MrIndependent Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Mijn beeldscherm heeft nu allemaal korrels ik ging met EVGA Precision de schuifjes verplaatsen . en nou krijg een een zwart streepje en allemaal korreltjes die knipperen enzo Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Mijn beeldscherm heeft nu allemaal korrels ik ging met EVGA Precision de schuifjes verplaatsen . en nou krijg een een zwart streepje en allemaal korreltjes die knipperen enzo Je GPU wordt overduidelijk te heet. Ik zou óf de fan op een hoger niveau zetten, als hij nog op een lagere stand draait, of gewoon weer terug naar de originele kloksnelheden terug gaan.. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Mijn beeldscherm heeft nu allemaal korrels ik ging met EVGA Precision de schuifjes verplaatsen . en nou krijg een een zwart streepje en allemaal korreltjes die knipperen enzo Je GPU wordt overduidelijk te heet. Ik zou óf de fan op een hoger niveau zetten, als hij nog op een lagere stand draait, of gewoon weer terug naar de originele kloksnelheden terug gaan.. Hij staat nu op standaard en toch staat GPU temperatuur op 67,0 Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Mijn beeldscherm heeft nu allemaal korrels ik ging met EVGA Precision de schuifjes verplaatsen . en nou krijg een een zwart streepje en allemaal korreltjes die knipperen enzo Je GPU wordt overduidelijk te heet. Ik zou óf de fan op een hoger niveau zetten, als hij nog op een lagere stand draait, of gewoon weer terug naar de originele kloksnelheden terug gaan.. Hij staat nu op standaard en toch staat GPU temperatuur op 67,0 Dat is in principe geen echt rare temperatuur, mijn 8800GT met de fan op 40% wordt ook rond de 62 graden, dus dat zijn redelijk normale cijfers voor nVidia kaarten. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Mijn beeldscherm heeft nu allemaal korrels ik ging met EVGA Precision de schuifjes verplaatsen . en nou krijg een een zwart streepje en allemaal korreltjes die knipperen enzo Je GPU wordt overduidelijk te heet. Ik zou óf de fan op een hoger niveau zetten, als hij nog op een lagere stand draait, of gewoon weer terug naar de originele kloksnelheden terug gaan.. Hij staat nu op standaard en toch staat GPU temperatuur op 67,0 Dat is in principe geen echt rare temperatuur, mijn 8800GT met de fan op 40% wordt ook rond de 62 graden, dus dat zijn redelijk normale cijfers voor nVidia kaarten. bij mij staat fan op 100% en daar gaat ie als nog op 67 graden Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 maak je pc eens stofvrij. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 maak je pc eens stofvrij. Waarmee?:O Reageren
.Senne Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 Fietspomp ofzo. Schroef het zijpaneel eraf en blaas er eens in tot alle stof weg is. Reageren
Limbolander Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Vreemd die wolfdales, eerst liep 4ghz bij me stabiel en na een aantal weken niet meer, nu heb ik het er nogeens op gewaagd en het loopt weer prime95 stabiel. wel ietsje hogere Vcore maar niet veel. Had er ook wat op gegoogled en waren meer mensen met dit probleem, de ene keer stabiel de andere keer niet. Vage dingen maar ik waag het er nog een keer op en als die dan weer meer vcore gaat vragen ga ik wel fijn veilig op 3.6ghz met stock vcore draaien. Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 @Hierboven: raar ja, maar misschien ligt het aan het warme zomer weer dat hij nu minder stabiel is als eerst..? Ik heb gisteravond 2 nieuwe fans besteld voor mijn kast, aangezien de huidige fans gewoon tekort komen en mijn koeler (stock Intel) te weinig koele lucht aangevoert krijgt en de lucht ook niet voldoende afgevoert wordt. Aanegzien ik een goede airflow wil, heb ik in de Coolermaster shop voor 16,90 (inclusief verzendkosten!) 2 LED fans gekocht: Ze verplaatsen 69.69 cubic feet per minuut, dat is ongeveer 2000 liter (). >>> Door Thundercover: 2000 liter ja. <<< Reageren
Limbolander Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 ik zou iig zsm een scythe mugen 2 aanschaffen en je van die stock koeler ontdoen Reageren
Sprunk Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb ook wel een extra fannetje nodig (eigenlijk 2). Maar het frustrerende is dat die fan 3 euro kost, en de verzendkosten 9.50 zijn. En dan te bedenken dat een pakketje bij TNT eigenlijk maar 6.75 kost, dus Alternate maakt zelfs winst op de verzendkosten. Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik heb ook wel een extra fannetje nodig (eigenlijk 2). Maar het frustrerende is dat die fan 3 euro kost, en de verzendkosten 9.50 zijn. En dan te bedenken dat een pakketje bij TNT eigenlijk maar 6.75 kost, dus Alternate maakt zelfs winst op de verzendkosten. Bij de Coolermastershop zijn de verzendkosten 5 euro en bij hele kleine dingen 1.10. Dat scheelt dus wel want volgens mij wordt er voor een setje thumbscrews al meteen 10 euro gevraagt bij Alternate en dat zou dan in totaal een euro of 11 zijn, terwijl je bij de Coolermastershop voor 2.10 al thumbscrews hebt. Reageren
Sprunk Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Tsja, alternate is compleet gestoord met die bedragen die zij rekenen. Heb mijn graka niet voor niets bij een computerzaak in de buurt gekocht. (alleen hebben ze daar geen LED fans. ) Reageren
Limbolander Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 achja met dit warme weer is het meer aan te raden ewoon je proc op stock te laten draaien en dan zo veel mogelijk undervolten ( dus zo laag mogelijke voltages, nog lager als intel/AMD zelf aangeeft benodigd te hebben ) en natuurlijk ervoor zorgen dat het gewoon 100% stabiel is. Doet je proc meer goed als 24/7 met dit weer op 40-50 graden te liggen idlen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.