Jump to content

Forza Motorsport 3


Racingfreak

Recommended Posts

Ja, TE makkelijk ja. Ik vond dat Forza altijd hardcore was en dat moeten ze niet opeens los laten. Het moet blijven zoals het is en niet gay dingetjes als ''Automatic Breaks''. Het bestaat niet eens in het echt!

Vroeger was het in Forza zo:

Crash je in de laatse ronde van een Endurance Race (lap 29/30 ofzo), nou, dan heb je dikke pech! Moest je het overnieuw doen en alleen de mensen die het spel écht willen spelen, en niet pussy zijn, gaan door.

Nu is het eventjes: ''Oh, REWIND!''

FORZA 1 FTW!!!!!!!

Forza 1 was pure hardcore racing, Forza 2 liet dit naar mijn gevoel een beetje los, weet niet waarom, maar Forza 1 vond ik beter.

Forza 1 had ook van die downhill banen, en die waren vet, vooral voor te driften, Forza 2 had dit niet meer en was minder driftachtiger dan Forza 1.

Forza 2 had qua bumpers enzo minder keus dan Forza 1, en Forza 1 was de stickergedeelte minder, maar Forza 2, kom op zeg, 2 keuzes voor Supercharger? Verschil was er niet behalve eentje klein beetje meer power gaf, maar dat was het, die ene keuze hadden ze achterwegen kunnen laten.

En nu dan die auto brake function, hallo, het is een simulatie spel, geen NFS-ISAPUSSYGAME.

En dan nog niet gesproken over die afschuwelijke REWIND functie, verdomme, als MS zo doorgaat, gaat deze game regelrecht de afgrond in. :duh:

Ach, zo erg is het niet. Je stelt je aan.

Forza 3 wordt gewoon vet cool!

Ik vind dat Ferry zich helemaal niet aanstelt. Het is gewoon een pussy game aan het worden. Dan willen ze hiermee misschien een groter publiek aan kunnen spreken maar ze raken een ook publiek krijt. Mensen die een échte racegame willen. Ik vind dat FerryN dus totaal gelijk heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    19

  • NickOwnage

    12

  • FerryN

    11

  • lexus123

    9

Top Posters In This Topic

Ach, zo erg is het niet. Je stelt je aan.

Forza 3 wordt gewoon vet cool!

Ik stel me niet aan, ik zie dat dit gewoon een bout game gaat worden als deze baggere onzin erin gaat komen.

Dan is het niet GT5 is bout omdat het op zich laat wachten, maar dan is het Forza 3 de pussyfart race game omdat MS weer dom bezig is en alles weer aan het verneuken is.

Dat jij die rewind functie en zo'n tering onzin leuk vind, ok, maar voor iemand die een simulatie game wilt spelen is die troep dus alleen maar overbodig en maakt het geen simulatie game meer, en wat was Forza oorspronkelijk, een simulatie game.

Hierboven, you got my point ;)

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk doen ze dit alleen maar om een groter publiek aan te spreken en what's te problem. Als jij die dingen niet wil gebruiken dan gebruik je ze toch niet? Weet zeker dat je het ook gewoon uit kan zetten

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, zo erg is het niet. Je stelt je aan.

Forza 3 wordt gewoon vet cool!

Ik stel me niet aan, ik zie dat dit gewoon een bout game gaat worden als deze baggere onzin erin gaat komen.

Dan is het niet GT5 is bout omdat het op zich laat wachten, maar dan is het Forza 3 de pussyfart race game omdat MS weer dom bezig is en alles weer aan het verneuken is.

Dat jij die rewind functie en zo'n tering onzin leuk vind, ok, maar voor iemand die een simulatie game wilt spelen is die troep dus alleen maar overbodig en maakt het geen simulatie game meer, en wat was Forza oorspronkelijk, een simulatie game.

Hierboven, you got my point ;)

Ik hoef geen autobrake, en al helemaal geen rewind, maar ik denk wel dat Turn10 het niet nog verder gaat 'casualiseren'....

Naast de rewind etc. blijft er toch nog een hele realistisch en mooie game over? Die Rewind en Autobrake functies zijn maar een klein onderdeel van het spel. En als je het niet wil gebruiken, doe je dat niet (ga ik dus ook niet doen)! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, zo erg is het niet. Je stelt je aan.

Forza 3 wordt gewoon vet cool!

Ik stel me niet aan, ik zie dat dit gewoon een bout game gaat worden als deze baggere onzin erin gaat komen.

Dan is het niet GT5 is bout omdat het op zich laat wachten, maar dan is het Forza 3 de pussyfart race game omdat MS weer dom bezig is en alles weer aan het verneuken is.

Dat jij die rewind functie en zo'n tering onzin leuk vind, ok, maar voor iemand die een simulatie game wilt spelen is die troep dus alleen maar overbodig en maakt het geen simulatie game meer, en wat was Forza oorspronkelijk, een simulatie game.

Hierboven, you got my point ;)

Ik hoef geen autobrake, en al helemaal geen rewind, maar ik denk wel dat Turn10 het niet nog verder gaat 'casualiseren'....

Naast de rewind etc. blijft er toch nog een hele realistisch en mooie game over? Die Rewind en Autobrake functies zijn maar een klein onderdeel van het spel. En als je het niet wil gebruiken, doe je dat niet (ga ik dus ook niet doen)! :Y

Als ik die game zou spelen, zou ikzelf het ook niet gebruiken, maar de achtergrond van die rotzooi is het hem juist, ze willen er een realistische game van maken, maar ze willen tegenlijk die onzin erin duwen zodat het meer op een arcade racer lijkt en dus meer mensen de game zouden spelen, maar ik speel niet voor jan lul Forza, want er zijn niet veel fatsoenlijke simulatie games, als ze die game zoals Forza 1 maken, maar dan veel uitgebreider, dat zou pas een simulatie game zijn, en bedenkt, 'hey, er zit een rewind functie in' , dat is gewoon zo gay.

