Jump to content

Ergste straf die je ooit hebt gehad


Bayside

Recommended Posts

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    3

  • GuitarGuy666

    3

  • PowerPats

    2

  • Dr.Oppai

    2

Van m'n ouders heb ik eigenlijk nog nooit echt straf gehad. Niet dat ik zo'n lieverdje ben, ze konden mij eerst om 4 uur 's morgens ophalen van het politie bureau, maar daar heb ik verder niks meer van gehoord. Op school heb ik wel eens moeten nablijven of corveeën omdat ik met wat maten van het schoolplein af was gegaan, terwijl dat niet mag als je nog geen bovenbouw bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Van m'n ouders heb ik eigenlijk nog nooit echt straf gehad. Niet dat ik zo'n lieverdje ben, ze konden mij eerst om 4 uur 's morgens ophalen van het politie bureau, maar daar heb ik verder niks meer van gehoord. Op school heb ik wel eens moeten nablijven of corveeën omdat ik met wat maten van het schoolplein af was gegaan, terwijl dat niet mag als je nog geen bovenbouw bent.

haha bekend verhaal, om 6 uur 's ochtends stond mijn ma op het bureau. nooit straf gehad maar straf heeft ook geen zin in zo'n situatie natuurlijk. Wel stevig gesprek gehad over mijn levensstijl van de afgelopen 6 maanden :$

Bewerkt: door Plantebak
Link to comment
Delen op andere websites

"Wij zijn die tekeningen en rapteksten van genitalien op muren zat, je handeld in vanalles en nogwat, je vecht de hele tijd, en het toppunt was de zogenoemde crimescene streek van je, ga maar een andere school zoeken."

Zoiets zeiden ze dus. De crimescene zal ik het maar niet over hebben.

Ook wel eens corvee voor proppen schieten. Van me ouders gelukkig nooit straf gekregen :puh: Maar ze waren wel heel kwaad toen ze me moesten halen op het politiebureau... dat had te maken met de crimescene...

Bewerkt: door theCreditcard
Link to comment
Delen op andere websites

De ergste straf die ik ooit heb gehad? Hm... Moeilijk, op school heb ik er geen gehad. Het ergste wat ik ooit heb gehad was dat een paar leraren zeiden tegen mij: ''Jessy, houd je mond en let op.'' :7 Je kan eigenlijk wel stellen dat ik een braaf kind ben! :)

Thuis heb ik ook al een tijdje geen straf meer gehad. Ik ben al ruim anderhalf jaar strafvrij, en daar ben ik blij om! De laatste keer was toen ik een oudere man had beledigd, omdat hij steeds tegen mij zat te zeuren e.d. Dat was toen ik net 11 was, en die straf duurde ongeveer 5 dagen... :7 Daarna mocht ik alles weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, ik ben braaf.. Al moeten docenten niet onredelijk tegen mij zijn, want daar kan ik dus helemaal niet tegen. Ergste straf op de middelbare school? Een keer nablijven of zo... Of de keuze: of dat 5x overschrijven of op de grond zitten. :7 Maar heb nooit veel uitgevreten, en ik moet zeggen, daar ben ik trots op. Veel mensen in dit topic doen of ze hartstikke stoer zijn. Ik vind het helemaal niet stoer als je vecht, ik vind het helemaal niet stoer als je iets in de fik steekt, en je bent niet geweldig als je geschorst of van school gestuurd wordt.

Had op de uni trouwens wel zo'n beetje mot met 1 van de professoren. De hele tijd "dame in het paars, mond houden, als het je niet interesseert, daar is de deur" en dingen zoals dat (ook al waren het mijn buurtjes die praatte). Nou dat is best gênant, om zo aangesproken te worden in een college zaal met 700 man... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit een ERGE straf gehad, maar wel een straf die nergens op sloeg! Ik zei op de kleuterschool toen ik denk ik 4 of 5 was een keer sukkel tegen... NIEMAND! Ik kende het woord toevallig gewoon en zei het. Ik moest op een bankje zitten wat ze daar het starfbankje noemden... Ik moest daar zo'n halfuur blijven zitten en vertellen waarom ik dat woord zei, en wat denk je? Ik zei: "Weet ik niet" expres nog wel! Volwassenen snappen gewoon niks van kinderen...

Oh ja... op onze school hadden ze in 2005 kleuterklassen in de fik gezet. Weet alleen dat ze vertelden dat het jongeren waren en die een paar maanden later opgepakt werden, er was gelukkig niemand in het gebouw aanwezig!

Het jaar 2005 had niet slechter kunnen eindigen voor de school. Zaterdagavond 31 december rond 19.30 uur hebben vandalen brand gesticht in enkele kleuterlokalen.

De brandweer was gauw ter plaatsen, maar kon toch niet voorkomen, dat twee lokalen tot de grond toe afbrandden en dat een derde lokaal onherstelbaar vernield werd. Ook de rest van de school liep nogal wat rookschade op.
Het was een trieste aanblik op nieuwjaarsdag. Een geblakerde school en al een bedrijf, dat alle materialen er al uit aan het halen was. De hele kleuterafdeling zal zeer grondig schoon gemaakt moeten worden. 

(bron: Omroep Brabant.)

Die jongens dachten stoer te zijn! 1 jongen zat volgens mijn nog op school, een 17 jarige... Die werd natuurlijk geschorst.

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

@GTA-TOM

Lekker ziek dat 2e verhaal, :7

Die eerste is trouwens ook droog :schater:

Ik ben redelijk braaf, ik moest een keer 2 ochtenden melden, ( kwart voor 8 tot kwart over 8 )

Omdat iedereen zei dat we uitval hadden, bleken we een surviant te hebben :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...