander geschrapt in de uiteindelijke versie. Zo zijn bijvoorbeeld de full-winged Dodo en Darkel uit GTA III geschrapt. Ook in GTA VC is niet alles gerealiseerd wat oorspronkelijk de bedoeling was. Pastor Richards is bijvoorbeeld uit noodzaak grotendeels uit het spel gehaald.

Gisteren kwam ik echter iets veel omvangrijkers tegen wat uit het spel gehaald is: Een enorme militaire luchtbasis.

....

Hartstikke mooi, maar hoe kom je erbij dat er ooit een dodo is geweest met complete vleugels? Op zeer vroege (Beta?)-screens is te zien dat de Dodo nooit volledige vleugels had, zoals de skimmer in GTA Vice City heeft, en de Dodo uit GTA San Andreas heeft. Maar gelijk heb je als je zegt dat het interessant om te lezen is! En je schrijft heel goed! :tu:

Bedoel je dat dat de reden is dat je met een dodo het bouwterrein is Fort Staunton naar binnen kunt vliegen?

Dat heeft Tony Cipriani gedaan, hij had de metro tunnels die eronder door liepen opgeblazen, waardoor de funderering inzakte. In deze missie.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Een straaljager heeft geen grote startbaan en landingsbaan nodig.

Vliegdekschepen zijn immers ook niet klein, en daar gaan ze ook op en af.

ja maar bij zoon vliegdekschip worden ze ook afgeschoten met katapulten en opgevange met lijnen die agter de wielen haken!

Dat is in het echt, maar in SA hebben ze vrij korte opstijgbaan nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een straaljager heeft geen grote startbaan en landingsbaan nodig.

Vliegdekschepen zijn immers ook niet klein, en daar gaan ze ook op en af.

ja maar bij zoon vliegdekschip worden ze ook afgeschoten met katapulten en opgevange met lijnen die agter de wielen haken!

Dat is in het echt, maar in SA hebben ze vrij korte opstijgbaan nodig.

In SA heeft de Hydra een evengrote brije verticale opstijgbaan nodig

als deHydra zelf groot is, ze kunnen verticaal opstijgen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

BTW.

Ik heb nog een naar die platte grond gekeken, en naar mijn mening, was de eerdere versie helemaal geen legerbasis, maar gewoon een tweede terminal/landingsbaan van het burger vliegveld. Op een legerbasis, staan de vliegtuigen over het algemeen namelijk niet bij een terminal om mensen/goederen in te laden, maar gebeurd dit in een hangar. En natuurlijk was dit ook de terminal waar tommy aankwam met zijn vliegtuig, en dat gebeurd over het algemeen ook niet op een militaire basis ( helemaal niet als er een burger vliegveld naastligt)

Dit zou ook nog kunnen, maar kan iemand niet R* contacten hierover, en het gewoon simpelweg vragen?

Link to comment
Delen op andere websites

BTW.

Ik heb nog een naar die platte grond gekeken, en naar mijn mening, was de eerdere versie helemaal geen legerbasis, maar gewoon een tweede terminal/landingsbaan van het burger vliegveld. Op een legerbasis, staan de vliegtuigen over het algemeen namelijk niet bij een terminal om mensen/goederen in te laden, maar gebeurd dit in een hangar. En natuurlijk was dit ook de terminal waar tommy aankwam met zijn vliegtuig, en dat gebeurd over het algemeen ook niet op een militaire basis ( helemaal niet als er een burger vliegveld naastligt)

Dit zou ook nog kunnen, maar kan iemand niet R* contacten hierover, en het gewoon simpelweg vragen?

Vragen aan R* worden niet vaak beantwoord, trouwens was die post

al van 4 jaar geleden :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb nog een bewijs van dat het er ooit was,

vcleft3pu.png

en er heeft ook nog meer aan gezeten.

vcright29fv.png

ze hebben heel wat weg gelaten zo te zien.

Als ik naar deze kaart kijk, was dit het begin van GTA Vice CIty, maar wouden ze het nog veel groter maken (daarom het grote vliegveld etc..), net zo groot als GTA San Andreas nu is ongeveer..

Maar later bleek dat dit (ivm de releasedatum ?) niet kon, en is het eiland kleiner gemaakt. Maar zo'n groot vliegveld en een klein eiland kon natuurlijk niet, dus hebben ze het toch verandert. En je moest een plek hebben om een Hunter te kunnen pakken (zoals iemand anders al zei).