MS heeft al een hele goede arcade racer namelijk PGR, want die is een stuk makkelijker dan FM, dus om FM meer arcade te maken zie ik het nut niet van in.

In Forza gebruik ik namelijk ook geen TCS(Traction control) of STM (stability system) of automatisch schakelen, alleen ABS staat bij mij aan, en zelfs die staat soms uit, en als je die lijn uitzet is het helemaal de bom, zo rijden is een kunst, en daar draait FM juist om, en niet met ABS en TCS en STM aan en dan zelfs met rewind functie aan en automatic brakes, dat is gewoon voor gays.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoef geen autobrake, en al helemaal geen rewind, maar ik denk wel dat Turn10 het niet nog verder gaat 'casualiseren'....

Naast de rewind etc. blijft er toch nog een hele realistisch en mooie game over? Die Rewind en Autobrake functies zijn maar een klein onderdeel van het spel. En als je het niet wil gebruiken, doe je dat niet (ga ik dus ook niet doen)! :Y

Ja, maar als je toch in de laatste ronde crasht, en je rijd gewoon over de finish rijd, denk je aan de ene kant:

''Nice, ik heb het gewoon clean, zonder rewind-spul gedaan.''

Maar aan de andere kant denk je:

''Tja, als ik even die rewind-functie had gebruikt, had ik die crash kunnen ontlopen, meer geld gewonnen en mooi over de finish komen.''

Als ze nou die functie er helemaal niet in gestopt hadden, hoefde je ook niet zo over na te denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoef geen autobrake, en al helemaal geen rewind, maar ik denk wel dat Turn10 het niet nog verder gaat 'casualiseren'....

Naast de rewind etc. blijft er toch nog een hele realistisch en mooie game over? Die Rewind en Autobrake functies zijn maar een klein onderdeel van het spel. En als je het niet wil gebruiken, doe je dat niet (ga ik dus ook niet doen)! :Y

Ja, maar als je toch in de laatste ronde crasht, en je rijd gewoon over de finish rijd, denk je aan de ene kant:

''Nice, ik heb het gewoon clean, zonder rewind-spul gedaan.''

Maar aan de andere kant denk je:

''Tja, als ik even die rewind-functie had gebruikt, had ik die crash kunnen ontlopen, meer geld gewonnen en mooi over de finish komen.''

Als ze nou die functie er helemaal niet in gestopt hadden, hoefde je ook niet zo over na te denken.

Daarnaast, dan denk je, voor deze keer gebruik ik dan toch maar de rewind functie, en dan zit je erin, ja, dan zit je ijnde hypnose van de rewind functie en zul je hele leven lang het gaan gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoef geen autobrake, en al helemaal geen rewind, maar ik denk wel dat Turn10 het niet nog verder gaat 'casualiseren'....

Naast de rewind etc. blijft er toch nog een hele realistisch en mooie game over? Die Rewind en Autobrake functies zijn maar een klein onderdeel van het spel. En als je het niet wil gebruiken, doe je dat niet (ga ik dus ook niet doen)! :Y

Ja, maar als je toch in de laatste ronde crasht, en je rijd gewoon over de finish rijd, denk je aan de ene kant:

''Nice, ik heb het gewoon clean, zonder rewind-spul gedaan.''

Maar aan de andere kant denk je:

''Tja, als ik even die rewind-functie had gebruikt, had ik die crash kunnen ontlopen, meer geld gewonnen en mooi over de finish komen.''

Als ze nou die functie er helemaal niet in gestopt hadden, hoefde je ook niet zo over na te denken.

Daarnaast, dan denk je, voor deze keer gebruik ik dan toch maar de rewind functie, en dan zit je erin, ja, dan zit je ijnde hypnose van de rewind functie en zul je hele leven lang het gaan gebruiken.

Ja dat blijft idd toch wel. De verleiding om het te gebruiken...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoef geen autobrake, en al helemaal geen rewind, maar ik denk wel dat Turn10 het niet nog verder gaat 'casualiseren'....

Naast de rewind etc. blijft er toch nog een hele realistisch en mooie game over? Die Rewind en Autobrake functies zijn maar een klein onderdeel van het spel. En als je het niet wil gebruiken, doe je dat niet (ga ik dus ook niet doen)! :Y

Ja, maar als je toch in de laatste ronde crasht, en je rijd gewoon over de finish rijd, denk je aan de ene kant:

''Nice, ik heb het gewoon clean, zonder rewind-spul gedaan.''

Maar aan de andere kant denk je:

''Tja, als ik even die rewind-functie had gebruikt, had ik die crash kunnen ontlopen, meer geld gewonnen en mooi over de finish komen.''

Als ze nou die functie er helemaal niet in gestopt hadden, hoefde je ook niet zo over na te denken.

Daarnaast, dan denk je, voor deze keer gebruik ik dan toch maar de rewind functie, en dan zit je erin, ja, dan zit je ijnde hypnose van de rewind functie en zul je hele leven lang het gaan gebruiken.

Ja dat blijft idd toch wel. De verleiding om het te gebruiken...

En dat is ook een van de redenen dat ze zoiets achterwegen moeten laten, zo'n functie laat de simulatie gedeelte alleen maar vervagen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...