Jump to content

Forza Motorsport 3


Racingfreak

Recommended Posts

Ik ken al mensen die het spel al hebben.

Off:

Geweldig Man. wil je nu een koekje?

Wat maakt ons dat uit,.

On:

Ik vind het nu toch weer jammer dat ik een PS3 heb want nu mis ik dit grandioze racespel :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    19

  • NickOwnage

    12

  • FerryN

    11

  • lexus123

    9

Top Posters In This Topic

Ik ken al mensen die het spel al hebben.

Off:

Geweldig Man. wil je nu een koekje?

Wat maakt ons dat uit,.

On:

Ik vind het nu toch weer jammer dat ik een PS3 heb want nu mis ik dit grandioze racespel :-(

doe rustig man,als hij dat leuk vind om te vertellen is dat toch ok?mij maakt het ook niks uit dat je het jammer vind dat je een PS3 hebt maar daar zeg ik toch ook niks van(behalve nu dan)?

OT:dee 2 was gewoon goed en speel ik nog dus wil deze ook wel hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb F3 ook al, en moet zeggen, qua wagens en graphics gaan ze vooruit, maar vind ik Forza 1 toch het beste, daarna Forza 3 en dan Forza 2.

Forza 2 miste de uphill en downhill races, die waren cool en Forza 1 was voor driften het fijnste, en Forza 3 heeft de up- en downhills weer :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken al mensen die het spel al hebben.

Off:

Geweldig Man. wil je nu een koekje?

Wat maakt ons dat uit,.

Ja, want als je even naar de datum gekeken had, kon je gezien hebben dat het op de 15de gepost is en het spel komt voor EU pas op de 23ste uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik heb de Forza 3 Elite bundle gekocht (RROD op mijn ouwe Xbox) en ik vind die spel GEWELDIG! :dans: Ik vind het zeker leuk dat je van meest kansloze auto's *cough*Datsun*cough* een super auto kan maken die echte superauto's ownt. Ik gebruik nu een R3 class Chevrolet Camaro (de nieuwe model, niet die oude muscle car) met een custom Halo paintjob (zelf gemaakt), dat ding haalt F1 Mclarens met gemak in. En mijn beste auto is een R3 Lamborgini Reventon (voor maar 90.000CR stock versie gekocht, echt een koopje) met een MW2 paintjob (zelf gekocht :puh: ), ik heb ook zelf een Halo paintjob voor gemaakt, maar de MW2 paintjob is cooler.

Weet eigenlijk iemand of je de snelheidsmeter naar KPH kan veranderen en zo ja dan waar?

Link to comment
Delen op andere websites

'Khoop dat je begrijpt dat je per level een wagen krijgt, de Reventon krijg je daar ook ergens, rond lv 30. ALs je krap bij kas zit kan je de offline Money glitch uitproberen, en hoe be bedoel je de kilmoterteller veranderen? In de cock(!)pit of de virtuele teller, je moet dan even naar instellingen, dan staat er ergens Metric en die moet je vernaderen in Default dacht ik.

Bewerkt: door The360box
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

'Khoop dat je begrijpt dat je per level een wagen krijgt, de Reventon krijg je daar ook ergens, rond lv 30. ALs je krap bij kas zit kan je de offline Money glitch uitproberen, en hoe be bedoel je de kilmoterteller veranderen? In de cock(!)pit of de virtuele teller, je moet dan even naar instellingen, dan staat er ergens Metric en die moet je vernaderen in Default dacht ik.

Wat bedoel je met offline money glitch? En het was me gelukt om de snelheid naar KPH te veranderen. Ik heb de Reventon gekregen, maar die heb ik op de auction house gezet, ik zou eigenlijk moeten kijken of ik iets heb verdient.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Forza Motorsport 3

Ontwikkelaar: Turn 10 Studios

Uitgever: Microsoft Gamestudios

Genre: Racen

Platforms: 3D?

Aantal spelers: 1-2 Singleplayer, 2-8 Multiplayer

Release: Oktober 2009

Demo: Is al uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel een beetje laat hé? Maar in ieder geval vind ik dit spel top :dans: ! Het stickers ontwerpen vind ik nog wel het allerleukst :) . Zo heb ik laatst een dikke roestbak van de Datsun (Bluebird) 510 gemaakt :puh: en heb ik een gouden Nike Ford Fusion Stockcar gemaakt. Het racen doe ik niet zo vaak omdat ik een manier heb om heel snel heel veel geld te verdienen (deze) maar als ik al race geniet ik er wel volop van. Vooral als ik mijn Chrysler 300C weer eens uit de kast (garage :puh: ) mag halen. Voor de rest heeft dit spel geweldige graphics en vooral de auto's zijn mooi gedetailleerd, ook de banen zien er gelikt uit :) . Het enige minpunt van dit spel is de autoschade. D'r komen hoogstens een paar deukjes in als je met 300 km/u tegen de vangrail klapt. Daarintegen is de mechanische schade van de auto wel weer goed uitgewerkt, dus als je hard genoeg crasht kan je bijna niet meer vooruit komen ^_^ .

Al met al is dit een must-have voor alle raceliefhebbers _O_ .

PS. Ik heb ook al gehoord van Forza Kinect, die in 2011 uitkomt. Met dat spel heb je helemaal geen controller meer nodig. Je kunt dan gewoon met je handen een luchtstuur ( :7 ) vastpakken en racen. Hier een filmpje van Kinect:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...