Jump to content

Assasins creed 2

Recommended Posts

Geplaatst:

heey,

ik heb eergister (koopzondag :puh:) assassins creed 2 gekocht. Het is echt vet!

Veel extra's enzo. Ik heb 22 uur gespeel en ben bij sequence 6 :cab: .

Zeker de moeit waard! :tu: Je kan ook ingame gratis content sparen. :Y Ubisoft Uplay genaamt.

Je moet dan toch een account aanmaken op Ubisoft?

• Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

18

• moechy

14

• Forumrunner

12

• End Of The Riot

12

Geplaatst:

heey,

Zeker de moeit waard! :tu: Je kan ook ingame gratis content sparen. :Y Ubisoft Uplay genaamt.

Je krijgt ze gewoon zonder ubisoft account. Maar om er gebruik van te maken moet je in game op het startmenu op DRIEHOEK drukken om je te registreren.

Geplaatst:

heey,

Je krijgt ze gewoon zonder ubisoft account. Maar om er gebruik van te maken moet je in game op het startmenu op DRIEHOEK drukken om je te registreren.

Als je je ergens moet registreren heet dan in ABN gewoon een Account aanmaken. :cab:

Geplaatst:

heey,

Als je je ergens moet registreren heet dan in ABN gewoon een Account aanmaken. :cab:

Oeps :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb alle trofeeën van Assassin's Creed II zonet verzameld :tu:

Maar één ding begrijp ik niet. Wat probeert men duidelijk te maken met "The Truth" of "De Waarheid"?

Vergeet dit niet in een spoiler te zetten :)

En nog iets: ik heb gelezen dat je EDEN kan lezen in de binaire code op het einde van het filmpje. Hoe zie je dat er in? :?

Bewerkt: door Axelectric_
Geplaatst:

Ik snap er ook geen reet van :?

Ik zie naakt rennende mensen :cab: , maar wat het doel is... geen idee.

Ik snap t! :klap:

01000101=E

01000100=D

01000101=E

01001110=N Das die code. Het betekent: Nothing is true, everything is permitted. (Niets is waar, alles is verzonnen/toegestaan(wist de betekenis niet :puh:))

Waar het filmpje op slaat :

Strikt gesproken is het niet alleen een video. Het is een herinnering, zoals geregistreerd door de Animus. Dit betekent dat Betreft 16 jaar moeten worden een nakomeling van Adam. Niet figuurlijk, maar geboren van genetische afstamming van Adam.

Het geheugen blijkt dat het verhaal van Adam en Eva en de Hof van Eden waar is - in een modeshow. Het lijkt erop dat zij hun meesters niet gehoorzaamden en streefde om te rebelleren door het stelen van een stuk van Eden, een appel, vermoedelijk om zichzelf een soort van verdediging of macht te weerstaan. Dit kan zijn de eerste daad van verzet die leidde tot het conflict beschreven door Minerva. De 'onschuld' van de mensheid verloren is gegaan toen we ons realiseerden hoeveel van hun superioriteit lag in hun technologie, en een oorlog tussen de twee soorten, eerste beschaving en de mens, begon.

Betreft 16's record toont ook aan dat de artefacten, het personeel, de appel, de stukjes van Eden, zijn instrumenten die de eerste beschaving gebruikt om macht uit te oefenen over mensen. Of de artefacten werden gemaakt voor de mens of de mens de controle werden gedaan om artefacten te gehoorzamen, is een andere zaak. Zelfs zo, sommige zijn immuun voor de gevolgen ervan.

Bovendien zijn de Glyph puzzels tips geven om de betrokkenheid van Pieces van Eden in de wereldgeschiedenis. Bekende figuren en cruciale gebeurtenissen kunnen zijn gevormd door de invloed die de technologie kan uitoefenen.

Bewerkt: door JordanMaster

Kijk de gene in het filmpje zijn Adam en Eva in de tuin van Eden. De code op het eind betekent Eden.

Het is een herinnering van de Animus. Adam en Eva waren volgens het filmpje assassijnen. Geen moordenaars maar assassijnen. Ze hebben de appel gestolen en proberen het te verstoppen. De appel is een deel van Eden, net als de staf van de paus. Het zal de mensen tot slaven kunnen maken. De appel zou de hele wereld ruïneren. Ezio Auditore Da Firenze moet de appel zoeken. Daar draait het hele verhaallijn om. BTW: Adam en Eva zijn niet naakt :7 maar hebben een huidskleurig pak aan.

