FerryN Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Bij die Toyota zat ik te twijfelen of dat een echte foto was ofniet, zekere geile graphics Reageren
Sjoelie Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 wordt lastig: Halo 3 odst, MW2, Forza 3 Reageren
Dvt Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) Ja ja! Finally, de SUV's zijn aan de beurt voor screens! _O_ Bekijk hier alle screens Bewerkt: 15 juli 2009 door Dvt Reageren
Sjoelie Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 het ziet er zo goed uit, alleen komen er geen nachtcyclys en weer fx in Reageren
Dvt Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 De muscle cars (en een pickup) zijn aan de beurt: Klik hier voor alle screens Reageren
FerryN Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Was je de compact car screenies vergeten? Die staan er ook nog, maar weet niet of je ze gepost hebt. Reageren
Dvt Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Was je de compact car screenies vergeten?Die staan er ook nog, maar weet niet of je ze gepost hebt. Nee toen was ik op vakantie. Maarja nu je er toch over begint: Reageren
.Senne Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 (bewerkt) Komt zeker niet voor pc? Edit: exclusively for Xbox. Bewerkt: 5 augustus 2009 door senneken Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Komt zeker niet voor pc? Edit: exclusively for Xbox. Dat vind ik nou altijd zo jammer. Dan heb je een pc en dan komt er een vette game voor de 360 uit die je wilt hebben. Heb je een 360 komt er weer een vette ps3 game uit die je wilt hebben. En heb je een ps3 komt er weer een vette pc game uit die je wilt hebben. Kunnen ze gewoon niet alle games voor alle platformen maken? Reageren
FerryN Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Komt zeker niet voor pc? Edit: exclusively for Xbox. Dat vind ik nou altijd zo jammer. Dan heb je een pc en dan komt er een vette game voor de 360 uit die je wilt hebben. Heb je een 360 komt er weer een vette ps3 game uit die je wilt hebben. En heb je een ps3 komt er weer een vette pc game uit die je wilt hebben. Kunnen ze gewoon niet alle games voor alle platformen maken? Op die manier willen ze mensen overhalen om bv. een Xbox 360 te kopen, en er zijn er zat die dat doen, dus ze verdienen er juist meer aan. En ik vind het ook jammer, maar het is niet anders, want als Forza serie op de pc was, ik zeker een G25 gekocht zou hebben. Reageren
Dvt Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) Nieuwe screens van diverse Japanse en Amerikaanse auto's: Bewerkt: 12 augustus 2009 door Dvt Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Yeah! de Acura ARX-02a zit erin! alhoewel i hem er best wel afgeraffelt uit vind zien Reageren
Dvt Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Yeah!de Acura ARX-02a zit erin! alhoewel i hem er best wel afgeraffelt uit vind zien Afgeraffelt? Lik mijn reet! Die auto's zijn ziek mooi gemaakt met heel veel details. Maar ja, ik geef wel toe dat ze er allemaal iets te clean uit zien, net als in Gran Turismo. Er mag best wat viezigheid op. Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Yeah!de Acura ARX-02a zit erin! alhoewel i hem er best wel afgeraffelt uit vind zien Afgeraffelt? Lik mijn reet! Die auto's zijn ziek mooi gemaakt met heel veel details. Maar ja, ik geef wel toe dat ze er allemaal iets te clean uit zien, net als in Gran Turismo. Er mag best wat viezigheid op. dan heb jij hem nooit in het echt gezien kennelijk of op pics? hij lijkt er totaal niet op. de paint is anders, hij is heel dof daar en het model zlef ook niet, dan mag het wel high res zijn, maar er klopt weinig vna de verhoudingen lijkt mij zo Reageren
FerryN Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 Yeah!de Acura ARX-02a zit erin! alhoewel i hem er best wel afgeraffelt uit vind zien Afgeraffelt? Lik mijn reet! Die auto's zijn ziek mooi gemaakt met heel veel details. Maar ja, ik geef wel toe dat ze er allemaal iets te clean uit zien, net als in Gran Turismo. Er mag best wat viezigheid op. dan heb jij hem nooit in het echt gezien kennelijk of op pics? hij lijkt er totaal niet op. de paint is anders, hij is heel dof daar en het model zlef ook niet, dan mag het wel high res zijn, maar er klopt weinig vna de verhoudingen lijkt mij zo De paintjob klopt wel: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.