Jump to content

Echt 1GB Video geheugen in laptop?!


Gijsso

Recommended Posts

[sarcasm]

Zoals je nu reageert, gaan veel mensen je nog willen helpen. :tu:

Wij willen alleen maar helpen door je te verwijzen naar veel betere laptops voor dat geld, en de meesten zouden dat appreciëren. Jij blijkbaar niet.

Snel mods, slotje!

[/sarcasm]

EDIT: [sarcasm] tags toegevoegd om aan te duiden hoe sarcastisch deze post was. ^_^

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Senne

    8

  • Gijsso

    7

  • Limbolander

    4

  • rakker126

    4

Top Posters In This Topic

Zoals je nu reageert, gaan veel mensen je nog willen helpen. :tu:

Wij willen alleen maar helpen door je te verwijzen naar veel betere laptops voor dat geld, en de meesten zouden dat appreciëren. Jij blijkbaar niet.

Snel mods, slotje!

Ik snap dat iedereen wilt helpen, dat apprecieer dat ik ook, maar nu gaat het helemaal nergens meer over, vind jij dat zelf niet? Het gaat wel ergens over, maar niet meer wat mijn vraag is (of er nou echt 1GB inzit). Daar hebben we het discussie topic voor om zo door te lullen. Wat jullie nu allemaal proberen, is wie weet het meeste van hardware af. Een soort race. En dat zie ik in elk hardware topic gebeuren. En daar erger ik me aan. Ik vroeg alleen maar dat, en dan krijg ik meer informatie dan dat ik op Wikipedia ooit zal vinden.

Snap jij een beetje hoe ik me nu voel. Ik ben niet zo'n hardware freak. Ik hoef alleen maar de basis te weten, verder niks. Ik vind het ook fijn dat jullie mij willen helpen aan een Quadcore enzo, en nu ga ik er ook serieus overwegen, maar als iemand gaat praten dat een 9600 GTM een 8800 GS.. is, daar heb ik ook geen ene zak aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het fijn vindt dat we je aan een Quad Core helpen, dan zou je 't toch ook fijn moeten vinden dat we je aan de beste videokaart proberen te helpen? We proberen je gewoon een zo goed mogelijke pc te zoeken voor dat geld (is een soort van automatisme :puh: ), en niet enkel een processor maakt een pc goed.

Sprunk corrigeerde me overigens gewoon, dat is heus geen race om kennis hoor. :N En je hebt er wel iets aan, alleen indirect. Wij discussiëren welke kaart 't beste is, en dat komt dan uiteindelijk toch jou ten goede?

Link to comment
Delen op andere websites

En dat zie ik in elk hardware topic gebeuren. En daar erger ik me aan. Ik vroeg alleen maar dat, en dan krijg ik meer informatie dan dat ik op Wikipedia ooit zal vinden.

Je hoeft hier je vraag niet te stellen hoor... Er zijn genoeg andere forums waar mensen iets minder vriendelijk zijn.

Zal ik jou eens vertellen wat mij ergert?

Mensen die het niet waarderen dat hun wat word verteld, als je het niet kan hebben dat wij je iets bijbrengen kan je net zo goed terug in je grot kruipen.

Bewerkt: door TaartJJ~!
Link to comment
Delen op andere websites

Als je het fijn vindt dat we je aan een Quad Core helpen, dan zou je 't toch ook fijn moeten vinden dat we je aan de beste videokaart proberen te helpen? We proberen je gewoon een zo goed mogelijke pc te zoeken voor dat geld (is een soort van automatisme :puh: ), en niet enkel een processor maakt een pc goed.

Dat snap ik allemaal. Ik weet wel een beetje af van hardware, en dat jullie willen helpen, dan vind ik ook heel fijn, maar at automatisme vind ik behoorlijk irritant als ik alleen maar 1 ding vraag waar ik nadrukkelijk vraag om niks over desktops te praten omdat ik die toch nie neem, hoe hard jullie mij overtuigen, en dat doen jullie dan toch. Dat vind ik behoorlijk irriterend.

