Jump to content

Ergste straf die je ooit hebt gehad


Bayside

Recommended Posts

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    3

  • GuitarGuy666

    3

  • PowerPats

    2

  • Dr.Oppai

    2

Oja, bij mij in de 1ste had je zo'n maffe regel dat als je eruit werd gestuurd je naar de mediatheek gestuurd werd(erg) en een gele kaart kreeg(nog erger). Als je in het bezit was van 3 van deze mooie gele kaarten moest je 3 x 2 uur nablijven zo snel mogelijk. Niet letterlijk 3 x 2 uur achter elkaar maar 6 uur zitten in de mediatheek en/of corvee. En bij 5 moest je 5 x 2 uur.. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Straffen die ik tot nu toe meegemaakt heb zijn Nablijven en Strafregels schrijven, strafregels heb ik geschreven maar nooit ingeleverd, die meneer vroeg er nog geen eens naar.

Ik moest ook nog een keer bij m'n mentor nablijven, nog nooit gedaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Pff das heel veel.

2 uur nakomen omdat ik liep te vloeken in de klas.

Blokuur nakomen omdat ik de Urinair's had volgestopt met wc-papier.

1 uur nakomen omdat ik met een mesje op een stoel liep te krauwen in de aula.

1 dag geen laptop.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Oeff. VMBO. Was nauwelijks aanwezig. en als ik er was kreeg op op de donder van de leeraren. alle denkbare straffen wel gekregen maar nooit 1 uitgevoerd.

Hoe alles geregeld was op school was HEEL slecht. ze gaven je elke ochtend gewoon keus, Na de les of in bed blijfen (je hoorde er toch NOOIT wat van). als je telaat was moest je een rode kaart halen

had einde van het jaar ongeveer iets van 100 kaarten. uit eindelijk geslaagd met hoogste cijfers van de klas :D

smoejes om de les uit te mogen en dan weg te blijfen etc... al het bekende. ja was best een badboy op school :). tegenwoordig niet meer.

Owja ik rookte heel wat weg als ik tijdens de lessen er weer van tussen uit geknepen was.

Heel wat jankende/overspannen leeraren weg gejaagd. (Oh yeah, Good times)

School was voor mij meer een soort spel. Ik was de bal en de leeraren de kegels. :dans:

Bewerkt: door Crusher!!
Link to comment
Delen op andere websites

Jaren geleden moest ik een keer 6 uur lang nablijven samen met de grootste pestkop ooit! 6 uur lang alleen wij tweetjes in een lokaal die op slot werd gedaan. Geen leraar erbij, geen andere leerlingen, alleen wij tweetjes.

Tegenwoordig zou ik me niets meer van hem aantrekken, maar destijds was ik nog heel klein en bang en hij heel groot en geniepig. Geloof me, die 6 uur waren vreselijk.

Daarna ging ik naar VMBO, waar in mijn klas leerlingen bordewissers en flesjes tegen de hoofden van leraren aan gooiden en tassen van leraren jatten. En dat waren dan nog de normale leerlingen. Er zaten ook een paar psycho's in m'n klas. Ééntje zat constant scharen met een elastiekje keihard GERICHT te katapulteren (gelukkig was hij bijna nooit op school (behalve nadat hij van school werd getrapt, toen kwam hij ineens wel weer opdagen toen het juist niet meer mocht)).

De ander stak tijdens de les mijn schrift in brand. _O_

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik ben een keer drie weken geschorst geweest, omdat ik iemand in elkaar had geslagen en had opgesloten in een wc. :puh:

Jij bent echt een zware jongen. Jou wil ik niet tegenkomen op straat!

Ik moest laatst voor straf mijn hele bord groenten verorberen. :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Een keer 1 week geschorst voor het knoeien aan netwerk kabels. Keer nakomen vanwege het trappen tegen een drank automaat toen deze besloot mijn geld in te pikken. En af en toe nakomen voor het niet af hebben van huiswerk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...