Jump to content

Algemeen Overklok topic

Recommended Posts

• Reacties 405
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

51

• TaartJJ~!

46

• Galiorix

40

• Sprunk

36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Heb je een AMD chipset op je moederbord? Als je geen AMD chipset hebt werkt AMD overdrive namelijk niet, helaas.

Hoe zie ik of ik dit heb? :$

Geplaatst:
ik heb een probleem met het overclocken van mn GF6200 (ja ik weet dat het een stuk schroot is) als ik hem met rivatuner de snelheid van de core en geheugen hoger zet loopt het na een tijdje vast ook als ik hem zelf onder het orgineel zet loopt hij nog vast .

kan iemand helpen?

orgineel:

core: 350mhz

geheugen: 532mhz

type ddr2

slot AGP

kan iemand daar me mee helpen?

Geplaatst:
ik heb een probleem met het overclocken van mn GF6200 (ja ik weet dat het een stuk schroot is) als ik hem met rivatuner de snelheid van de core en geheugen hoger zet loopt het na een tijdje vast ook als ik hem zelf onder het orgineel zet loopt hij nog vast .

kan iemand helpen?

orgineel:

type ddr2

slot AGP

Ziet er naar uit dat dit kaartje zich niet laat overklokken.

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe zie ik of ik dit heb? bloos.gif

Download en installeer Flitskikker infotool en genereer de BB code. Plaats deze hier s.v.p

kan iemand helpen?

orgineel:

type ddr2

slot AGP

Niet overclocken? Je gaat er namelijk toch niets van merken. Die kaart is veel te oud om moderne spellen op te spelen, overclocken zal daar geen verandering in brengen.

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst: (bewerkt)

Hoe kan ik mijn HP Pentium 4 overclocken? In de bios vind ik helemaal niks.

Bewerkt: door Dieko
Geplaatst:

bij merk pc's is de kans dat je kunt overclocken zeer klein, vaak niet

Geplaatst:

Gaat niet werken, BIOS is door HP afgeschermd.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Morgen neem ik me Nvidia GTX460 mee naar huis, en ik zal dan binnekort ook aan de slag gaan met het overclocken ervan, schijnt dat die aardig te overclocken valt, heb sowieso al de "superclocked" version dus hij is al iets factory oc'd :puh: ben benieuwd

Geplaatst:

is het mogelijk om je bios te hacken ofzo? Mijn BIOS heeft namelijk een overclock functie.

Heeft hij nou wel een overclock functie of niet?

Je kan de BIOS flashen, maar dat kan je alleen doen als je weet wat voor moederbord je hebt. En aangezien fabrikanten als HP, Dell en Medion hun eigen borden gebruiken kun je ze vaak toch niet flashen naar een betere BIOS.

Geplaatst:

is het mogelijk om je bios te hacken ofzo? Mijn BIOS heeft namelijk een overclock functie.

Heeft hij nou wel een overclock functie of niet?

Je kan de BIOS flashen, maar dat kan je alleen doen als je weet wat voor moederbord je hebt. En aangezien fabrikanten als HP, Dell en Medion hun eigen borden gebruiken kun je ze vaak toch niet flashen naar een betere BIOS.

Ja typfout, maar idd heb ik geen overclock functie. En het is een dell.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...