Jump to content

Masturbatie & Seks

ThunderDuck

Rukken  

325 leden hebben gestemd

1. 1. Gerukt?

• Ja
      262
    • Nee
      46
  2. 2. Glijmiddel?

• Ja
      18
    • Nee
      246
    • Niet gerukt
      44

Recommended Posts

• Reacties 2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dr.Oppai

189

• wesley123

88

• moechy

82

• CrackerzElite

65

Ik denk dat we nu wel een beetje meer ontopic moeten gaan, en dan bedoel ik niet praten over levensbedreigende bevredigingstechnieken of seks met reeds dode wezens. :engel:

Men is de hele tijd al ontopic want het gaat over wurgseks en seks met doden. Het topic heet nou eenmaal "Masturbatie en seks".

(...) en dan bedoel ik niet praten over levensbedreigende bevredigingstechnieken of seks met reeds dode wezens.

Wat ben jij saai zeg :zz:

Delen op andere websites

Ik denk dat we nu wel een beetje meer ontopic moeten gaan, en dan bedoel ik niet praten over levensbedreigende bevredigingstechnieken of seks met reeds dode wezens. :engel:

Men is de hele tijd al ontopic want het gaat over wurgseks en seks met doden. Het topic heet nou eenmaal "Masturbatie en seks".

(...) en dan bedoel ik niet praten over levensbedreigende bevredigingstechnieken of seks met reeds dode wezens.

Kan best, maar dan is de opmerking "dat we nu wel een beetje meer ontopic moeten gaan" nog altijd onzin.

/wijsneus

Delen op andere websites

Kan best, maar dan is de opmerking "dat we nu wel een beetje meer ontopic moeten gaan" nog altijd onzin.

/wijsneus

Mee eens; het topic gaat over masturbatie & seks, het feit dat wij praten over vormen van seks die jou niet aanstaan geeft jou niet het recht te eisen weer ''ontopic'' te gaan, we waren bovendien al ontopic. Dit is eenzelfde geval als dat belachelijke bericht in het Ben je wel eens bang?-topic :@ , en voor die onzin mij 20% warn geven.. Yeah right!

Ontopic: Ik heb me een paar dagen terug nog bevredigd.

Bewerkt: door Dotz
Delen op andere websites

Ik houd van de hotdog! 0_0

EN IK VAN PIZZA

Zou je een toelichting kunnen geven op het standje ''pizza'' :? ?

Dit werkt alleen als je dik bent. Je zorgt ervoor dat je partner op het bed ligt en springt dan op hem/haar. Dit zorgt ervoor dat je partner zo plat is als een pizza.

Dit standje zorgt voor enorm verdriet in de post-coïtale fase aangezien je je partner dan wel kan inleveren bij een recyclepunt, maar bij een slecht huwelijk is het een perfecte uitweg.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...