Jump to content

Echt 1GB Video geheugen in laptop?!


Gijsso

Recommended Posts

verder mag senneken wel ophouden met advies geven als die denkt dat quadcore dubbele performance geeft tov dualcores..

Rustig schat, ik weet heus wel dat dat in theorie niet zo is. Ik hield 't simpel omdat GTA Gijsso zelf zegt dat hij geen hardware freak is, en als ik kom aanzetten met een tekst dat een Quad Core @ 2 ghz rated wordt als een #.## Single Core, dan had hij nog meer geklaagd dat hij door de bomen het bos niet meer ziet. Feit is wel dat hij twee Cores meer heeft, en merkbaar betere prestaties oplevert.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Senne

    8

  • Gijsso

    7

  • Limbolander

    4

  • rakker126

    4

Top Posters In This Topic

@ GTAgijzo: Nogmaals: neem deze snelle Laptop. Quad core, 4 GB RAM, 9800M kaart. Hier gaat zelfs GTA IV op medium draaien! heel misschien nog wel hoger ook. :)

Groot gelijk, dat is echt wel vreselijk goedkoop voor een laptop, quadcore en Nvidea 9800. Overigens, ik heb een kleine kamer en daar past een desktop echt niet, als Gijsso een laptop wilt, dan wilt ie er eentje, PUNT.

Edit: Damn, 1 GB videogeheugen, had ik zoveel geld, ik kocht meteen die Nvidea 9800 laptop. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

@ GTAgijzo: Nogmaals: neem deze snelle Laptop. Quad core, 4 GB RAM, 9800M kaart. Hier gaat zelfs GTA IV op medium draaien! heel misschien nog wel hoger ook. :)

Groot gelijk, dat is echt wel vreselijk goedkoop voor een laptop, quadcore en Nvidea 9800. Overigens, ik heb een kleine kamer en daar past een desktop echt niet, als Gijsso een laptop wilt, dan wilt ie er eentje, PUNT.

Edit: Damn, 1 GB videogeheugen, had ik zoveel geld, ik kocht meteen die Nvidea 9800 laptop. :puh:

Jongejongejonge, hij had zijn punt ook al duidelijk gemaakt, dan hoef jij dat niet meer te doen, dat is hetzelfde als wij gaan zeggen 'pak deze laptop' en hem dezelfde laptop sturen bij dezelfde winkel, onnodig dus.

Weet niet of deze zeer goed is en niet al genoemd(Ben niet zo'n laptopkenner) maar dit ziet er toch wel redelijk netjes uit: Klikkie

Link to comment
Delen op andere websites

De vraag van GTAGijsso is beantwoord en hij heeft geen zin om allemaal andere laptops te zien. Accepteer die beslissing gewoon en ga niet doorzeuren. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...