Jump to content
Dutchy3010

GTA Chinatown Wars voor de PSP!

gallery_33831_32_9957.png
Take-Two heeft vandaag bekend gemaakt dat GTA Chinatown Wars ook voor de PSP komt. De verwachting is dat hij deze herfst te koop is, zowel in de winkels als online. Het is nog niet bekend hoe de besturing op de PSP eruit zal gaan zien, aangezien veel features op de Nintendo DS het touch screen gebruiken. De PSP wordt over het algemeen wel gezien als de handheld met de beste graphics, dus dat belooft wat!

Nieuwsbericht Take-Two
Discussies over GTA Chinatown Wars
Chinatown Wars op WikiGTA

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Helemaal gelijk! En trouwens: in de herfst een gehele game van topdown in 3D maken en dan nog es de cutscenes omzetten enzo naar filmpjes, ik denk dat het wel wat langer dan de herfst zou innemen om dat allemaal klaar te maken. Trouwens is het wel erg vroeg om een game in 5 maanden gewoon helemaal transformeren in iets anders en dan nog er eens voor zorgen dat ze in de rekken komen te liggen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar wie zegt dat ze niet al veel langer bezig zijn met CW voor op de PSP.

Ze hebben dus technisch hebben ze Veeeel langer dan 5 maanden om het mooi te maken. Missrien ongeveer vanaf het moment dat CW uitkwam op de DS

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze hebben dus technisch hebben ze Veeeel langer dan 5 maanden om het mooi te maken. Missrien ongeveer vanaf het moment dat CW uitkwam op de DS

En hierbij is de post van Sprunk en Miek helemaal weggeslagen..Gta: CW zal echt niet veel winst maken als het niet 3D wordt..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo,

Ik weet niet of het al bekend is bij iedereen maar Sony komt met een nieuwe PSP, de PSP GO.

Het Probleem is dat de PSP GO, geen gebruik meer maakt van UMD's maar van een SD memory card...

want de PSP wordt te klein voor UMD's. (in maat)

Er komt een 8 GB en een 16 GB uitvoering, Ook wordt er mogelijk touchscreen ingevoerd(is nog niet zeker), wordt het dan toch DS style op de PSP GO.

Of wordt het zoals LCS en VCS op een UMD??!!

mvg.

PS: De nieuwe PSP bevat ook Bluetooth, en heeft een uitschuifsysteem.(een beeld wat je weg moet schuiven om bij de knoppen te komen)

Bewerkt: door sancar

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo,

Ik weet niet of het al bekend is bij iedereen maar Sony komt met een nieuwe PSP, de PSP GO.

Het Probleem is dat de PSP GO, geen gebruik meer maakt van UMD's maar van een SD memory card...

want de PSP wordt te klein voor UMD's. (in maat)

Er komt een 8 GB en een 16 GB uitvoering, Ook wordt er mogelijk touchscreen ingevoerd(is nog niet zeker), wordt het dan toch DS style op de PSP GO.

Of wordt het zoals LCS en VCS op een UMD??!!

mvg.

PS: De nieuwe PSP bevat ook Bluetooth, en heeft een uitschuifsysteem.(een beeld wat je weg moet schuiven om bij de knoppen te komen)

Klinkt leuk. Maar ik denk wel dat dit ook op de gewone PSP zal uitkomen, PS3 en XBOX360 zijn ook verschillend en daar is toch ook bij beiden GTA IV op gekomen.

Dus ik denk van wel, misschien dat er dan een UMD versie en een SD versie van uitkomt.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Er komt geen touchscreen op de PSP GO! hoor? Maareuh, ze gaan geen touchdinges in Gta: CW doen, want dan kunnen alleeen de mensen met een PSP GO!(als er dan wel een touchscreen op komt) het spelen..;)

Of ze maken nog eens 2 aparte Chinatown Wars spellen.

Maar ja, dat kost weer werk denk ik.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Er komt geen touchscreen op de PSP GO! hoor? Maareuh, ze gaan geen touchdinges in Gta: CW doen, want dan kunnen alleeen de mensen met een PSP GO!(als er dan wel een touchscreen op komt) het spelen..;)

Sony heeft ergens gezegd dat er mischien (dus nog niet zeker) touchscreen in zal komen..