Kijk de gene in het filmpje zijn Adam en Eva in de tuin van Eden. De code op het eind betekent Eden.

Het is een herinnering van de Animus. Adam en Eva waren volgens het filmpje assassijnen. Geen moordenaars maar assassijnen. Ze hebben de appel gestolen en proberen het te verstoppen. De appel is een deel van Eden, net als de staf van de paus. Het zal de mensen tot slaven kunnen maken. De appel zou de hele wereld ruïneren. Ezio Auditore Da Firenze moet de appel zoeken. Daar draait het hele verhaallijn om. BTW: Adam en Eva zijn niet naakt :7 maar hebben een huidskleurig pak aan.

Het zijn toch een soort Avatars? Blauw zijn ze toch? :D

Edit: Het lijkt blauw maar die huid is fluoriserend.

Bewerkt: door NickOwnage

Het zijn toch een soort Avatars? Blauw zijn ze toch? :D

Edit: Het lijkt blauw maar die huid is fluoriserend.

Nou het zijn geen avatars :7 maar ze hebben de assassins techniek(free-running). Eerst dacht ik dat het elektrisch was :$

Maar je snapt het wel?

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik snap t! :klap:

01000101=E

01000100=D

01000101=E

01001110=N Das die code. Het betekent: Nothing is true, everything is permitted. (Niets is waar, alles is verzonnen/toegestaan(wist de betekenis niet :puh:))

Waar het filmpje op slaat :

Strikt gesproken is het niet alleen een video. Het is een herinnering, zoals geregistreerd door de Animus. Dit betekent dat Betreft 16 jaar moeten worden een nakomeling van Adam. Niet figuurlijk, maar geboren van genetische afstamming van Adam.

Het geheugen blijkt dat het verhaal van Adam en Eva en de Hof van Eden waar is - in een modeshow. Het lijkt erop dat zij hun meesters niet gehoorzaamden en streefde om te rebelleren door het stelen van een stuk van Eden, een appel, vermoedelijk om zichzelf een soort van verdediging of macht te weerstaan. Dit kan zijn de eerste daad van verzet die leidde tot het conflict beschreven door Minerva. De 'onschuld' van de mensheid verloren is gegaan toen we ons realiseerden hoeveel van hun superioriteit lag in hun technologie, en een oorlog tussen de twee soorten, eerste beschaving en de mens, begon.

Betreft 16's record toont ook aan dat de artefacten, het personeel, de appel, de stukjes van Eden, zijn instrumenten die de eerste beschaving gebruikt om macht uit te oefenen over mensen. Of de artefacten werden gemaakt voor de mens of de mens de controle werden gedaan om artefacten te gehoorzamen, is een andere zaak. Zelfs zo, sommige zijn immuun voor de gevolgen ervan.

Bovendien zijn de Glyph puzzels tips geven om de betrokkenheid van Pieces van Eden in de wereldgeschiedenis. Bekende figuren en cruciale gebeurtenissen kunnen zijn gevormd door de invloed die de technologie kan uitoefenen.

En nu zonder een vertaalmachine :7.

Geplaatst:

Heey,

Hoeveel zal AC2 opleveren bij GameMania?

Kan er niet zomaar heen. Dichtstbij is Zwolle en woon in Almelo :7

>>> Door Kai-ShockWave: Verplaatst naar Assassins Creed 2 topic. Plaats in het vervolg dit soort vragen in het betreffende topic. <<<

Geplaatst:

Misschien slim als je zoiets gewoon hier plaatst. Maar om even in te gaan op jou vraag, de nieuwwaarde ligt nu rond de €30,- dus misschien krijg je er bij de Gamemania een tientje voor? hooguit €15,- maar egt niet meer denk ik. Anders kunnen hun er niet genoeg winst op maken.

Geplaatst:

Ja, ik heb AC2 2e hands daar gekocht voor 30 euro.

Dus prijs zal tegen de 15 euro liggen denk ik. Je kan ook even op de Site van Gamemania kijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...