Sprunk corrigeerde me overigens gewoon, dat is heus geen race om kennis hoor. :N En je hebt er wel iets aan, alleen indirect. Wij discussiëren welke kaart 't beste is, en dat komt dan uiteindelijk toch jou ten goede?

Ik denk dat je in laptops voor dat geld niet veel hoger krijgt dan die 2 HP's.

En dat zie ik in elk hardware topic gebeuren. En daar erger ik me aan. Ik vroeg alleen maar dat, en dan krijg ik meer informatie dan dat ik op Wikipedia ooit zal vinden.

Je hoeft hier je vraag niet te stellen hoor... Er zijn genoeg andere forums waar mensen iets minder vriendelijk zijn.

Zal ik jou eens vertellen wat mij ergert?

Mensen die het niet waarderen dat hun wat word verteld, als je het niet kan hebben dat wij je iets bijbrengen kan je net zo goed terug in je grot kruipen.

Heb ik gezegd dat ik het niet waardeer? Nee, dan moet je dat niet zeggen. Maar ik vraag maar 1 ding, en dan krijg ik echt zoveel adviesen en dan komt er iemand tussen die dan weer de kaarten gaat vergelijken. Is het nou zo moeilijk om een vraag te beantwoorden? Ja, blijkbaar wel. Of het is gewoon als iemand goed de vraag heeft beantwoord, dat jij (niet persoonlijk bedoeld, ik bedoel met jij in het algemeen) vind dat je ook moet posten, zodat je postcount lekker omhoog gaat.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Relaxe take it eeeeeasssy lalalalalallalalallalal

Relaxe take it eeeeeasssy lalalalalallalalallalal

Serieus, rustig aan. Deze mensen proberen je alleen maar te helpen. Wanneer je eigenweis wilt zijn, ok, eigen schuld.... Je kan btw een destkop voor paar 100 tjes kopen die Spore lekker draait en dan kan je ook nog een relaxte laptop kopen...

Relaxe take it eeeeeasssy lalalalalallalalallalal

Relaxe take it eeeeeasssy lalalalalallalalallalal

Link to comment
Delen op andere websites

In Sprunks laatste post staat nochtans een beest van een laptopje, met die grafische kaart kan je mooi gamen. En hij kost minder dan die HP van 1400 euro. ^_^

Ik bedoel dus >>deze<<

Overigens moet je niet echt naar 't merk van een pc kijken, alle hardware onderdelen komen toch van dezelfde fabrikanten. Intel, AMD, Ati, Nvidia.. Of er nu een HP logo op de buitenkant plakt of een Acer, normaal gezien maakt het niet zo heel erg veel uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, aan dat heb ik wel wat, maar wat rakker 126 post niet. Voor de laatste keer: IK GA GEEN DESKTOP KOPEN. IK HEB ER DE RUIMTE ER NIET VOOR.

Iedereen wilt me helpen, dat vind ik ook heel heel fijn, maar soms is het te veel van het goede. Als iemand nou nog een andere optie ipv een van de vorige post, ga je gang, graag. Maar aub verder niks, want anders ga ik door de bomen het bos niet zien, en dan zit ik met een kut geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, aan dat heb ik wel wat, maar wat rakker 126 post niet. Voor de laatste keer: IK GA GEEN DESKTOP KOPEN. IK HEB ER DE RUIMTE ER NIET VOOR.

Iedereen wilt me helpen, dat vind ik ook heel heel fijn, maar soms is het te veel van het goede. Als iemand nou nog een andere optie ipv een van de vorige post, ga je gang, graag. Maar aub verder niks, want anders ga ik door de bomen het bos niet zien, en dan zit ik met een kut geval.

gast als je plaats hebt voor je laptop met muis erlangs heb je ook plaats voor een desktop, dikke bullshit dus, maargoed zelf weten he

verder mag senneken wel ophouden met advies geven als die denkt dat quadcore dubbele performance geeft tov dualcores..