Edit: Als je hierboven leest, dan denk ik dat ze geen tijd meer hadden, en het dus als het ware er nog in hadden laten staan.. Maar in San Andreas hadden ze meer tijd, en dus konden ze plattegronden in prullenbakken plaatsen, om mensen een soort 'hint' te geven dat ze geen tijd meer hadden.

Edit2: Op pagina 8 zegt MrKooKie:

Ze hebben de kaarten in een prullenbak gedaan om te laten zien dat Vice City 'Trash' is vergeleken met San Andreas.

Dit zou ook nog kunnen.

bewijs4fm.png

Ik denk dat dit het concept van Vice City was, maar dat het 'golf' eiland, en de bruggen toevoegen nog moest.

Ik denk niet dat er *n*ooit een mod gaat komen met dat deel.

Ik had het wel willen doen, het is immers maar 3 tot 4 uur werk, maar helaas richt ik me nu op San Andreas en het Grand Tani Islands project.

*Gangster 28, vreemd dat ze die texture in de IMG hebben staan, ik geloof dat hij niet gebruikt wordt.

Grand Tani Islands project?

>>> Door Lantyz: Triplepost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de bewerkknop in plaats van meerdere berichten achter elkaar te plaatsen, svp.<<<

Edit: Sorry, ik bekeek de pagina's en kon niet bij de laatste pagina komen om op Edit te drukken.

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

en hij doet het weer he?

Verder zie ik geen enkel argument waarom dat vroeger een luchtbasis zou moeten zijn als

1- Tommy uit die hangar komt

2- De omringende kleur blauw is, net zoals de rest van het vliegveld

3- Ze er een afgebogen landingsbaan zou maken, wat onrealistisch is, ze hadden er beter een industrie van kunnen maken, waarom zou je in plaats van een grote leger basis een afgebogen landingsbaan maken?

4- In de intro land er een vliegtuig op, vertel mij eens wat een vliegtuig op de landingsbaan wat het leger te zoeken heeft?

Ik zie geen enkel echt argument waarom het oorspronkelijk een legerbasis zou zijn, en sterker nog, er zijn veel meer argumenten en bewijzen waarom het oorspronkelik een extra deel van een vliegveld zou zijn, dus waarom het legerbasis verhaal word aangenomen snap ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

vcright29fv.png

Deze afbeelding wordt vaker geïnterpreteerd als een plattegrond met geschrapte gebieden, maar als je goed kijkt zie je dat het in feite alleen maar de normale gebieden zijn die over elkaar heen geplakt zijn. Waarschijnlijk is het gewoon een foutieve texture.

Op Vice Point in het midden kun je nog wel het oorspronkelijke verloop van de kustlijn zien.

Link to comment
Delen op andere websites

vcright29fv.png

Deze afbeelding wordt vaker geïnterpreteerd als een plattegrond met geschrapte gebieden, maar als je goed kijkt zie je dat het in feite alleen maar de normale gebieden zijn die over elkaar heen geplakt zijn. Waarschijnlijk is het gewoon een foutieve texture.

Op Vice Point in het midden kun je nog wel het oorspronkelijke verloop van de kustlijn zien.

idd, en als je goed kijkt zie je onder aan de kust waar de vuurtoren staat naar de andere kant vna dat uiteindelijke eiland gaat, zie je ook znad liggen, waarom zou je strand plaatsen tussen 2 wegen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Dit zag ik op een trailer:

Misschien betekent dat dat er nog een toren was?

Nee, het was geen LQ filmpje dat het beeld zo slecht was als op Youtube (dat je frames twee keer ziet, ene keer gewoon andere keer vaag)

post-97708-1276954489,6.png

Bewerkt: door Rikzone
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

het GTA peopletjes hier nog een vraagje: wat is beter de gta vice city die oorspronkelijk bedoelt was of de gta die er tog uit is gekomen??

en daarmee bedoel ik:

je hebt een oude versie van gta vice city met bijvoorbeeld een veel grootere fort baxter en andere auto`s en die dingetjes die zijn verwijdert voor de release.

of de nieuwe versie en daarmee bedoel ik: de versie waarmee hij is uitgekomen.

met modding kan je de beta bekijken...

Bewerkt: door hans1998
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...