Jump to content

All Points Bulletin

Recommended Posts

• Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• frankyyguy

24

• Sprayboy

21

• Hayte

19

• Nick_Kerkwijk

10

Geplaatst:

Bumpert, APB is verkracht.

Klik!

Vuile homo geldhonden. :duh: Als het zo moet wil ik het nog niet eens spelen. :duh:

Geplaatst:

En die gratis speeltijd zal ook waardeloos zijn. Het zou me niks verbazen als je 500 mensen moet vermoorden voor 10 minuten speeltijd.

Geplaatst:

En die gratis speeltijd zal ook waardeloos zijn. Het zou me niks verbazen als je 500 mensen moet vermoorden voor 10 minuten speeltijd.

Eigenlijk verneukt dat heel het spel omdat je dan automatisch voor extra tijd gaat en misschien de leuke dingen misloopt. Ik vind het iig echt een domme zet van ze.

Geplaatst:

Die speeltijd is voor 1 maand goedkoper als de meeste andere spelen.

10 euro voor APB of 13 voor bijvoorbeeld World of Warcraft, opzich valt het wel mee alleen klinkt het veel door "speeltijden" kopen.

Geplaatst:

Die speeltijd is voor 1 maand goedkoper als de meeste andere spelen.

10 euro voor APB of 13 voor bijvoorbeeld World of Warcraft, opzich valt het wel mee alleen klinkt het veel door "speeltijden" kopen.

Het klinkt niet veel, het is gewoon veel. Vooral als je je bedenkt dat je banden niet kapot kunt schieten, niet eens mensen door de ruit heen dood kan schieten, het vol bugs en glitches zit, je minstens een quad core nodig hebt om het fatsoenlijk te kunnen spelen (ze adviseren zelfs een verdomde SSD), en nu komen ze ook nog eens met dit gebazel over speeltijden. Ik vind het absurd. Als het nou rond kerst uit zou komen, oké. Maar we hebben het hier over een spel wat over anderhalf maand tijd uit moet komen.

Geplaatst: (bewerkt)

Klik!

Wow.. Idee'tje van Ea zeker? :7

Dertig dagen onbeperkt spelen kost 7,99 pond. Dat klinkt wel voordelig, maar het zijn geen euro's. ;) Slimme zet opzich. :D

Het spel lijkt me erg leuk, maar het is verre van perfect. Dat zie ik zelfs als leek die het nog nooit gespeeld heeft aan de gameplay filmpjes.. Wie weet worden de kosten later nog veranderd, want dit vind ik nog erg duur!

Persoonlijk leek een Gta Mmo me nog beter. Het idee van Gta IV! De realisme in een virituele stad, bowlen met je online vrienden of air hockeyen, kooi vechten tegen online spelers en vechten voor de "Champion titel" (Epische unlocks, zoals kleding) dansen en dronken worden in disco's, Enzovoort. :puh: Zie het al voor me, een virituele super realistische stad zoals Liberty City en een sociale ontmoetings plaats, maar ook nog eens een Mmo waar iedereen z'n eigen manieren heeft om aan geld te komen. (Wapens en drugs verkopen aan online spelers, een bank beroven of geld inzetten bij een Street Race bijv.) Of online gang wars starten om wijken van elkaar te stelen met bezittingen een beetje zoals in APB. Een Mmo in een stad zo realistisch als Liberty City zou perfect zijn met z'n slimme Npc's Ga maar door. :puh:

Heb zo veel te veel ideen om te plaatsen nu.

Conclusie:

Rockstar North.. Vergeet het hele Gta 5 idee, het is erg leuk maar voor de grootste verbetering kun je je beter focussen op een idee als deze.

Sorry voor de offtopic post, maar dat idee lijkt me de ultieme droom voor de meeste gamers. :)

Daar kan geen habbo of WoW tegen op. Zelfs geen Apb. ;)

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

Ik zou de betá trouwens ook wel wat meer willen spelen, maar dat doe ik niet om twee redenen.

1. sheize optimalisatie (al hebben free roamers dit probleem wel vaker)

2. de updates zijn gewoon té groot, ik moet nou een update downloaden van 4.7GB O.o

Geplaatst: (bewerkt)

Het idee van extra gratis speeltijd vind ik maar niks, het is gewoon niet leuk om telkens gratis speeltijd te winnen inplaats van de dingen toe doen die je eigenlijk hoort te doen. Kortom, het houdt de fun tegen. :zz: Dit moeten ze echt veranderen.

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

Klik!

WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP?! Echt... Ik was nog van plan hem te "kopen", maar nu echt niet meer....

Geplaatst:

Typisch EA, wat een afzetterij. :7

De kans was klein dat ik hem ging kopen, maar nu zeker niet meer. :N

Geplaatst:

Typisch EA, wat een afzetterij. :7

De kans was klein dat ik hem ging kopen, maar nu zeker niet meer. :N

Het leek ook zo mooi te worden, jammer dat die geldwolven overal geld in zien. Ik hoop dat ze dik verlies draaien op dit spel. Wat waarschijnlijk ook gebeuren gaat.

Geplaatst:

Vooral als je nadenkt dat de systeemeisen 2.5GB of hoger, óf 64-bits zijn.

Daar klopt alleen geen meuk van, aangezien 64-bits zwaarder is dan 32-bits...

Ach ja, misschien als ik een fatsoenlijke pc krijg dat ik hem ga kopen, hopelijk is de prijs dan omlaag gegaan...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...