Jump to content

All Points Bulletin


dutchkiller

Recommended Posts

Zeh interwebz zegt dat er nog geen release is. Er is wel laatst een nieuwe podcast uitgekomen, die zoals gewoonlijk te veel verschilt in geluids volume (soms moet je je speakers harder aan laten staan, en soms juist zachter), en bar weinig nieuwe informatie vertoonde (je zou bijna denken dat ze reclame voor last.fm moeten maken).

Realtime Worlds lijkt dezelfde soort release date systeem als Valve te hebben. Eerst postponen, en daarna gewoon onduidelijkheid.

Sjongejonge, dan komt ie zeker pas over 2 jaar uit als het zo moet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • frankyyguy

    24

  • Sprayboy

    21

  • Hayte

    19

  • Nick_Kerkwijk

    10

Sinds vijf minuten geleden maakt het me geen ene reet meer uit.

Hi Hayte,

Congratulations!

You have been selected to be an APB beta tester! You are about to enter San Paro and choose your path as a criminal or an enforcer!

EDIT: nevermind, ik wil dat het snel uitkomt, kennelijk kan je met de beta maar op bepaalde tijden APBén. Zoals dit weekend.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Sinds vijf minuten geleden maakt het me geen ene reet meer uit.

Hi Hayte,

Congratulations!

You have been selected to be an APB beta tester! You are about to enter San Paro and choose your path as a criminal or an enforcer!

EDIT: nevermind, ik wil dat het snel uitkomt, kennelijk kan je met de beta maar op bepaalde tijden APBén. Zoals dit weekend.

Dat is wel beter dat je beta tester bent!

Kun je misschien een filmpje maken hoe het er nu echt uitziet bijvoorbeeld?

Link to comment
Delen op andere websites

Zal waarschijnlijk wel niet mogen (niet dat het me echt iets uitmaakt), maar ik moet eerst kijken of het fatsoenlijk loopt op m'n pctje. Als ik nog een fatsoenlijke frame rate eruit weet te poepen tijdens filmen post ik hier natuurlijk wel iets.

Ben nou trouwens een update aan het downloaden... van 8GB :duh:

Ik hoop wel dat ik een auto kan customizen en m'n poppetje kan maken, zodat ik morgen gewoon meteen kan gaan spelen xD

Edit: Nevermind, ik kan, als ik geluk heb, APB spelen voor vier uurtjes morgen. Anders 2 uur. Waarvan ik er eentje nodig heb om een poppeke te maken + stuff en de settings goed te zetten xD

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Net twee uur gespeeld, en echt super tevreden ben ik niet. Het inloggen in een server duurde veels te lang, het rondlopen ging nog wel, maar als ik ging schieten en rijden ging het laggen als de pest (of dat aan m'n Pentium D'tje komt of aan de server denk ik niet, maar ik denk de eerste), en voor het customizen had ik geen tijd O.o

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft wel potentie, maar hij is (net als de meeste free roamers) nogal zwaar voor je pc (volgens de min. requirements heb je 4GB nodig...?), lijkt kwa graphics (op low :puh:) redelijk veel op Saints Row 2 (ook op low), de missies waren ook redelijk irritant. Wil ik gewoon op zoek gaan naar winkels en shizzle in de stad, krijg ik de hele tijd oproepen. Wil je deze missie doen? Wil je dit poppeke vermoorde? Wil je dit, wil je dat? Nee, ik wil gewoon nieuwe wapens kopen verdomme. Het rijden ging bij mij ook niet helemaal vlekkeloos. Ik weet niet of dit door de server komt of door mijn computer, ik denk een mix.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk ook nog gewoon een bèta, dus de servers en systeemeisen zullen bij lange na nog niet optimaal zijn. Het missiesysteem is overigens zo gemaakt dat geen enkele speler zichzelf hoeft te vervelen. Vandaar dat je telkens oproepen voor missie's krijgt, de ontwikkelaar heeft namelijk aan te geven dat het voor spelers niet leuk is om twee kilometer te moeten rijden en dan weer twee kilometer moeten rijden om bij objectives te komen. Dit systeem laat je gewoon overal verschillende missie's uitvoeren, waarschijnlijk is dat ook de snelste manier om aan wapens en geld te komen om spullen van te komen.

Ik ben overigens wel benieuwd; hoe groot is de stad en lopen er ook computergestuurde personages rond in de stad? Anders zou de game het alleen moeten hebben van online spelers en meestal zijn die niet zo vriendelijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er lopen wel NPC's rond, maar die hebben de AI van een aap. Als ik daar met m'n über lagg busje aan kom rijden rennen ze niet weg ofzo, dus heb ik er wel een paar omgereden :S

De stad is wel redelijk groot denk ik, al heb ik hem natuurlijk niet helemaal kunnen bezoeken ;)

Maar het missie systeem is op zich wel makkelijk, alleen vind ik het irritant dat er geen (duidelijke) knop is om ze allemaal eventjes uit te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...