Zoals ik dus al eerder zei is het nog niet zeker, maar wel mogelijk..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat maakt het uit? Ik zou hem zelf liever op de DS spelen omdat het een compleet nieuwe ervaring is vergeleken met de oude GTA's. De PSP versie wordt waarschijnlijk weer redelijk hetzelfde als anders.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat maakt het uit? Ik zou hem zelf liever op de DS spelen omdat het een compleet nieuwe ervaring is vergeleken met de oude GTA's. De PSP versie wordt waarschijnlijk weer redelijk hetzelfde als anders.

Ik hoop wel dat hij 3D wordt, want anders lijkt hij me echt saai.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

En hierbij is de post van Sprunk en Miek helemaal weggeslagen..Gta: CW zal echt niet veel winst maken als het niet 3D wordt..

Hoezo helemaal weggeslagen?

Als rockstar een 3D GTA game voor de PSP had willen maken hadden ze beter met een heel nieuw project kunnen beginnen. Het is namelijk nogal raar om nu heel de CTW engine te gaan omgooien zodat het 3D word, dat ze alle textures moeten gaan aanpassen omdat deze textures in 3D er dus echt niet uit zien. De peds zijn bij mijn weten ook allemaal 2D, even als de cars, wapens e.d. Dat is dus zo enorm veel werk, dat het verstandiger is om gewoon vanaf de grond af aan te gaan bouwen. Als het dus een port is, is het 2D. Het kan wel 3D zijn, maar dat bouwt rockstar ook alles opnieuw en noemt het spel gewoon CTW. Maar het is sowiezo niet de DS versie in 3D.

En ben jij helderziend ofzo? Want hoe kun je weten dat een 2D PSP spel niet goed gaat verkopen. Dat het op de DS niet goed verkoopt zit wel een verklaring achter. De helft van de DS games heeft wel een flashcard en download CTW gewoon. Maar niet iedereen heeft een omgebouwde PSP. :N

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Aan al de mensen die hier zitten zeggen "nee toch, nu had de DS eindelijk eens iets exclusief, kut PSP'ers", vanwaar die gedachten? Sorry, maar jullie klinken me de meest onverdraagzame mensen op dit forum. Ik snap niet waar al die platform-haat vandaan komt, zelfde voor GTA IV. "Xbox heeft toch lekker de DLC's, phaha" en "PC heeft toch lekker Video Editor en mod functies" en al die boel.. Ik snap niet waarom men zo'n haatgevoelens heeft omdat een game op verscheidene platforms wordt uitgebracht, en het de anderen niet gunt. Ik heb enkel een PC, en er zijn zoooveeel games uitgekomen voor enkel PSP/PS3/PS2/Xbox/DS/... die ik ook geweldig graag had gespeeld, maar ik klaag niet. En als er dan eens een exclusief PC-game komt ga ik de console-games ook niet uitlachen of niet gunnen dat de game naar hun console komt.. :?

En om nog even toe te lichten waarom ik 3D een must vind voor Chinatown wars: Ze hebben LCS&VCS voor PSP ook 3D gemaakt, en ondertussen hebben ze misschien geavanceerdere technieken om 't spel er nog beter te laten uitzien. Een PSP kan een hele 3D-stad aan, dus waarom zoiets niet doen?

En zij die denken dat rockstar op zo'n korte tijd Chinatown Wars niet kan porten: ze kunnen al sinds de release van CW op de DS bezig zijn aan een port voor PSP, en dat nu pas vrijgegeven hebben (wat me ook 't meest logisch lijkt, je kondigt toch nog niets aan voor je er al wat voor gedaan hebt). Dan komt dat op 8 maand de tijd om te porten, wat me zeker mogelijk lijkt. Ook al moet alles in 3D herwerkt worden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Idd.. PSP'ers hebben net zoveel recht op een nieuwe GTA :D

Zag trouwens in de Rockstar Broadcast mail dit:

Rebuilt from the ground up to be a powerfull experience on the PSP

Zou dus 3D kunnen worden, maar de site:

The highest rated game ever for Nintendo DS will be making its way to the PSP system this fall. Specifically built for the PSP platform with upscaled widescreen graphics, enhanced lighting and animation and including all new story missions, Grand Theft Auto: Chinatown Wars will be a powerful experience on the PSP and will be available as both a digital download (via PLAYSTATION Network) and at retail.

Lijkt me alleen een graphic boost..

Ach ik zie wel, eerst wachten tot ie er is, dan gameplay filmpjes kijken en als ie mooi 3D is: kopen!

RoL0

Bewerkt: door RoL0

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...