GuitarGuy666 Geplaatst: 3 februari 2013 Rapport Geplaatst: 3 februari 2013 Ik heb laatst voor wiskunde 3 bladzijden moeten maken voor het niet afhebben van huiswerk. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Geplaatst: 23 februari 2013 Ik heb laatst voor wiskunde 3 bladzijden moeten maken voor het niet afhebben van huiswerk. dat is toch wel zeer erg! zweepslagen zijn er tegenwoordig niks meer bij. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Geplaatst: 23 februari 2013 (bewerkt) €56 boete voor ontbreken fietslamp, de flikkers. Bewerkt: 23 februari 2013 door S-te-Fan Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Geplaatst: 23 februari 2013 trap onder mijn hol toen ik een leraar "LUL" noemde. de leraar kreeg overigens meer straf dan ik (mooie tijden ) Reageren
3L1077 Geplaatst: 27 februari 2013 Rapport Geplaatst: 27 februari 2013 Ik moest alle vuilbakken van de school leegmaken, omdat ik een sneeuwbal had gegooid... Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 6 april 2013 Rapport Geplaatst: 6 april 2013 eh... tja, euh... een weekje niet op de pc voor niet luisteren? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 21 februari 2016 Rapport Geplaatst: 21 februari 2016 M'n allerergste 'straf' die ik tot zover kan bedenken is dat ik met iemand 'n hele tafel had smerig gemaakt met chemische rotzooi, en dat deden we hoofdzakelijk voor de fun. Toen de docenten erachter kwamen dat wij dit hadden veroorzaakt mochten we alle troep gaan opruimen met papieren doekjes, daarna moesten we per sé gaan melden bij een nablijf-lokaal. Als straf waren we genoodzaakt om minstens vier keer 200 woorden op te schrijven, maar ironisch genoeg vroeg ze later er helemaal niet méér na.. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 21 februari 2016 Rapport Geplaatst: 21 februari 2016 Ooit brak ik een raam met mijn voetbal. Toen ben ik onthoofd, gevierendeeld en danste mijn vader op mijn graf. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 februari 2016 Rapport Geplaatst: 21 februari 2016 Voor de rechter moeten verschijnen, die uiteindelijk 2 maanden mijn rijbewijs afpakte, omdat ik precies 30km te hard reed met mijn scooter. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 21 februari 2016 Rapport Geplaatst: 21 februari 2016 Een idioot op whatsapp irriteerde mij en vroeg of ik wil vechten. Ik zeg ja, en nadat we gevochten hadden na school heb ik zijn neus gebroken en een leraar zag dit. Geschorst Reageren
NicolaB Geplaatst: 21 februari 2016 Rapport Geplaatst: 21 februari 2016 Een idioot op whatsapp irriteerde mij en vroeg of ik wil vechten. Ik zeg ja, en nadat we gevochten hadden na school heb ik zijn neus gebroken en een leraar zag dit. Geschorst Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 februari 2016 Rapport Geplaatst: 22 februari 2016 7 kantjes schrijven omdat ik op de verkeerde plek zat. Leraren zijn zielig. Reageren
JJ-B Geplaatst: 7 maart 2016 Rapport Geplaatst: 7 maart 2016 Niet vaak straf gehad. Vaak vond ik sommige dingen erg die niet als straf bedoeld waren. Dat je als kind bijv. naar bed moest terwijl iedereen (ouderen) nog feest zaten te vieren beneden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.