Link to comment
Delen op andere websites

GTAgijzo zoekt een goede game laptop. En dan kom jij aanzetten met een Intel Atom, en 1 GB geheugen. Als je nu denkt dat je heel grappig bent heb ik slecht nieuws. Dat ben je niet. In dit subforum is een beetje serieus zijn echt wel mogelijk, toch? :Y

@ Sctrz: Sinds wanneer neemt een latop + muis even veel ruimte in als een case + muis + toetsenbord + scherm? :bonk:

GTAgijzo wilt nou eenmaal een latop. Hij zegt dat hij geen ruimte heeft voor een desktop, dan zal dat ook wel zo zijn. Misschien wilt hij wel een desktop maar kan hij dat echt niet kwijt op zijn kamer. De hele tijd door blijven drammen heeft geen zin. Ik ben het ook met hem oneens. Maar het is zijn mening en dat respecteer ik ook. Kunnen anderen dat nou ook eens doen a.u.b. Dit is niet om modje te spelen, maar omdat ik me een breuk lach dat al in meer dan 5 posts word verwezen naar een desktop terwijl hij dat niet wilt.

@ GTAgijzo: Nogmaals: neem deze snelle Laptop. Quad core, 4 GB RAM, 9800M kaart. Hier gaat zelfs GTA IV op medium draaien! heel misschien nog wel hoger ook. :)

Link to comment
Delen op andere websites

GTAgijzo zoekt een goede game laptop. En dan kom jij aanzetten met een Intel Atom, en 1 GB geheugen. Als je nu denkt dat je heel grappig bent heb ik slecht nieuws. Dat ben je niet. In dit subforum is een beetje serieus zijn echt wel mogelijk, toch? :Y

@ Sctrz: Sinds wanneer neemt een latop + muis even veel ruimte in als een case + muis + toetsenbord + scherm? :bonk:

GTAgijzo wilt nou eenmaal een latop. Hij zegt dat hij geen ruimte heeft voor een desktop, dan zal dat ook wel zo zijn. Misschien wilt hij wel een desktop maar kan hij dat echt niet kwijt op zijn kamer. De hele tijd door blijven drammen heeft geen zin. Ik ben het ook met hem oneens. Maar het is zijn mening en dat respecteer ik ook. Kunnen anderen dat nou ook eens doen a.u.b. Dit is niet om modje te spelen, maar omdat ik me een breuk lach dat al in meer dan 5 posts word verwezen naar een desktop terwijl hij dat niet wilt.

@ GTAgijzo: Nogmaals: neem deze snelle Laptop. Quad core, 4 GB RAM, 9800M kaart. Hier gaat zelfs GTA IV op medium draaien! heel misschien nog wel hoger ook. :)

pc onder bureau/tafel, scherm ipv laptop, toetsenbordje en muis erlangs is ong zelfde plaats als laptop..

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik zo offtopic ga maar iemand moet deze gast bij zijn wijze brengen :duh: En dit komt bot over maar het is de harde waarheid. Kan ik niks aan doen :N

pc onder bureau/tafel, scherm ipv laptop, toetsenbordje en muis erlangs is ong zelfde plaats als laptop..
Ik heb zelf een laptop en een Desktop. Nou.... Ik zie echt wel een ruimte verschil eigenlijk.... Want ten eerste... De systeemkast is minsens 4 keer zo groot als die hele laptop. En dan nog de accessoires erbij. Dan kom je echt wel op meer ruimte uit.

Ik erger me hier echt kapot aan he... GG vraagt om gewoon te stoppen over een desktop. Hij hoeft er geen. Is dat nou moeilijk om te bevatten? Als hij een laptop wil laat hem dan. En hij wil het ook meenemen naar vrienden (bv.). Dat zie ik hem niet doen met een desktop. Je moet het eens allemaal naast elkaar zetten alleen al. Of alles opmeten. Nou dan kom je uit op grote verschillen....

Even voor Gijs...

Wat senneken al zei... Let niet op het merk. Hardware komt uit dezelfde fabriek. Er zit alleen een ander frontje omheen. En heel soms heb je geluk dat de windows nog is aangepast met bepaalde programma's er standaard op. Ook is het gewoon mogelijk dat er 1GB Video Geheugen in een laptop kan. Anders zou het er toch niet staan? :7 Maar btp kies je eigen laptoppie uit waarbij jij een goed gevoel hebt.

Greetz,

zamg0d1

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...