Jump to content

Ergste straf die je ooit hebt gehad


Bayside

Recommended Posts

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    3

  • GuitarGuy666

    3

  • PowerPats

    2

  • Dr.Oppai

    2

''Hé, houd daar mee op!'' Is het ergste waar ik in mijn schoolcarriére heb meegemaakt. :7

mister braafheid :7

heb pas nog met mijn mentor moeten praten voor iets wat ik ook niet heb gedaan netzoals honkbal :@

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ergste straf van mij; "on retient!" overschrijven van Frans Xp

ja gwn omdat, onze lerares frans rookt (als we huiswerkn terugkrijgen,stinken ze naar 15 pakjes marlboro's XD)

wel, ze droeg een broek van het merk "Toba & co" = benaderd tobaco ofwel tabak

had dat woord lachend luidop voor de klas gezegd :)

en ook nog eens 5 bladzijden schrijven voor het schoppen op een bal op de speelplaats, wat dus niet moch xD

in de lagere school ook nog eens bij de directeur omdat ik een kind zogezegd had ""bedreigd"" met een potlood :duh:

Bewerkt: door I-cer
Link to comment
Delen op andere websites

Pfff... tientallen uren nagekomen: onzinregels schrijven, de k*tste was nog wel de Duitse tekst over de postkoets. Gelukkig zat er vaak een leuk meisje bij me in het lokaal waar je wel lol mee kon hebben. Ook vaak zat papier moeten prikken op het schoolplein. Was altijd wel gezellig. Thanks Bert (conciërge)! :D

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik met de halve klas ruzie (van die nep hiphoppers)

toen vielen 2 van die gasten me aan en van schrik sloeg ik zo hard op die tanden dat ie beugel helmaal kapot was.

toen moest 15 blaadjes schrijven met een nutteloze zin erop.

vvolgensmij leken het wel honderd

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

op onze school werd geverft ik en me vrienden krabte en stampte de verf weg en we moesten dan naar de directeur we moesten dan zelf terug verven en de verf moesten we zelf betalen en dat was ik weet niet hoeveel :ch:

Bewerkt: door SanAndreasStories
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 8 maanden later...

grappig welke straffen men uitdeelt hehe. Mijn zwaarste straf op school was strafstudie omdat ik bij zelfverdediging iemand in zijn kruis trapte en als jongste tussen de zesdejaars strafstudie deed. Ergste straf thuis: 10000 keer schrijven omdat ik de hond vreselijk uitlacht. Ook ergste straf thuis was mijn jeans strijken omdat ik ze expres vuil maakte hehehe

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ik had een keer toen ik de tegen de juf zei: 'hou een keer je bek, wijf!'. toen kreeg ik

een straf: 1000 keer op de computer: 'ik mag de juf niet uitschelden' typen.

Kwestie van 1 zin typen, selecteren, kopiëren, en dan 1000 keer plakken. hehehe :clown:

Ook een keer voor de lol de fietslijst (lijst waar op staat wie met wie fietst) door de plee gespoeld.

Juf alleen maar op iemand anders lopen zeiken :cab:

en een keer heb ik de kranen opengedraaid, op een dunne straal, een halve wcrol voor het putje

gepropt, niemand kwam erachter, en de volgende dag lag de héle plee vol met water. Heb er achteraf toch

een schuldgevoel over :engel:

1 keer een blad volschrijven met een uitleg, wat ik heb gedaan, en waarom. :zz:

reden: ik had van een vriend van die leuke plaffertjes gekregen (zo'n papieren rol)

die je langs de muur tot ontploffing kunt brengen. ben toen betrapt. :?

thuis had ik een keer mijn eten uitgekotst op tavel, kreeg toen straf,

moest toen de rest van de avond op mijn kamer doorbrengen...

ook een keer had ik klassendienst, en moest ik vegen, ik stel dus voor ook de gang te doen,

en ben toen met een vriend weggerend. volgende dag kregen we straf: een week langer klassendienst.

thuis mocht ik een week lang niet computeren, vond ik niet erg, ik ging gewoon naar buiten :7

Link to comment
Delen op andere websites

- 5x overschrijven van 2 bladzijdes met alleen maar lijsten van Franse woordjes, ik had het niet gedaan en mijn Frans docent was het vergeten, wat een geluk had ik toen. :D

- 1 uur nablijven omdat ik me huiswerk niet had gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Ik ben van school gestuurt omdat ik (ik zeg het op voorhand ik heb geen ADHD) mijn aartsvijand op school zn boekentas met all zn boeken erin verbrand heb en de volgende dag gaf hij mij bijna een trap in de kruis maar ik ontweek en sloeg hem zo hard terug dat er 1 hoehtand en 1 kies eruit vlogen en hij bloedde hard van zijn neus en hij had een bult en een blauw plek op zijn voorhoofd.

Dil lijkt epic fail maar geloof me je wilt echt niet in mijn schoenen gestaan hebben ik moest ook nog 50 euro schadevergoeding betalen.

Bewerkt: door norik
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...